![]() |
Kracht training
Heyhey, nog meer krachtpatsers hier aanwezig :D ?
Wat is je trainingsdoel, hoe train je, hardcore gym, ondergrondse kelder of healthcenter? Train zelf nu 2,5 jaar serieus en ben van de 70 naar de 92 gekomen met een lengte van 1,76. Tussendoor nog een 2-tal keer gecut. Zet zelf redelijk makkelijk aan, massa+vet. Meestal is m'n jaar verdeeld in 9 maanden bulken-3 maanden cutten. Ga tijdens cut op sommige delen juist harder vooruit :confused: zoals bijv. deadlifts. Heb nu last van een blessure aan m'n bil. Hopen dat ie snel over is, ga van de week naar de dokter. Wat andere stats: bench 5x127,5 ; deadlift; 220 ; squat 185 ; MP 7x80 Train nu 2x upperbody en 1x lower body per week en krachtuithouding/+cardio zo'n 3x per week. Hier nog fototje van m'n fysiek, dit is zo'n 3,5 maand terug. Woog toen nog 87 zoiets: http://img156.imageshack.us/img156/8...alcomp1zr7.jpg Sportieve groet ;) |
Anabole steroïden?
Of zit je echt 6 uur per dag te trainen? |
Citaat:
Had je een beetje gelezen had je gezien dat ik 3xper week train en daarnaast nog 3xper week krachtuithouding/+cardio. Zo'n 6x per week gemiddeld 45 min. dus. |
ik heb 2 jaar getraind op spiermassa en ben daarna gaan kickboksen. ben nu weer langzaamaan beetje aan het krachttrainen, maar wel kickboksgericht.
ben destijds van 67 kg naar 85 kg gegaan, mn stats waren op mn hoogtepunt: BP 1x110 SQ 1x160 DL 1x180 |
Ok nice :D
Vandaag 3x135, toen 1x140 en toen 1x145 gedrukt :o Ging nog redelijk soepel dus over paar weken de 150 is proberen :) |
Waarom laat je je gezicht niet zien? :|
|
Hier nog een 'krachtpatser', vergeleken met jullie iig niet :( :D
Maargoed, 2,5 jaar geleden begonnen op 65 kg met 1.87 (denk ik) en hedendaags rond de 90 kg en nog steeds 1.87. Voordat ik begon met fitnessen probeerde ik eens 30 kg te bankdrukken bij een vriend, die mij daarop moest helpen zodat ik niet stikte :P, met de kracht was het dus bar slecht gesteld. En nu: BP: 8x80kg SQ: 8x100kg DL: 7x70kg Mijn doel is om ook de BP en DL op 100kg te krijgen. En daarnaast ben ik aan het hardlopen om de 10km te doen in een wedstrijd. Mijn doel is in ieder geval niet om 'zo groot mogelijk' te worden, eerder 'zo sterk mogelijk met een zo hoog mogelijk gewicht te worden terwijl ik een zo goed mogelijke conditie om hard te lopen behoud' :D. Mijn trainingen verschillen heel erg (in periodes dat wel), zo heb ik in januari en februari een training gevolgd die gebaseerd was op wat er in het leger gebeurd, dus veel upperbody werk vergezeld met hardlopen. En nu ben ik bezig met: Ma: Armen/Schouders Di: Benen Do: Rug Vr:Borst/Buik En na de krachttrainingen HIIT op de fiets. Voedingsschema volg ik niet (meer), heb het in het begin wel een strikt schema gevolgd, maar het op de uren plannen van maaltijden werkt gewoon niet. Mijn schema is grofweg 'om de 2 uur eten', en daarbij in de gaten houden dat het niet te gek wordt qua loze calorieën. In het afgelopen jaar is het allemaal best goed gegaan, maar ik ben nu wel op het punt aangekomen dat ik nog maar 1 broek heb die een beetje comfortabel zit, ik zag laatst ook dat ik vreselijke striae op de achterkant van me bovenbeen heb, maar goed, dat is bijna de enige plek die vrijwel nooit het zonlicht ziet. En ohja ik train thuis of in de sportschool die een beetje een mix is van een hardcore gym en een healthcenter. :D |
Citaat:
|
Vind 25 kg erbij echt niet verkeerd hoor, weg met de skinny look :D
|
Huh, jij was toch gebanned?
|
Destijds rond de 98 kg maar wel aardig vet.
http://i15.photobucket.com/albums/a3...l/ABCD0002.jpg Nu net echt meer hc bezig ivm blessures. Stats vind ik maar kont gezien ik geen powerlifter ben. Oja de pose is idd te kut voor woorden maargoed, daar had ik ook nog geen ervaring mee. |
Train 2,5 jaar zelf , maar 1 jaar echt serieus aan het traine in zomer 4 x de week en winter 5 x de week ,momenteel aan het cutten kom van 112 kg weeg nu 98kg doel is 85 tegen midden mei zoda we droogstaan kzal binnekort foto's posten
2x / dag Whey gainers (zoda ik mijn massa behoud) 3 capsule fat burners / dag en let al eh jaar op mn voeding 1 x om de 2 weken 1 cheat maaltijd en voor de rest veel kip , rijst , bruin brood enzo.. in de winter : maandag : borst dinsdag : rug woensdag:rust donderdag:biceps vrijdag : schouders zaterdag : triceps in de zomer : maandag : rug dinsdag : borst woensdag : rust donderdag : schouders vrijdag : triceps + biceps en zaterdag 1 x om de 2 weken benen en voor de rest train ik buik altijd thuis zon 2 x de week momenteel aan de bench : 8 a 10 x 105 kg mn maximum nog nooit gedaan zal ik binnekort is doen |
Vreemde split, maar je traint als ik he goed begrijp je benen dus alleen 's zomers om de week? :s wtf?
|
Als je zo traint gebruik je ook eiwitsupplementen neem ik aan, wat gaat er zo op een dag in?
|
trainde zelf bijna elke dag tot ik een blessure op liep in mn (achter) schouder. loop er nu al bijna een jaar mee en de dokters weten niet ( zeggen ze ) wat het is :S . maare ik deed het niet om te showen met flashy foto's op internet maar puur om fit te worden voor MMA.
|
Citaat:
|
trainen om het trainen of ook nog wedstrijden ergens in ofzo?
met een bankdruk van dat kaliber moet je gaan rugbyen joh :) |
Citaat:
Idd Sterke voorwaarse is nooit mis:D |
Ik train zelf maandag dinsdag donderdag vrijdag en zondag.
Ik train ongeveer 1,5 tot 2uur per dag. Ben nog niet zo lang bezig, ik let wel op mijn voeding.. Zorg dat ik redelijk wat eiwitten met normalen voeding naar binnen krijg. En gebruik om de 6 weken 6 weken creatine. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem aan zodra het echt achterhaald is dat ze het ook zo snel mogelijk van de pot creatine afhalen en het staat er nog steeds op. |
Ik krijg altijd zo'n 'opgeblazen' gezicht van creatine en dat vind ik niet mooi
|
Citaat:
In begin had ik vooral smorgen veel last van soep ogen. Maar dat is nu weg, wel lastig dat je niet alles mag drinken als je bezig bent met de creatine. Zoals thee, koffie, energie dranken en bier ook hoorde ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar een iso of hyper tone sportdrank. |
oftewel snelle koolhydraten die kunnen dienen als transportsysteem, dextrose is ook heel geschikt. als je wat duurdere creatines neemt zit er standaard een transportsysteem bij en die kan je dan beter op een nuchtere maag nemen,
|
Ik deed het altijd met thee met honing of thee omdat het niet oplost in koud water en dan wat dextrose apart erbij.
Funny thing though: ik ben bezig met bulken, maar mijn abs worden steeds zichtbaarder :D |
Dan bulk je dus niet hard genoeg.
|
Ik ben een volslagen onbenul op het gebied van krachttraining neem me dus niet kwalijk als ik een domme vraag stel :cool:
(ben zelf 62 kilo met een vetpercentage van 5 procent en doe aan wielrennen) Wat doet kreatine precies met je lichaam, is het doping, en heb je er iets aan als wielrenner? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bepaal zelf wel waar ik trots op ben en blijkbaar heb je minder body anders zou je zo niet reageren ;) jaloers kreng.. :cool: |
Ik ben een beetje aan het trainen voor basketbal momenteel, twee keer per week fitness. Verder doe ik ook nog 's avonds pushups en muurzitten, en suicides lopen in het bos.
Ik wil eigenlijk vooral hoger kunnen springen (dunken :)) en wat breder worden. |
Citaat:
176cm 70 kg |
Even een vraagje. Willen jullie mannen - die aan krachttraining doen - allemaal er nou zo uitzien als adon1s? Ik wil je niet beledigen hoor, ik heb niets tegen krachttraining en er zullen vast wel meisjes zijn die zo'n lichaam mooi vinden maar persoonlijk vind ik het te overdreven.:o
|
Ik ben het met je eens, zoals adon1s er uit ziet is mij wat te 'lomp' ( dit bedoel ik niet beledigend maar bij gebrek aan een ander juist woord hiervoor zeg ik het zo). Mijn lichaamsbouw is overigens ook heel anders, dus zelfs met veel krachttraining zou ik er nooit zo uitzien.
Wat ik met krachttraining probeer te bereiken is eerder een mix van lenigheid en kracht. Naast krachttraining (wat ik trouwens allemaal thuis doe), doe ik daarom ook 3 keer in de week aan hardlopen. Mijn ideale lichaamsfiguur ziet er ongeveer zo uit: http://www.amazingabdominals.com/ab_...ripped_abs.jpg Ik zal binnenkort wel is een foto plaatsen van hoe ik er uit zie. :) |
Citaat:
En voor de fans dan toch nog een filmpje http://www.youtube.com/watch?v=zXprICwWt3U En ik weet het! Ik kan niet goed poseren.. |
:D Das wel een knap beroerd filmpje, verder moeilijk om over te oordelen.
Maargoed ik heb vaak wel mijn vraagtekens bij mensen die bij het vallen van het woord bodybuilding gelijk al beginnen over hoe lelijk ze het wel niet vinden terwijl het zo'n breed begrip is. En ja om over de discipline nog maar te zwijgen gezien het eetgedrag en patroon tegenwoordig enkel aangestuurd door mevr Bakker een beetje aardig eruit ziet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |