![]() |
vraag aan de meisjes, schaamlippen
Om maar eens een constructieve vraag te stellen.
Iets mee doen, en zo ja wat is prettig ? of beter laten voor wat het is :bloos: |
wtf :D
|
Ik raad je af er in te gaan knippen, want dat geeft nogal een troep
|
Vaak schoonmaken en stimuleren met het puntje van je tong ofzo
:' ) ook maar gehoord van zo een loser uit mn klas |
Citaat:
|
"Laten voor wat het is."
Niet te geloven. |
Citaat:
|
Je moet ze vaak voorlezen, worden ze rustig van.
|
Citaat:
|
Het kan ook nooit serieus in dit soort topics he...
|
in het voorspel is het misschien wel leuk om erover te strelen om haar op te geilen. net zoals over haar dijbeen, buik, etc. :)
met het 'echte werk' als in beffen en vingeren is het niet echt the place to be. |
even serieus ontopic dan maar.
Je moet ze niet angstvallig gaan vermijden, want ze zitten er nu eenmaal, en ze zijn op zich ook wel gevoelig, maar ze doelbewust gaan stimuleren hoeft van mij niet (geeft zo'n idee van 'nee, nu zit je er net naast' :p). |
De kleine in je mond nemen tijdens orale seks (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lippen moet je zoenen! Dohh
|
Citaat:
|
ja goeie, wat moet je er eigenlijk mee? aan de kant schuiven voor het echte werk natuurlijk
|
Citaat:
ik dacht dat het misschien fijn was om daar ook iets mee te doen.. afwisseling enzo :o |
Citaat:
wat je zegt afwisseling kijk t is natuurlijk niet zo lekker als in "ik kan ervan klaarkomen" ofoz, maar om een beetje opgegeild te raken of als teasertje is t wel leuk, zo heel zachtjes met je tong erover de buitenste lippen heen, of zoals gezegd de binneste in je mond nemen ofzo je moet t spannend houden tog:P |
Ze mogen best meedoen, anders worden ze jaloers.
Zo iemand die meteen frontaal aanvalt op de hoofdprijs en die daar zijn volledige aandacht op blijft richten, da's ook niks, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
piercen? :rolleyes:
|
Je kan er in knijpen!
|
Je kunt ze sluiten vanwege een tekort aan serieuze reacties.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |