![]() |
Vind hij me leuk of niet? wil graag andere mening van iemand
Ik zit met iets heel ergs in mijn maag.
Ik heb een paar jaar geleden een jongen leren kennen via de dansschool ten tijde vond ik het al een heel leuke jongen, maar op de een of andere manier was hij een beetje raar beetje eigendunk enzo. Nou ben ik deze jongen ongeveer een half jaar geleden weer tegen gekomen in een zaak waar die werkt. Ik heb hem laatst gewoon eerlijk verteld dat ik hem heel erg leuk vind. Toen kreeg ik te horen dat ie een vriendin had maar dat hij me wel heel erg leuk vond. dat hij niet in de toekomst kon kijken maar dat ik vooral moest blijven smsen. Dit advies heb ik van hem dan ook opgevolgd en sms hem gewoon. als ik hem nou sms doet hij best wel aardig, soms smst hij me zelfs dat ie me gemist heeft als dat ik niet op stap ben of in de winkel ben geweest. en als ik daar in de winkel ben dan lacht hij altijd en dan doet hij best wel `lief`. Wat zou ik hier het beste mee kunnen doen want ik zit er best wel mee :( |
Hij heeft een vriendin zegt dat niet genoeg?
|
'Blijf me maar vooral smsen'. Omg, dat zeg je toch niet tegen iemand :| Plus, hij heeft nog steeds een vriendin en doet 'wel lief' tegen jou.
Of te wel: Hij houdt je aan het lijntje. |
Citaat:
|
Hij vindt je wel leuk... om mee te flirten als z'n vriendin even niet beschikbaar is.
|
Je staat gewoon op standby voor hem, wanneer het uit is pakt-ie je gewoon een paar keer als tijdelijke afleiding en daarna gaat-ie door naar een meisje waar hij wél echt gek op is.
|
Citaat:
|
ik dacht dat ik naief was voor mn 21jaar. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je mag wel wat meer duidelijkheid eisen inderdaad. anders gewoon normaal doen.
|
Zoals gezegd, hij houdt je aan het lijntje. Je bent leuk, maar nu even niet de leukste. Gewoon laten schieten en een jongen versieren die wél voor jou wil gaan.
|
Hij heeft een vriendin, wil blijkbaar graag wat achter de hand hebben voor mindere tijden en jij lijkt daar voor hem een goede persoon voor.
|
Citaat:
|
Hoewel het moeilijk te begrijpen is moet je proberen te accepteren dat er op deze aardkloot behalve een handjevol integere, lieve jongens die alleen met je flikflooien als ze oprechte gevoelens voor je koesteren, er ook een behoorlijk aantal sneue, geile kneusjes tussen rondbanjert die er geen enkel moreel bezwaar tegen heeft om met je te flikflooien (en met je de koffer in te duiken zodra jij enige blijk ervan geeft dat ook te willen) als ze niet gek op je zijn en zelfs gek zijn op een ander meisje. Mannen die hun pik achterna lopen noemen we laatstgenoemde soort debielen dan ook. Vermijdt ze ten alle tijden, tenzij je zelf ook een losse seksuele moraal hebt en een hart dat niet gebroken kan worden door zulke aangelegenheden.
|
Stel je voor dat jij zijn vriendin was en een ander meisje jij was. Denk niet dat je een vriend wilt hebben dat tegen meisjes die hem leuk vinden zegt dat ze hem moeten blijven sms-en en dat ie dan ook nog een zegt dat ie ze mist. Als hij dat nu al bij zijn huidige vriendin doet, stel jullie krijgen ooit iets, doet hij het waarschijnlijk ook bij jou.
Hij houd je aan het lijntje |
Citaat:
|
Okkkkkk iedereen bedankt voor de hint :D . dat zal het waarschijnlijk dan ook zijn. alleen die vriendin van hem was zaterdag behoorlijk chaggie en ze probeert poeslief tegen mij te doen dat vind ik dus ook al zo stom.
|
Citaat:
|
Alles is al gezegd. :o
Deze formulering spreekt me het meest aan :p : Citaat:
|
Citaat:
|
Omg, dit lijkt erop als hij je als reserve gebruikt. Dat als het uitgaat met zijn vriendin dat hij dan nog iemand achter de hand heeft. Nee, als ik jou was zou ik maar snel ophouden met dit gedoe.
|
Citaat:
|
"Blijf vooral smsen" :D, dat klinkt als het befaamde "Voorrral doorrrgaan!" van Barry Stevens. Dus ik zou er vooral heel veel tijd en moeite in blijven steken, uiteindelijk komt de dag dat hij je zal gebruiken (y).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |