![]() |
mediaproducten met 2 mannen op een bankje (in t park)
ik mag weer is een mooie paper schrijven voor mn studie, en daarvoor heb ik films, televisieseries, reclames etc nodig waar 2 mannen op een bankje zitten buiten (t liefst in t park). ik heb zelf al:
JFK Rain Man Match Point Love actually. door google heb ik al: I'm not rappaport The cabinet of Dr. Caligari (the remake) UHF (als iemand 1 van deze 3 gezien heeft, zou hij/zij dan kunnen vertellen of t echt zo is?) weet iemand nog andere mediaproducten?? je zou me erg echt gigantisch mee helpen! |
Forrest Gump?
|
Citaat:
|
vrouwtje eerst en daarna ook nog een man
in maffiafilms moet wel zo een scene zitten, in die films komen bijna geen vrouwen voor. |
in forrest gump is het het thema van de films (ik heb hem nooit gezien :o :o maar had gehoord dat het door de hele film terugkomt?)
dus dat mag helaas niet :) maar bedankt iig |
Mediarepertoire in Context, zuigvak.
Moet 't ook nog doen. |
Citaat:
|
hm oke dan zet ik m op mn lijstje :)
nog 17 te gaan :o |
Als ik me niet vergis; "The Firm" Als Tom Cruise met een FBI agent praat.
|
in vredesnaam! wat voor een studie doe jij? en wanneer ga je iets leren wat er wel toe doet?
mannen op een bankje... |
Ik had vorig jaar tenminste erotische onderwaterscènes :cool:
|
Ik heb het getal 23. (y) (y) (y)
|
Citaat:
|
A Beautiful Mind
Good Will Hunting |
Citaat:
|
Citaat:
Motiefje 'masturberende vrouw' blijkt namelijk nogal moeilijk te vinden wanneer één bepaald genre niet meetelt :/ |
In Bergman's Tystnaden zit nog een masturberende vrouw. Ik heb er laatst nog een gezien, maar ik kan ereven niet opkomen. Manderlay ook geloof ik.
Ah, er is zelfs een keyword female masturbation op IMDB. http://imdb.com/keyword/female-masturbation/ Ohja, Black Mama, White Mama was dat. |
Citaat:
|
Citaat:
leukere opdracht iig dan mannen op bankjes, maar whats the point? |
Citaat:
En dan ga je uitleggen wat het motief inhoudt, jeej. |
Citaat:
motief is toch een rede om iets te doen? ik zie niet helemaal hoe dit op masturbatie en mannen op bankjes slaat.. (als motief zijnde) of heeft t een andere betekenis in de filmwereld dan de normale wereld? :s |
Een motiefje kan ook iets op een jurk zijn, maar dan wordt het alleen maar lastiger volgens mij.
|
Citaat:
Ahja, met Tystnaden heb ik mijn 25 compleet. Dankje Daniel. |
Heeft er nog iemand films waarin 23 voorkomt dan?
|
Er zijn vast wel 25 films te verzinnen waarbij er minimaal 23 man tegelijk op het scherm zijn.
|
Ja, dat mag dus niet. Het getal moet via taal overgedragen worden.
|
Citaat:
|
Zie edit.
|
Citaat:
|
Het wordt pas echt leuk als je hierna een selectie moet maken van films die naast het eerste thema ook nog iets anders gemeen hebben... :( en daarna mag je er nog heel veel inhoudsloze werkstukken over schrijven bij Academische Vaardigheden II.
Aan IMDB keywords heb je veel. |
er is ook zoon reclame voor gehoorapparaten? of uh verzekering daarvoor? nouja, dan zitten een blanke en een zwarte man op n bankje in n park
(en had niet op bankje gehoeven, het ging er alleen om om ze (van achter) te vergelijken, had ook op n andere manier gekund..) |
Citaat:
en in SATC zitten er vast ook wel een paar! anyway iedereen bedankt voor de tips! heb er nog 14 nodig, dus t schiet al op (y) :) |
In Mister Bean gaat hij lunchen in het park. En dan zit hij inderdaad naast een andere man op een bankje. (In mijn beleving hebben we dat echt heel vaak gezien en nagespeeld bij de dramalessen :o )
|
thanks, maar die had ik al :)
|
Slankie reclame
|
Rembo&Rembo
zitten 1 man op een bankje, komt een andere man bij. Hun gesprekken zijn fluisterend, de ene man vraagt of de ander bij hem komt eten vanavond. De man die uitgenodigt is vind het leuk, maar krijgt steeds meer opdrachten om dingen mee te nemen, tot een tafel aan toe. ik heb helaas geen link. succus! |
nog 8 te gaan, iemand nog ideeen :o
|
het einde van matrix 3?
ik geloof dat ze dan met een aantal op een bankje in een park zitten... |
Citaat:
(God, waarom weet ik dit...:s) |
Citaat:
|
Als het meisje op de schouders van de mevrouw gaat zitten. En een snor opplakt. En ze een beetje lomp zitten.
|
precies:P
|
In een aflevering van Tequila, gaat die dikke gast naast iemand zitten op een bankje en vraagt dan iets in de trant van 'are you the white snake'? Was vorige week nog op tv. Succes en als je nog iets voor mij weet met mannen die ijs eten, graag! :p
|
ohja die had ik toevallig gezien! thanks!
ik zal over je ijsjes nadenken :) |
Moet dat ding nou volgende week of over twee weken ingeleverd worden?
|
21 maart :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In LOST komt de getallenreeks 4 8 15 16 23 42 voor, met daarin dus ook 23 ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |