![]() |
Gedichtanalyses
hey
ik moet voor nederlands een aantal gedichten analyseren (vorm, inhoud en je mening bespreken) en ik vroeg me af of iemand hier links heeft naar sites waar je gedichtanalyses kan vinden of er zelf een paar heeft die diegene wel wil sturen. Thanks =) |
Je kunt ze wmb hier plaatsen. Nadeel van dit forum is dat er wel een beetje eigen initiatief van je wordt verwacht. Mensen willen helpen, maar niet al je huiswerk maken :)
|
haha ja ik begrijp dat mensen niet hier komen om me huiswerk te maken.. daarom vroeg ik ook om links of gedichtanalyses die ze al hadden :)
|
anyone?
|
Ik snap het niet zo goed:o Moet je nu gedichten analyseren of moet je gedichtanalyses verzamelen (maar wat moet je daar dan mee doen?) Want als je zelf gedichten moet analyseren, welke doe je dan, wat verwacht je dan nu van ons? :s
|
kijk ik moet voor school een aantal gedichten analyseren..
daarvoor zoek ik al bestaande gedichtanalyses om me een idee te geven hoe het een beetje moet, want het wordt niet echt duidelijk uitgelegd bij ons.. I hope everything's clear to you now cause i can't make it any clearer :) |
O, op die manier:) Ik heb zo geen gedichtanalyses paraat, maar als jij post wat je hebt, kan ik misschien wel helpen:)
|
|
Neem Versailles 'De idioot in het bad' en vertel dat gedicht vol met water (meer dan alle gedichten). Ga er een beetje dieper op in en voilá: een goed cijfer.
|
Citaat:
|
Wat maakt dat nou uit. Je weet tenminste waar ik het over heb. Is dat nou erg?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |