![]() |
kiezen..
Je vindt de een leuk, maar de ander ook. Ze zouden jou best gemakkelijk leuk kunnen gaan vinden. Ze zijn allebei anders dus je kunt ze niet echt vergelijken. Wat doe je dan? Eerst beide beter leren kennen lijkt me. Maarja dat ligt in de situatie nu een beetje moeilijk. En ik ben vaak te laat en dat zie ik nu ook niet zitten. Ik moet echt kiezen, anders ga ik er niet helemaal voor.
Heeft iemand tips? Hoe te kiezen? |
niet kiezen, want er is er niet een die leuk genoeg is om er voor jou uit te springen:) Als je nu kiest zul je je altijd afvragen hoe het met de ander zou zijn, omdat je hart niet volledig uitgaat naar degene van je keuze. Niet aan beginnen, too much love will kill you, bladiebla.
|
wat al werd gezegd. Als je niet kunt kiezen moet je ook niet kiezen. Als je iemand écht leuk vind heb je ook geen twijfels over wie je moet kiezen...
|
Ik vind eigenlijk wel dat je mag kiezen, misschien word je wel hartstikke verliefd op haar en zoals je zelf al zei moet je niet achteraf te laat zijn geweest. Misschien moet je maar op je intuitie afgaan.
|
Inderdaad, als je al denkt 'anders ga ik er helemaal niet voor', laat dan maar. Dan zijn er wel leukere meiden te vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerlijk duurt het langst ;) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan daten als in: met beide meiden vriendschappelijk kletsen enzo, en als je met een gezoend hebt, de ander meteen afwijzen :o Lijkt mij niet prettig dat een jongen die ik date, naast mij nog iemand anders date waar hij ook mee zoent enzo (n) |
Citaat:
|
laat ze er om armpjedrukken....
ofwel: wordt volwassen en KIES.... |
Citaat:
|
Citaat:
En sowieso, als hij voor jou kiest ben je de leukste, als hij niet voor jou kies kapt 'ie het waarschijnlijk af. Zie het probleem niet zo... |
Citaat:
Heel leuk dat hij dan voor mij heeft gekozen maar hij heeft mij wel een tijdje aan het lijntje gehouden. Want hij datete 2 tegelijk. Zo zie ik het in ieder geval. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Muntje opgooien.
|
Ik moet binnenkort ook kiezen en ik ga voor de knapste en de oudste, ipv de makkelijkste.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |