![]() |
Vriendin boven - snel klaarkomen
Als mijn vriendin bovenop mij zit, dan is het geen probleem als ze op en neer gaat, maar zo gauw ze alleen maar heen en weer (met haar heupen naar voor en achter beweegt) gaat dan duurt het geen 10 seconden voordat ik klaar kom. Terwijl dat laatste nou net zo lekker is, voor ons beiden.
Iemand hier ervaring mee? Tips om het toch uit te stellen? (Ervaring heeft geleerd dat het onmogelijk is om haar te seinen: dan is het vaak al te laat, en het is ook juist de bedoeling om haar 'dr gang met me te laten gaan') Aragorn |
Volgens mij heeft iedereen wel een bepaald standje waarin het opeens heel snel gaat. Bij ons is het niet deze, maar d'r is er wel een. Die bewaren we dan vaak ook voor het laatst (y)
|
Citaat:
|
Jouw oplossing: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tantra
|
denk aan je moeder, of je zusje....
|
Dat heen en weer gaan kan inderdaad best veel effect hebben, dat is bij mij soms ook wel het geval, maar dat is dan meer de combinatie van effect en heel leuk uitzicht(Y)..
Maar anders gewoon standjes afwisselen en dus zoals gezegd deze met het meeste effect tot het laatst bewaren.. Dat idee van thee muts lijkt me ook wel erg goed, dat is eens iets om uit te proberen, gewoon in het algemeen |
Tot het randje gaan en dan afwisselen met een ander standje (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken het. Die voel je goed!
Gewoon bij de 2e ronde doen. ;) |
Citaat:
|
Je aandachtspunt even verplaatsen wil vaak helpen het langer uit te houden.
Doe wat rekensommetjes of denk inderdaad aan je moeder of je zusje. Als dat niet werkt, is er altijd nog iets als Erica Terpstra. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral ook als je dan toch komt omdat je lichaam het niet meer houdt.. dan ben je gekomen denkend aan Erica Terpstra.. UGH |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bewaren voor het laatst of het standje heel traag doen.
|
Die is heel gevaarlijk ja.
|
pfiew, ken het, inderdaad beter maar bewaren voor volgende ronde...
@juno: klópt... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13. |