![]() |
Zijn er hier mensen die mij de breakcore/tekno kant op willen helpen?
Ik luister al dingen als Autechre, Merzbow, Venetian Snares en Aphex Twin. Maar ik weet er verder vrij weinig vanaf, dus als mensen me de goeie kant op kunnen wijzen, graag.
|
Pff wel erg breed zo, zoek je meer beukende tek of lekker cheesy acidtek?
|
Moet je Squarepusher eens luisteren roelof. En voor teringharde herrie zoals Venetian Snares moet je Bong-Ra eens proberen of Sickboy.
Verder zou Hi I'm Nora je hier wel mee kunnen helpen denk ik (y) |
Autechre heeft natuurlijk niks te maken met breakcore of tekno, emo.
|
:d :d
|
Break: Amnjk, ALF, Asq, Alec Empire, Abelcain, Dan Doormouse, Devnull, Duran Duran Duran, Enduser, sommige dingen van Kid606, Hecate, Otto van Schirach Knifehandchop, LFO Demon, Xanopticon.
Kijk voor tek hier eens rond, genoeg links: http://freetekno.nl/links.html |
sinds wanneer valt er met deze muziek 14 jarige chicks te scoren dan? if so let me know
|
Citaat:
Tnx @ fulgrim en snijer @HenkMul: Ik lees anders overal dat Autechre aan tekno gelinkt word, en dat geloof ik dan, goedgelovig als ik ben. |
Citaat:
Overigens zou ik ook totaal niet weten waar ik autechre anders toe zou moeten rekenen. |
Tekno sucks zowaar misschien nog harder dan goa, of iemand moet me de eerste goede tekno plaat nog laten horen.
|
slotje wegens autechrelastering
|
haha nou is hij nog stereotype emo,
volgende week stereotype idm inderdaad pas maar op |
*Techno.
|
ik denk dat je ook in die scene niet gewenst bent, nytewolf
|
Ik denk niet dat die er zijn, nee.
|
ga naar een feestje en luister.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Me & my scenepoints. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En tekno is monotoom/saai. Dan kun je beter van die UK hardcore luisteren. Of van die franse shit. Mixtapes van the Producer, Micropoint, Baseck, etc. Zoek maar eens op UK hardcore.
|
of den.chaoot he
|
Citaat:
|
Ik heb ooit een vrij amateuristisch maar toch redelijk gewaardfdeerd breakcoremixje gemaakt. Ik heb er veel verschillende soorten breakcore in proberen te zetten.
Link tracklist: 1. Producer Snafu - Family Man 2. Retrigger - Kadubra el rabba gagga loco (featuring Reggaenerator) 3. Cardopusher - I'm going to rave your ass up like an accident 4. Venetian Snares - Dance like you're selling nails 5. Droon - Cripplefight 6. Jason Forrest - We got the harder beat 6. Red Unit - Destination 6. Headache - Gangsta 9. Venetian Snares - Where's Bill 10. Producer Snafu - Tom and Jerry's funeral |
Citaat:
|
Citaat:
of vind je ze juist goed? |
6
6 6 ? |
ooh haha ja kinderachtig grapje idd, had de tracklist direct gekopieerd
dacht dat hij bedoelde dat dat slechte platen waren, 2 van die 3 zijn platen waar ik toen over twijfelde of ik ze er wel in moest stoppen omdat ze vrij rustig zijn |
Probeer Winterkälte 'ns. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan hem alleen niet downloaden, andere bestanden wel maar deze niet. Hij zegt dat ik nog een account moet maken, maar die heb ik. Enig idee?
|
tijdens het afspelen kun je niet downloaden volgens mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/fotoboek...06CsK6eo1j.jpg |
die mag ik ook graag posten ja(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Fulgrim kun je iets meer vertellen over lekker cheesy acidtek? Bv een track om te downloaden ofzo |
Citaat:
(ben je de 23ste in de helling?) |
Ben een beetje te moe om erover na te denken op het moment :D
Ik kijk wel of ik morgen iets zinnigs kan posten voor de rest cut the crap ;) |
Citaat:
Ten tweede kan de make up meer emo. Ten derde zou ik een sjaaltje omgehad kunnen hebben. Ten vierde zou ik er vaker dan 1x gothoord er zo bij kunnen lopen. Just some random thoughts. |
Citaat:
|
Citaat:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ontopic enzo. Ik ben helemaal niet bekend met die stromingen dus kan je verder niet helpen :) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |