![]() |
Cios Sport en Beweging
Dag lieve mensen! Ik ben van plan om het cios te gaan doen, heb daarom ook donderdag een aantal toelatingstesten. Zijn er meer mensen die naar het cios willen? Of hebben cios studenten toevallig wat informatie en/of tips voor me, laat het weten!
|
Up! Morgen....
|
Ben benieuwd hoe andere het hebben gedaan, afgelopen donderdag was ik aan de beurt, heb er een goede verwachting van! Topic kan hoogstwss dicht, neem aan dat er niemand meer gaat reageren!
|
Ik laat het topic gewoon staan hoor. Dan kan er altijd nog iemand reageren. Als het topic te oud is, mag er natuurlijk gewoon een nieuwe geopend worden. :)
|
Iemand al iets gehoord, qua toelating?
|
Up!
|
Ik denk dat er gewoon niemand is die deze opleiding interessant vind. ;)
|
Een vriend van mij heeft die test gedaan maar denkt dat hij niet wordt toegelaten.
|
Citaat:
|
Uhm nou later hoorde ik dat hij van de 100 punten er 19 heeft dus dat is niet zo best, en dat je punten kreeg voor leeftijd (hij is net 16) en voor diploma's (heeft hij niet) Dus hij gaat het wss niet halen, maar dat betekent niet dat jij het niet gaat halen! ;)
|
Citaat:
|
Ik ben aangenomen! Damn, ben zooooo blij, haha! Echt (y)
|
Gefeliciteerd dude! Gave opleiding lijkt me...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou dat is dan toch hartstikke geweldig! :cool:
|
Ik ben nu bijna een jaar klaar met het CIOS. Het is een leuke opleiding, maar verwacht niet dat je een topbaan krijgt, alleen als je echt ambities hebt en sportleraar wil worden.
Je kunt heel veel richtingen op met het CIOS, heb je al een idee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee ik ben journalistiek gaan studeren, en daar ben ik mee gestopt. Wil nu SPECO gaan doen.
Ik heb in de zomer wel een baantje bij een buitensportbedrijf in Frankrijk. Als je voor goede stages zorgt kun je zo blijven. |
Citaat:
|
Ben nu ook al door de sportmedische keuring, alleen m`n examen nog eventjes halen over twee weken! (y) :cool:
|
ik wil naar het cios ja, mbo niveau 2. ik kan misschien nog aanmelden maar dat weet ik niet zeker. wat moet je allemaal doen op die dag? is het heel moeilijk of valt het mee?
weet je misschien ook nog meer opleidingen van sport? dag of avondopleidingen. |
Citaat:
Wat je moet doen (voor jou zou dit volgend jaar kunnen zijn) is heel algemeen. Naast de bekende balsporten moet je ook: - Zwemmen - Ritmisch gymnastiek - Kracht/snelheid oefeningen - Atletiek - Samenwerking/Leiding oefeningen , dat was het geloof ik wel zoon beetje! Je hebt naast het CIOS ook het ALO (kan alleen na 5 Havo), het ligt dus ook grotendeels aan je ''achtergrond''. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |