![]() |
[tk] boeken engels/vertaald
Ik heb een stapeltje boeken in de aanbieding. De meeste boeken heb zijn in redelijk goede staat omdat ik ze niet heb uitgelezen.
Vertaald: AS Byatt - Obsessie - 2.50 euro Bret Easton Ellis - American psycho - 2 euro The Verve - Crazed highs & horrible lows - 1.50 euro Engels: Dan Brown - Angels and demons - 2.50 - verkocht Susanne Clarke - Jonathan Strange & Mr Norrell 2.50 Jack Kerouac - On the road (geen pagina gelezen) 3.50 -verkocht David Mitchell - Numer 9 dream 2.50 Tony Parsons - Man and boy 2.00 Tony Parsons - Man and Wife 2.00 Hubert Selby Jr - Last Exit to Brooklyn (ouder boek) 1.50 - verkocht Ik hoef niet veel voor de boeken te hebben, maar er komen nog wel verzendkosten voor jou overheen (en sommige boeken zijn best dik&zwaar). Of je kunt ze bij mij ophalen in Groningen. Je kunt hier reageren of Pm-men. |
Hoeveel wil je voor Jack Kerouac - On the road (geen pagina gelezen)?
|
3,50 euro voor Kerouac excl. verzendkosten.
|
Hoeveel wil je voor American psycho hebben?
|
Ik heb het er maar even bij gezet :). Ik verkoop alles gewoon aan de eerste bieder (per pm of hier).
|
Citaat:
|
Ik wil Angels & Demons van Dan Brown wel hebben! Hoeveel zouden daar de verzendkosten van worden?
|
het boek van kerouac is verkocht aan Martine1986.
En de verzendkosten voor Angels&Demons zijn of zo'n euro of 2 of 6.20. Het boek is net 1 mm te dik voor de verzending per brievenbus, dus het ligt een beetje aan de baliebediende. |
Hmm, ik wil hem in elk geval wel hebben! Ik hoop dat het dan voor 2 euro verzendkosten kan..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |