![]() |
kleding
Hey,
Ik heb mijn kledingkast eens uitgeruimd, en heb een hele hoop kleding die ik niet meer pas of draag. broeken, rokjes, shirts, topjes, schoenen, vanalles. de foto's staan hier: http://s179.photobucket.com/albums/w...m/marktplaats/ |
kijk gewoon even
|
wel heel kleine maatjes allemaal.. ook irritant dat je eerst iets moet aanklikken om uberhaupt de maat te kunnen zien
en die groene etnies (die zwart moeten voorstellen) komen me erg bekend voor, namelijk uit een ander topic waar je volgens mij een andere naam had en heel onbeleefd en asociaal deed. even zoeken... http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1534830 maar de fotoos zijn verdwenen :s |
ik vind het zwart/rode rokje wel leuk... en dat vlinder shirtje, maar dat ziet er erg versleten uit...
|
die schoenen zijn ook echt te afgeragd, alsof iemand die wil kopen :s
|
Citaat:
|
ik vind dat luipaardtopje heel mooi maar denk niet dat maat S met gaat passen...jammer dat ik het niet kan proberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
over het vlindershirtje, hij is eigenlijk bijna nooit gedragen, maar er zaten gewoon een hele hoop pluisjes op, en dat in combinatie met de flits van mn camera geeft een beetje een slechte foto.. hij valt alleen wel vrij klein. heb je nog interesse in het rokje? |
Citaat:
Heb (na lang wachten en vaak mailen) mijn spullen wel gekregen, maar betaald voor pakketpost terwijl ze het verstuurd had in twee enveloppen voor €2,64 totaal.. En dat terwijl ik had aangedrongen dat ze het best wel in een envelop kon en zij maar beweerde dat ze op het postkantoor zeiden dat dat niet kon.. (En het had achteraf zelfs in één envelop gepast toen ik het zag). Wil dus de rest van mn geld terug, maar hoorde natuurlijk niks meer van haar :rolleyes: |
O ja, bovendien was het topje ook nog eens een andere maat dan ze zei, dus is me aan de grote kant. (n)
|
konijn, ik zou dit via een fb regelen en dan meteen een permban er achteraan... volledig terecht denk ik
|
Citaat:
ergens was het te verwachten gezien haar onbeschofte gedrag in dat andere topic, maar zoiets mag je nooit verwachten van iemand. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |