![]() |
Denk jij nog vaak aan je ex?
IK vraag mij af:
Zelf denk ik, ondanks dat ik een andere vriend heb, nog heel vaak aan mijn ex. Hij was lekkerder en fantaseer nog vaak over de seks. Hebben meer mensen daar last van? Of ben ik raar. |
ik denk ook nog wel is aan mijn ex, terwijl ik een vriend heb. Maar daar bij denk ik meestal ook dat ik het nu wel beter voor elkaar heb! want dat is gewoon zo!
|
Op deze vraag durf ik niet eens meer te antwoorden :o
Ja dus :bloos: |
Citaat:
|
Hij zit nog wel eens in mijn gedachten, ja.
Fantaseren over seks en intieme dingen, nee zeker niet. |
Ik denk zeker nog wel eens aan mijn ex, en heb t ook nog wel over hem met vrienden, ouders, zus enzovoort..
maar ik denk niet meer aan onze sex... |
ik vind het ook echt vervelend dat ik daar nog wel aan denk. Voel ik me schuldig enzo
|
Citaat:
|
ik heb nu 1,5 jaar een nieuwe vriend. En dat gaat verder ook echt goed
|
Nee, eigenlijk nooit..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Af en toe.
Het is op zo'n stomme manier destijds uitgegaan (mijn schuld). Ik heb er wel spijt van dat het is uitgegaan, er had wel meer in gezeten. En het zal ook altijd wel steken als ik iets hoor over zn nieuwe vriendinnetje. Maar dat zal ik maar gewoon moeten accepteren. Niet dat ik niet gelukkig ben met mn huidige vriend. |
Citaat:
|
Ik denk aan allebei nog wel eens, zoals ik denk aan alle mensen waar ik ooit regelmatig mee omging. Niks meer en niks minder.
|
'jammer' genoeg wel...
|
Mja, wat is denken aan? Als ik hem spreek, dan kan het gesprek nog dagen door mijn hoofd gaan. Dan hebben we meer contact, ook de dagen erna.
Maar ik denk niet meer aan sex tussen ons, ik kan hem ook niet lekkerder, of niet lekkerder vinden dan mijn huidige vriend. Ik heb niet meer op die manier gevoelens voor hem. Toevallig smste ik hem van de week dat het plaatsje in mijn hart nog steeds van hem is. En kreeg gelukkig ook zo'n antwoord terug.. Dus ik denk nog wel eens aan hem ja, maar niet op zo'n manier |
Citaat:
|
Aan mijn eerste vriendje (ook beetje eerste (enige) serieuze relatie) denk ik heel regematig, ik spreek hem af en toe ook nog en we hoop hem binnenkort even te zien.. (hij woont nu ver weg). Maar ik voel totaal niets verliefdachtigs voor hem. Maar hij is nog steeds erg speciaal en lief.
|
Ik denk nog wel eens aan hem ja. Zie hem ook nog wel eens in de kroeg. Maar zoals Bloem zegt, zoals je denk aan mensen met wie je veel omging.
Heel blij met nieuwe vriend, hoor:) |
Ach, ik zie 'm toch nog wel met regelmaat, dus dan kun je ook niet anders ;) Maar af en toe vliegen exen wel eens door mijn gedachten (mijn exen hebben elkaar zelfs een keer 'ontmoet' :D). Beiden echt schatten, dus om eens aan ze te denken is niet echt erg ofzo.
Maar meer ook zoals Bloem al zei, net zoals mensen met wie je ooit veel omging, etc. |
Ik ga alleen maar voor beter, met minder neem ik niet genoegen.
|
Aan m'n ex denk ik tegenwoordig eigenlijk niet meer, nadat dat een tijdje wel weer zo was (meneer ging vreemd, met mij) :o Dat is alweer een tijdje over en sindsdien is het contact ook weer beter. Ik zie 'm nog bijna dagelijks. We hebben nog steeds een betere relatie dan gewone vrienden en dat zal waarschijnlijk nooit overgaan.
Daarnaast denk ik nog wel veel te vaak aan m'n laatste bijna-relatie (serieuze scharrel). Het was grotendeels mijn schuld dat dat fout gelopen is en hij nu een andere vriendin heeft. Ik besefte te laat wat ik liet lopen en daar heb ik nog steeds heel veel spijt van. En het helpt ook niet mee dat we nog steeds een fantastische klik hebben en flirten alsof ons leven er vanaf hangt als we elkaar zien (zo erg zelfs dat iedereen in onze omgeving dan ook altijd opmerkt en zich afvraagt waarom we niks hebben) (n) |
bijna elke dag maar niet in de zin van dat ik hem terug wil of over de seks :o hij was gewoon heel belangrijk voor mij en ja daar denk ik nog wel vaak aan.
|
Bijna dagelijks. Maar dat heeft er ook mee te maken dat ik naderhand geen leukere/ aantrekkelijkere meisjes ben tegengekomen dan mijn ex vriendin.
|
Ja. Niet omdat ik nog verliefd op haar ben ofzo, maar gewoon, omdat zij qua karakter altijd meer bij me zal passen dan wie dan ook. Bij nieuwe meiden ga ik dan haar karakter vergelijken (wat ik dus eigenlijk niet moet doen) met die van mijn ex en dat is nooit positief voor het nieuwe meisje.
Maar ach. |
Definieer "vaak".
|
1x in de maand
en als ik me besef hoe goed ik het bij mijn huidige vriend heb :) maar dat is meer indirect |
Regelmatig.
|
Ik denk eigenlijk nooit aan mijn ex. Klaar is bij mij kennelijk klaar.
|
Ik denk vrijwel constant aan hem, ik heb de laatste tijd ook veel meer contact met hem, en van de zomer gaan we weer een relatie aan.
Nu zitten we in een time-out van de relatie, omdat we het alletwee erg druk hebben, en de situatie er op het moment niet voor leent. Binnenkort zie ik hem weer, en gaan we kijken hoe het verloopt. Ik mis hem ontzettend, en hij mij ook. Ik denk enorm vaak aan hem, en beeld hem vaak in hoe hij zich zou voelen. |
Ik dacht veel aan hem, hij bleef in mijn gedachten.
En nu is hij geen ex meer. |
Het is heel gek, ik heb samengewoond en een relatie voor 2,5 jaar gehad, en aan die ex denk ik bijna nooit, maar aan mijn ex met wie ik een knipperlichtrelatie had en de laatste keer 3 weken mee ben samengeweest denk ik nog bijna elke dag, niet aan romantische dingen ofzo, ik vraag me dan gewoon af wat hij aan het doen zou zijn, wat hem bezighoudt enzo, naar welke muziek hij luistert want zijn muzieksmaak is geweldig, dat soort dingen. Maar verder ben k er wel klaar mee. Hij kennelijk niet, want hij begint nog steeds op msn gesprekken met me, hoewel hij dondersgoed weet dat ik express nooit terugpraat :)
|
Het is net anderhalve week uit. Ik denk dus nog zo'n 100 keer per dag aan hem en we wonen ook nog steeds in hetzelfde huis....
|
Ja.. kwil 'm terug :bloos:
|
Citaat:
|
Elke dag wel honderd keer.. maar we hadden dik 3 jaar en het is net 6 weken uit dus da's niet zo raar, denk ik.
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
God wat makkelijk |
Citaat:
Ben je dat BR meisje? Misschien moet hem maar weer mailen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk wel eens aan m'n ex als we weer gezeik hebben ofzo, verder eigenlijk niet.
het ging voordat het uit ging ook al zooooo lang kut, dus eigenlijk is het misschien wel logisch dat ik nooit meer aan hem denk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga altijd teveel af op 'de buitenkant' zeg maar. en als ik dan af en toe wat lj's lees uit verveling en dan lieve dingetjes tegen kom, dan denk ik (vooral als mn ((vorige)) relatie slecht gaat of als ik vrijgezel ben), dat wil ik ook! :) nouja, kan nu wel zeggen dat het tussen mij en mijn vriend gaat zoals ik wil, dus wel vlakbij ideaal ;) |
Citaat:
|
Aan de ene (lange relatie) ex: nee, weinig, er zullen altijd bepaalde dingen blijven knagen en daar heb ik me bij moeten neerleggen.
Aan de andere (flits) ex: ook minder, al vind ik het jammer dat we elkaar minder tot niet meer horen. Conclusie: ik denk soms nog wel aan bepaalde ex-vlammen en ex-vriendjes, maar het doet geen pijn meer (y) |
Ik denk af en toe nog eens aan mijn ex. Maar ik fantaseer niet over hem, want de sex met mijn huidige vriend is veeeeeeeeel beter dan met mijn ex...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |