![]() |
oude navelpiercing (2,5jr eruit) die raar doet
ik weet even niet hoe of wat maar ik heb me toch iets raars gezien ....
ik stond laatst onder de douche en ik zag een bobbeltje uit mn navel komen. ik druk erop en er komt een soort wit spul uit. het was geen pus oid, want het was hard. vervolgens is mn navel geirriteerd en ik ontsmet het ook weer met sterilon. mijn vraag is; mijn piercing is er al maaaaaaanden uit (bijna 3jr) kan iemand me dit uitleggen? tis toch niet logisch dat als ik nadat dat ding eruit haal, dat ik er verder nog nooit problemen mee heb gehad en dat ik dat nu ineens wel heb? ik blijf het ontsmetten maar...naja goed en niet zeggen dat ik naar de dokter moet ;) ;) ;) want dat post ik zelf ook altijd bij dit subforum |
Was het niet gewoon een hard talg puntje om het zomaar te zeggen?
|
Citaat:
ik was zo onder de indruk dat ik het spul helemaal onderzocht heb :D het was redelijk flexibel .... maar goed ik heb nu wel weer een geirriteerd litteken en dat heelt daar altijd zo langzaam (n) |
Losgekomen littekenweefsel?
Ik heb daar weleens verhalen over gehoord en het kan verder geen kwaad, als dat 't is dan. Behalve dat het dan opnieuw moet helen. |
ik blijf het gewoon ontsmetten
het is nu wel rood maar ik heb ook redelijk lopen frutten :bloos: |
Zoiets had ik ook wel eens uit mijn oorbelgaatjes die al 10 jaar uit waren. Soort hard, wit spul, geen pus maar wat het wel was? Geen idee. Het is verder nooit gaan ontsteken ofzo en ik heb er ook nooit verder naar gekeken.
|
Citaat:
|
Zijn het niet gewoon zeepresten die zich in het achtergebleven gaatje hebben opgehoopt en zin hadden om eruit te komen?
|
Ik had dat ook bij m'n oor, toen ik de gaatjes opnieuw heb laten schieten vertelde de schietster dat dat bolletje littekenweefsel was, en zeer normaal.
|
Citaat:
@andijvie ok gelukkig maar goed het is nu wel weer geirriteerd dus dan moet je altijd voorzichtig doen en ontsmetten en blabla :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |