![]() |
Lou Reed 20-06 in de HMH.
Is dit (nog) de moeite om heen te gaan?
|
Ja, een held. Maar al vergaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
€56,50, €63,00, €69,50 (excl. servicekosten) |
hij speelt toch alleen berlin ?
|
ja , berlin wordt integraal gespeeld idd. ik ben dan helaas niet in nl anders was ik er wel naartoe gegaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
dit maakt het wel interessant :) |
Meh, eigenlijk alleen maar minder.
|
Twijfel...
Hoe zit 't met die rangen, heeft iemand daar ervaring mee (tot nu nooit in de HMH geweest, omdat ik niet zo van de grote concerten ben)? Ik neem aan dat de zaal 1e rang is, balkon 2e en loges aan de zijkant 3e? |
snotver, wat duur. Voor de rest wel de moeite waard, ofc.
|
anthony schijnt mee te zingen tijdens het concert, bij de berlin concerten in australie was hij er elke avond.
|
Ik ben toch bang van niet, op zijn site staat dat hij net terug is van de concerten met Lou Reed in Sydney en dat hij nu aan zijn film TURNING gaat werken.
|
hmmz ben benieuwd, want als lou reed in europa is voor de berlin concerten is anthony er ook voor een paar concerten...... zou tof zijn in ieder geval (Y)
|
Dat sowieso. (y)
|
Gast heet Antony.
|
/care
maar toch speciaal voor juice: Citaat:
Citaat:
|
Zeker weten dat jij er ook iets van zou zeggen als TS het over Loe Riet had gehad, breezerslet.
|
breezerslet? :|
|
Qua spelling ja. Met je 'je begrijpt me toch nou dan'-houding.
|
gast, ik heb één H te veel , dat maakt mijn spelling niet meteen van het niveau breezerslet dunkt me zo. En lijkt me niet dat jij iets zou moeten zeggen over mijn houding sapje (y)
|
haha
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde dus de houding wat betreft spelling ('als je me maar begrijpt') die uit je post sprak, niet die specifieke fout. Citaat:
|
...attack!
|
ontopic.
hoe lang geleden is het wel niet dat ik dat heb gezegd :confused: ik ga niet. ik heb er geen geld voor over. |
Mijn broertje en vader gaan wel, ik kan helaas niet :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |