![]() |
bewijzen dat je een boek hebt gelezen
heeft iemand een idee hoe je kan bewijzen dat je een bepaald boek hebt gelezen?
het is dringend! dankjewel |
Hihi, ik zou het boek eerst maar eens gaan lezen kthnx.
Stel je niet aan en lees dat ding of lees em niet en verzin een redelijke smoes of zeg dat je het niet gelezen hebt. :o |
Citaat:
|
Oh dat heb ik nog nooit gehoord. Sorry voor mijn vorige reactie dan ;)
Ik zou zeggen: vertel veel over de inhoud van het boek, ga in op details Dan is het snel duidelijk :) |
Laat iemand anders (die het boek al gelezen heeft) vragen verzinnen over het boek die jij dan beantwoord. Dan moet je misschien weer gaan bewijzen dat iemand anders die vragen heeft verzonnen, maar je kan het in ieder geval proberen. Ook kun je je mening onderbouwen met behulp van citaten uit het boek.
|
Je kan het bewijzen door uitgebreid uit te leggen waar het boek over ging en welke stukken je bijvoorbeeld erg raakten, of waarom je de hoofdpersoon zo irritant vond. Dus gewoon een uitgebreide samenvatting met ietwat een analyse erin. Of lees het hardop voor op een cd en geef dat :P
|
citaten gebruiken in je verslag, met paginanummer en alles erbij ;) zo moeten wij da iig altijd doen ;)
|
met een mening over schrijfstijl, hoofdpersonen, verhaallijn etc kom je al een aardig eind.
|
Het helpt wel als dan een mening geeft over de juiste schrijfstijl (dus die gebruikt wordt), etc overigens :p
|
Bijv. een video-opname maken als je het leest.
Maar je hebt het al gelezen. Dan zou je DNA-onderzoek kunnen doen dat jou linkt tot de plaats waar het boek aanwezig was ten tijde dat je het las; met dien verstande dat de totale tijd dat jij en het boek op dezelfde plaats waren overeenkomt met de geschatte tijd die het kost om het betreffende boek te lezen. Oftewel: wat een onzin zeg. |
bedankt voor de ideeen!
|
Sommige schoolmeesters zijn onzinnig bezig...
Maar wat je verder nog kunt doen is een aantal passages verwerken in je verslag, op zo'n manier dat het aansluit bij je verhaal. |
Wat iedereen zegt; uitgebreid over het boek vertellen of gebruik iets wat je alleen weet als je het boek gelezen heb. Een bepaalde scene, grap etc.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |