![]() |
Harry potter à l'ecole des sorciers
Hoi!
Weet iemand misschien waar ik het boek: 'harry potter à l'ecole des sorciers' kan kopen? Ik woon in Enschede en hier in de bibliotheek kan je hem niet krijgen. :( Ik weet dat je die in Frankrijk kan kopen :p Maar dat heb ik er niet voor over. Iemand misschien een adres waar ik hem online in het frans kan bestellen? Of misschien een winkel? Dankjewel alvast:) P.s. google leverd niet echt wat op. |
|
Hartstikke bedankt! :)
Ik heb hem direct besteld. |
je kan àlle boeken bestellen bij eender welke boekhandel. 't is niet omdat ze die niet standaard hebben liggen dat ze die niet kunnen krijgen hé. maargoed, ik zie dat je hem al besteld hebt via internet ;) (y)
|
Ik heb 'm ook :D maar dan uit Frankrijk.
|
als we dan toch aan het opscheppen zijn ...
en ik heb Harry Potter e la pietra filosofale (gekocht in Stazione Termini (Rome)) en Harrius Potter et Philosophi Lapis (oftewel de Latijnse versie) in mijn kast staan :p |
Ik heb nog geen enkele Harry Potter. Over opscheppen gesproken.
|
ik heb hem in het oud-grieks :eek:
|
Ik heb ook de Franse :)
Die in het Latijn zou ik ook nog wel willen hebben, maar dan puur om de heb. Ondanks een eindexamen Latijn lukt het me al niet om Jippus et Jannica te lezen, laat staan Harrius Potter :rolleyes: |
waarom wil je hem in het frans hebben ?? :bloos:
|
Citaat:
wtf om te lezen, dûh ... |
*lol* Het is goed voor je taalvermogen in de desbetreffende taal en het is ook nog eens leuk? :P Ik ga hem in het Zweeds kopen *beslist dat nu maar eens*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het eerste boek van the Chronicles of Narnia hadden ze wel, dus ... :) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |