![]() |
optredens regelen
Hey,
ik zit in een band, (beetje rauwe rock, leeftijd ±16 omgeving limburg ). we spelen voornamelijk eigen nummers. ik vroeg me af, hoe komen we aan optredens? we hebben nog geen naamsbekendheid, geen demo, niks. we hebben 3 keer opgetreden, en dat waren bandwedstrijden en invallen voor een band van vrienden van ons. maar heeft iemand nog tips? of nog wedstrijden waar we aan mee kunnen doen? alvast bedankt |
|
Demo maken, rondsturen, dudes in andere bandjes benaderen, gewoon bellen naar cafe's, jeugdhuizen whatever, shit online zetten, daarmee bijv op diverse fora een oproepjes doen. Enz enz gaandeweg leer je mensen kennen en word t makkelijker. Succes!
|
yeah, keihard connecties maken is het beste denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu is t in de diy hc punk wereld opzich wel makkelijker. Dat is wel zo. |
"Netwerken". Hoppa.
|
Pim en David leren kennen!
|
Citaat:
En wat je ook altijd nog kan doen is zelf een feestje organiseren in een goedkoop over te huren zaal, nodig nog 4 andere bands uit die allemaal hun aanhang zelf meenemen, koop euro shopper bier en verkoop dit voor 1 euro per biertje en je hebt echt zo de kosten eruit. Zelfs als je het entree gratis maakt (y) Verder is het gewoon een kutwerk, maar succes :) |
Citaat:
|
Zeker. Aimabele kerels dat we zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |