![]() |
Saai Depri Gedicht
Plagiaat en nooit verderfelijke reeks van onzin,
geen gedachte meer die schreeuwt om het nut van leven. Ideeën in mij die op hol slaan om aandacht in en in, aandachttekort bij verstek in een nieuw jasje gehesen. Wéér een nieuw gezicht op de zelfde plek, ander uiterlijk, zelfde gezeur en geblaat. Wéér een ander jasje en toch hetzelfde merk, al die besteede aandacht, uiteindelijk weer geen baat. Woordenloos van actie, spelletjesziek uit dermate, lege akoorden, bagger gedichten, slechte woordkeuze, wat doe je ermee?!? Ergenis aanhechtend, geen zin in moeitevolle woorden, spoel die zooi nou in godsnaam toch gewoon eens door de PLEE!!! |
Ik noem dat soort gedichten ‘please help me cus i'm a bitch’ gedichten
en ik geef je gelijk, ik spuug mede met jou op ze en dit gedicht is vooral qua inhoud mooi, maar de zinslengte en opbouw mag ik ook graag :-) |
ik zou het willen omschrijven als het te pas en te onpas aanwenden van te goede bedoelingen van anderen. Als je zo door gaat, sta je er echter vrij snel alleen voor..
Gedicht spreekt, met name door de goede inhoud (Y) Entheos |
*krijgt het gevoel dat dit vooral op 1 persoon sloeg* :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Over het gedicht: mmm... tis een beetje een aparte vorm, zeer lange zinnen enzo. Ik hou daar niet zo van, maar ja, that's my opinion. :) |
Citaat:
|
Op de inhoud gaak maar niet te veel in....
qua gedicht tja, wel orginele vorm, maar de inhoud haalt dat helemaal onderuit... xxxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |