![]() |
En Nog een enquete :P graag invullen :)
hoi hoi
weer een enquete hier :P hopelijk zijn jullie nog niet enquete moe en willen jullie me even helpen :) Bijlage 1 Enquête Wij zijn studenten van de Hogeschool Zuyd en wij verrichten in opdracht van de BCAS-bank een marktonderzoek naar een nieuwe verzekering. Deze verzekering is als volgt te omschrijven. Het gaat hier om een verzekering die het financiële risico dekt van het (vroegtijdig) beëindigen van een studie. Bij deze studie is een beurs als lening verstrekt en wordt deze in een gift omgezet indien de studie voltooid is. Echter bij het beëindigen van de studie zal deze lening dus terugbetaald moeten worden. Nu wil de BCAS-bank een verzekering aan gaan bieden die dit risico dekt. Vraag 1 Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Mbo (helaas u valt buiten de doelgroep, toch bedankt voor de medewerking.) Hbo Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Nee Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Ja Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 1e jaars 2e jaars 3e jaars 4e jaars of verder Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ikzelf Ouders Beide Anders, namelijk……………. Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Uitwonend Thuiswonend Samenwonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Ja (ga door met vraag 9) Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik zie het nut er niet van. Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Ik wil geen premie betalen Anders, namelijk ………… Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Ja Nee (ga door met vraag 15) Vraag 10 Welk bedrag aan premie ben je bereid per maand te betalen voor deze verzekering? € 1 tot € 5 € 6 tot € 10 € 11 tot € 15 meer dan € 15 Vraag 11 Hoe zou je deze premie willen betalen? Per maand Per kwartaal Per jaar Vraag 12 Zou je deze verzekering aanraden bij vrienden? Ja Nee (ga naar vraag 15) Vraag 13 Hoe zou je op de hoogte willen worden gehouden van deze verzekering? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Vraag 14 Indien je deze verzekering zou afsluiten, op welke manier zou je dat willen doen? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1986 tot 1990 1981 tot 1985 1976 tot 1980 1975 en eerder Vraag 16 Wat is je geslacht? Man Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 0 tot € 2000 € 2001 tot € 4000 € 4001 tot € 6000 meer dan € 6000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Economisch Juridisch Zorg & welzijn Technisch Overig Vraag 19 Wat is je postcode Hartelijk bedankt voor je tijd en medewerking. |
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 2e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Thuiswonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik zie het nut er niet van. Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Ik wil geen premie betalen Anders, namelijk ………… Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee (ga door met vraag 15) Vraag 10 Welk bedrag aan premie ben je bereid per maand te betalen voor deze verzekering? € 1 tot € 5 € 6 tot € 10 € 11 tot € 15 meer dan € 15 Vraag 11 Hoe zou je deze premie willen betalen? Per maand Per kwartaal Per jaar Vraag 12 Zou je deze verzekering aanraden bij vrienden? Ja Nee (ga naar vraag 15) Vraag 13 Hoe zou je op de hoogte willen worden gehouden van deze verzekering? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Vraag 14 Indien je deze verzekering zou afsluiten, op welke manier zou je dat willen doen? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1986 tot 1990 Vraag 16 Wat is je geslacht? Man Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 2001 tot € 4000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Economisch Overig Vraag 19 Wat is je postcode Almere |
Waarom zijn die HBO-enquetes altijd zo brak?
Aan welke onderwijsfaculteit ik studeer...? |
Citaat:
|
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 1e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Uitwonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik zie het nut er niet van. Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee (ga door met vraag 15) Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1986 tot 1990 Vraag 16 Wat is je geslacht? ? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 0 tot € 2000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Overig Vraag 19 Wat is je postcode 6702 |
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 4e jaars of verder Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Uitwonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee (ga door met vraag 15) Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1981 tot 1985 Vraag 16 Wat is je geslacht? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 0 tot € 2000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Overig Vraag 19 Wat is je postcode 3812 |
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Hbo Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 2e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ikzelf Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Thuiswonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik wil geen premie betalen Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee (ga door met vraag 15) Vraag 10 Welk bedrag aan premie ben je bereid per maand te betalen voor deze verzekering? € 1 tot € 5 € 6 tot € 10 € 11 tot € 15 meer dan € 15 Vraag 11 Hoe zou je deze premie willen betalen? Per maand Per kwartaal Per jaar Vraag 12 Zou je deze verzekering aanraden bij vrienden? Ja Nee (ga naar vraag 15) Vraag 13 Hoe zou je op de hoogte willen worden gehouden van deze verzekering? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Vraag 14 Indien je deze verzekering zou afsluiten, op welke manier zou je dat willen doen? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1986 tot 1990 Vraag 16 Wat is je geslacht? Man Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 4001 tot € 6000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Economisch Overig --> Onderwijs Vraag 19 Wat is je postcode 3206 Hartelijk bedankt voor je tijd en medewerking. [/B][/QUOTE] |
[Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 2e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Samenwonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1986 tot 1990 Vraag 16 Wat is je geslacht? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 0 tot € 2000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Technisch Vraag 19 Wat is je postcode 2541 |
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 2e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Uitwonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Ik wil geen premie betalen Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee (ga door met vraag 15) Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1986 tot 1990 Vraag 16 Wat is je geslacht? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 0 tot € 2000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Juridisch Vraag 19 Wat is je postcode 3514 Hartelijk bedankt voor je tijd en medewerking. Graag gedaan. Bij vraag 17 heb ik m'n maandinkomen ingevuld, omdat het voor een jaarinkomen wel érg lage bedragen zijn.. |
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Hbo Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 1e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Thuiswonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik zie het nut er niet van. Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee (ga door met vraag 15) Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1986 tot 1990 Vraag 16 Wat is je geslacht? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 2001 tot € 4000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Overig Vraag 19 Wat is je postcode 3822 Hartelijk bedankt voor je tijd en medewerking. |
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 1e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Uitwonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Ja (ga door met vraag 9) Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik zie het nut er niet van. Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Ik wil geen premie betalen Anders, namelijk ………… Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Ja Vraag 10 Welk bedrag aan premie ben je bereid per maand te betalen voor deze verzekering? € 1 tot € 5 Vraag 11 Hoe zou je deze premie willen betalen? Per maand Vraag 12 Zou je deze verzekering aanraden bij vrienden? Nee (ga naar vraag 15) Vraag 13 Hoe zou je op de hoogte willen worden gehouden van deze verzekering? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Vraag 14 Indien je deze verzekering zou afsluiten, op welke manier zou je dat willen doen? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1986 tot 1990 Vraag 16 Wat is je geslacht? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 0 tot € 2000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Technisch Vraag 19 Wat is je postcode 7533 Hartelijk bedankt voor je tijd en medewerking. [/B][/QUOTE] |
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 3e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Uitwonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik zie het nut er niet van. Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Ja Vraag 10 Welk bedrag aan premie ben je bereid per maand te betalen voor deze verzekering? € 1 tot € 5 Vraag 11 Hoe zou je deze premie willen betalen? Per maand Vraag 12 Zou je deze verzekering aanraden bij vrienden? Nee (ga naar vraag 15) Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1986 tot 1990 Vraag 16 Wat is je geslacht? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 2001 tot € 4000 (zonder stufi) Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Zorg & welzijn Vraag 19 Wat is je postcode 1183 AM |
Citaat:
|
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 4e jaars of verder Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Thuiswonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee (ga door met vraag 15) Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1981 tot 1985 Vraag 16 Wat is je geslacht? Man Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 0 tot € 2000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Technisch Vraag 19 Wat is je postcode 3371 CC |
Hoe werkt die verzekering precies? Betaal je elke maand tijdens je studie een klein bedrag zodat je aan het eind zonder schuld zit? Aangezien de verzekeraar geld moet verdienen aan een verzekering zal het totaal aan betaalde penningen meer zijn dan dat de restschuld groot is, correct? Maar leent men nu niet juist tijdens zijn studie omdat men elke maand een klein bedrag te kort komt?
A = bedrag per maand ontvangen (lening) B = totaal bedrag ontvangen / schuld C = bedrag per maand betaald (verzekering) D = totaal bedrag betaald Als D > B dan moet of C > A, of de loopduur van de verzekering moet langer zijn, wat inhoudt dat men reeds voor men gaat studeren deze verzekering moet afsluiten. Eerlijk gezegd snap ik helemaal niets van deze verzekering. Wat zie ik over het hoofd? |
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? ? Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? ? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? ? Ja Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? ? 3e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? ? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? ? Samenwonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? ? Ja (ga door met vraag 9) ? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? ? Ik zie het nut er niet van. ? Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding ? Ik wil geen premie betalen ? Anders, namelijk ………… Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? ? Ja Vraag 10 Welk bedrag aan premie ben je bereid per maand te betalen voor deze verzekering? ? € 1 tot € 5 Vraag 11 Hoe zou je deze premie willen betalen? ? Per maand Vraag 12 Zou je deze verzekering aanraden bij vrienden? ? Ja Vraag 13 Hoe zou je op de hoogte willen worden gehouden van deze verzekering? ? Schriftelijk ? Internet Vraag 14 Indien je deze verzekering zou afsluiten, op welke manier zou je dat willen doen? ? Schriftelijk ? Internet Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? ? 1986 tot 1990 Vraag 16 Wat is je geslacht? ? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? ? € 0 tot € 2000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? ? Zorg & welzijn Vraag 19 Wat is je postcode 9718BR |
[Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel?
Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 4e jaars of verder Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Uitwonend Vraag 7 Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee (ga door met vraag 15) Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1981 tot 1985 Vraag 16 Wat is je geslacht? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 4001 tot € 6000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Zorg & welzijn Vraag 19 Wat is je postcode 30xx [/B][/QUOTE] |
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Hbo Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 3e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Thuiswonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee (ga door met vraag 15) Vraag 10 Welk bedrag aan premie ben je bereid per maand te betalen voor deze verzekering? € 1 tot € 5 € 6 tot € 10 € 11 tot € 15 meer dan € 15 Vraag 11 Hoe zou je deze premie willen betalen? Per maand Per kwartaal Per jaar Vraag 12 Zou je deze verzekering aanraden bij vrienden? Ja Nee (ga naar vraag 15) Vraag 13 Hoe zou je op de hoogte willen worden gehouden van deze verzekering? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Vraag 14 Indien je deze verzekering zou afsluiten, op welke manier zou je dat willen doen? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1986 tot 1990 Vraag 16 Wat is je geslacht? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 2001 tot € 4000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Economisch Vraag 19 Wat is je postcode 2461ac |
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Universiteit fa·cul·teit (de ~ (v.), ~en) 1 elk van de hoofdafdelingen van een universiteit of hogeschool Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja van wie anders :confused: Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 3e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders dat heet collegegeld Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Uitwonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Anders, namelijk alle drie de bovenstaande. Ik zie er het nut niet van in omdat ik zeker weet dat ik een diploma haal, en daarom wil ik er geen premie voor betalen. Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee (ga door met vraag 15) Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1981 tot 1985 tot en met, neem ik aan? Vraag 16 Wat is je geslacht? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 0 tot € 2000 'inkomensklasse per jaar' slaat nergens op. Zeg dan gewoon 'inkomensklasse' en zet het 'per jaar' in de antwoorden erbij, of vraag 'wat is je inkomen per jaar?' Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Zorg & welzijn volgens mij had je beter een onderverdeling kunnen maken in 'taal', 'exact', 'sociaal/cultureel' en 'zorg'. Dan zou de optie 'anders namelijk' niet meer nodig zijn. Het is ook een veel gebruikelijkere indeling. Vraag 19 Wat is je postcode 9727 |
Citaat:
|
Citaat:
eigenlijk werkt het ook zo als een lening, alleen dan hopelijk met een kleiner bedrag per maad, en eigenlijk is de enquete ook om te kijken of er eigenlijk wel markt voor is. Het is ook niet dat wer er heel diep op in moeten gaan. we hoeven eigenlijk alleen te kijken of er vraag is naar deze verzekering aan de hand van deze enquete, hieruit volgt een steekproef en vanuit daaruit moet gekeken worde of deze verzekering levensvatbaar is. |
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Hbo Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Ja Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 1e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Uitwonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee (ga door met vraag 15) Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1986 tot 1990 Vraag 16 Wat is je geslacht? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 0 tot € 2000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Overig Vraag 19 Wat is je postcode 2405 AJ |
Citaat:
|
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Ja Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 3e jaars Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ouders Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Uitwonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Nee (ga door met vraag 15) Vraag 10 Welk bedrag aan premie ben je bereid per maand te betalen voor deze verzekering? € 1 tot € 5 € 6 tot € 10 € 11 tot € 15 meer dan € 15 Vraag 11 Hoe zou je deze premie willen betalen? Per maand Per kwartaal Per jaar Vraag 12 Zou je deze verzekering aanraden bij vrienden? Ja Nee (ga naar vraag 15) Vraag 13 Hoe zou je op de hoogte willen worden gehouden van deze verzekering? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Vraag 14 Indien je deze verzekering zou afsluiten, op welke manier zou je dat willen doen? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1981 tot 1985 Vraag 16 Wat is je geslacht? Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 2001 tot € 4000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Overig Vraag 19 Wat is je postcode 6512 Hartelijk bedankt voor je tijd en medewerking. [/B][/QUOTE] |
Citaat:
|
Vraag 1
Aan welke opleidingsfaculteit studeer je momenteel? Mbo (helaas u valt buiten de doelgroep, toch bedankt voor de medewerking.) Hbo Universiteit Vraag 2 Krijg je studiefinanciering van de IB-groep? Ja Nee Vraag 3 Maak je gebruik van een lening van de IB-groep? Ja Nee Vraag 4 Hoeveelste jaars ben je aan deze opleiding? 1e jaars 2e jaars 3e jaars 4e jaars of verder Vraag 5 Wie betaalt je schoolgeld? Ikzelf Ouders Beide Anders, namelijk……………. Vraag 6 Wat is je huidige woonsituatie? Uitwonend Thuiswonend Samenwonend Vraag 7 Je hebt zojuist gehoord wat deze nieuwe verzekering inhoudt. Heb je interesse in deze studieverzekering? Ja (ga door met vraag 9) Nee Vraag 8 Waarom zou je deze verzekering niet willen hebben? Ik zie het nut er niet van. Ik weet zeker dat ik een diploma haal aan deze opleiding Ik wil geen premie betalen Anders, namelijk ………… Vraag 9 Ben je bereid om premie te betalen voor deze verzekering? Ja Nee (ga door met vraag 15) Vraag 10 Welk bedrag aan premie ben je bereid per maand te betalen voor deze verzekering? € 1 tot € 5 € 6 tot € 10 € 11 tot € 15 meer dan € 15 Vraag 11 Hoe zou je deze premie willen betalen? Per maand Per kwartaal Per jaar Vraag 12 Zou je deze verzekering aanraden bij vrienden? Ja Nee (ga naar vraag 15) Vraag 13 Hoe zou je op de hoogte willen worden gehouden van deze verzekering? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Vraag 14 Indien je deze verzekering zou afsluiten, op welke manier zou je dat willen doen? Face tot Face Telefonisch Schriftelijk Internet Dan volgen nu nog enkele vragen voor de statistieken. Vraag 15 In welke groep valt je geboortejaar? 1986 tot 1990 1981 tot 1985 1976 tot 1980 1975 en eerder Vraag 16 Wat is je geslacht? Man Vrouw Vraag 17 In welke inkomensklasse val je per jaar? € 0 tot € 2000 € 2001 tot € 4000 € 4001 tot € 6000 meer dan € 6000 Vraag 18 In welke richting volg je een opleiding? Economisch Juridisch Zorg & welzijn Technisch Overig Vraag 19 Wat is je postcode Rotterdam |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |