![]() |
Enquête kleding, voor sectorwerkstuk
Hé allemaal !
Ik heb een enquête gemaakt dat deelmaakt van mijn sectorwerkstuk : Hoe begin ik een eigen kledingzaak ? De vragen gaan over kleding, iets waar iedereen toch wel van houdt :D ? Ik waardeer het zeer als ook jij de enquête invult, het zou mij veel helpen :). Groetjes, Alicia Lima http://www.makesurvey.net/cgi-bin/su...99265520F655E9 |
Graag gedaan.
|
Prima. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vooral dat "meelopen" vind ik een term die sociaal wenselijke antwoorden uitlokt.
|
3. Wat voor soort kleding koop jij over het algemeen ?
Deftig Casual / Urban Rock Dit vind ik een beetje een rare vraag. Casual is totaal niet hetzelfde als urban (zoals ook blijkt uit je latere vragen) en 'rock' is een een muziekstijl, geen kledingstijl. 6. Loop jij mee met de mode of creëer jij een eigen style(trendsetter) ? Ik loop mee met de mode Ik creëer mijn eigen style (trendsetter) Ik loop mee met de mode en creëer mijn eigen style Dit vind ik ook een rare vraag. Het woord 'meelopen' heeft een negatieve bijklank en mensen zullen dus minder gauw op de eerste optie stemmen, ook als ze dat eigenlijk wel 'zouden moeten'. Daarbij is iemand die een eigen stijl (in nederland schrijven we dat met puntjes en zonder e) creëert, niet per definitie een trendsetter (meestal niet zelfs). Heb je vragen wel beantwoord verder :) Succes met je werkstuk! |
hey
ik zag dat je het zelfde als mij doet nu... ik vroeg me af hoe jij opzoek bent gegaan naar mensen die jou de kleding verkopen. Zodat jij het in de winkel hangt en door verkoopt. Vroeg je offerte aan? Misschien heb je adresje voor mij waar ik die info kan vandaan halen> is namelijjk het laatste wat ik moet doen nog en kom er niet echt uit. Als je vragen hebt, hoor ik het wel, alvast bedankt! Loes |
Ik ben absoluut niet modebewust, ben ook echt geen trendsetter maar heb wel een eigen stijl, die optie miste ik een beetje.
Maar graag gedaan hoor. |
Gedaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |