![]() |
Je blonde haren zweven gewichtloos
Op de wind van de ochtendstond Zo schoon en onschuldig Als een duif die op de schutting stond Je ogen verdrinken diep In een schaamteloze pracht Doch elke blik die je werpt Een definitie van 'kracht' Je diepe woorden, als bladeren gewichtloos Maar doeltreffend naar hun lot Toch opeens je handen opgeheven Maar niet afdoende voor een schot Je blonde haren zweven gewichtloos Op de wind van de ochtendstond Doch even vergiftigd en dood Als een riool die in zee uitmondt.. (c) Genesis |
:) *stil*
(Ik kan niet een punt van commentaar bedenken) |
Citaat:
|
is absoluut geweldig...meer valt er niet eens over te zeggen :)
|
tanks voor de reacties, maarreuhh.. he-le-maal geen kritiek? :o
stelletje slijmballen :p Genesis |
Oei je weet het wel te brengen
Met de nodige souplesse en een tactvolle wijze weet je zelfs mij te raken ;-) |
Waanzinnig.
Het stuk wat mij het meeste aanspreekt is dit: Je diepe woorden, als bladeren gewichtloos Maar doeltreffend naar hun lot Toch opeens je handen opgeheven Maar niet afdoende voor een schot Dat diepe gevoel dat je er in legt, vind ik subliem Werkelijk, dit is een van je beste! liefs Snow |
Allereerst: ik vind hem ook mooi!!;):)>>>hoe je de inhoud hebt weten weer te geven, echt goed...
Enige kritiek: De herhaling in de 1e strofe....op zich niet storend, maar maakt het naar mij idee iets minder.... Ik vind die laatste strofe als deels herhaling weer heel mooi! liefss, Mariamne |
Citaat:
iedereen thanks voor de reacties :o Genesis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |