![]() |
Music&Lyrics
Release Date:8 March 2007 (Netherlands)
Genre:Comedy / Music / Romance Plot Outline:A washed up singer (Grant) is given a couple days to compose a chart-topping hit for an aspiring teen sensation. Though he's never written lyrics in his life, he sparks with an offbeat younger woman (Barrymore) with a flair for words. Plot Keywords:Singer / Washed Up Star / Ex Boyfriend / Grand Piano / Musician more User Comments:An unexpected pleasure --- Wie heeft m nog meer gezien? Ik vond m zelf erg vermakelijk! Hugh Grant is ontzettend leuk in deze film, zn trekjes en wat voor koppen hij trekt maken de film grappig. De humor is vaak niet tekst maar situatie-gerelateerd, dat is weer eens wat anders. (niet op de mr. bean manier though) Leuke vermakelijke humorfilm met een lief einde. Ik vond m van hetzelfde niveau als Love Actually (qua leukheid). (Nee het is geen cult/nadenk/moeilijke film, maar dat hoeft ook niet altijd) Meeeer comments (y) |
dinsdag ga ik (y)
|
hugh grant :(
|
Citaat:
|
ik wacht wel tot-ie op tv komt
|
Citaat:
|
vond hem best suf :p
|
Er zit gewoon zo heerlijk geen verhaal in!
En die liedjes krijg ik stiekem ook niet uit m'n hoofd... Dus ik vond 'm Leuk! :D Maar voor 't geweeeldige/originel verhaal hoef je 'm natuurlijk niet te zien ;) |
Uhm, Love Actually vond ik wel veel beter (ook anders, met meer characters en situaties) maar dit was ook wel een leuke film.
Vooral de 80's clip en het liedje Pop, goes my heart! :cool: |
Citaat:
|
Heel erg leuke film (y)
|
wel lekker hersenloos vermaak en dat liedje is :cool:
|
inderdaad hersenloos vermaak, en daar vind ik niets mis mee. ik had meer 80's verwacht helaas.
verder ben ik absoluut geen fan van hugh grant, maar zijn sarcasme is echt top in deze film. verder rolden de tranen over mijn wangen in dat stukje met die aliens. "they are aliens, clearly I don't have any children" niemand lachtte in die hele zaal, maar ik lag helemaal dubbel. heb me uiteindelijk maar verstopt... |
Citaat:
Dat liedje was geweldig, zowel het nummer dat ze schreven als het nummer waarmee PoP zo bekend was ;) Vond ook Drew Barrymore erg leuk, was nooit zo weg van haar acteerprestaties, maar ze kan wel meer dan dat ik dacht.. Niet veel meer, maar ach :P Verder echt een film voor verstand op nul en kijken met cola en popcorn |
Ik vond het een erg vermakelijke film, waarbij je natuurlijk van te voren geen hoogstaande verwachtingen moet hebben. Het is een romantische komedie en meer niet. Nou ja, toch ook wel erg veel humor. Alleen om de clip waarmee het begon heb ik al dubbel gelegen. Zo heerlijk flauw en belachelijk.
|
Ja, wel leuk, al keek ik meer voor Drew Barrymore...
|
is het weer zo'n standaard hugh grant-film? in dat geval vind ik hem waarschijnlijk erg leuk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De video Pop goes my heart :D
http://www.youtube.com/watch?v=S0A7dtdc-nU |
Lol :D . Tnx nu hoef ik de film niet meer te zien; het ging me eigenlijk alleen om die clip.(Y)
|
ik had vroeger écht een hekel aan hugh grant en ik vind hem nou zooo leuk, dus ik wil hem echt zien maar weet nog niet wanneer. het lijkt me sowieso inderdaad lekker hersenloos vermaak en drew barrymore is ook erg leuk (y)
|
ik vond m een beetje tegevallen... twas t allemaal NET niet. Hugh Grant en Drew Barrymore zijn leuk, maar echt heeeeeeeel erg grappig wordt t nergens. Best zonde.
De openingsscene (die clip) is natuurlijk wel hilarisch, maar dat was t dan ook zo'n beetje. En ik ergerde me dood aan Rhonda ('zus' Barrymore) wat een schreeuwend, dik viswijf! En ik vond haar nog wel zo tof in Third Rock From The Sun :( Beetje jammer dus |
Citaat:
|
De film is wel okee maar die clip & nummer zijn brilliant. <3
|
heb er niet veel goeds over gehoord, maar als jij beweert dat ie van vergelijkbaar niveau als Love Actually is, moet ik m misschien toch maar eens gaan zien :o
+ hugh grant is al reden genoeg natuurlijk <3 |
Ik heb echt helemaal geen problemen met plotloze romcoms of Hugh Grant, maar ik vond deze film toch niet echt goed. Er was echt totaal geen chemie tussen Hugh Grant en Drew Barrymore, waardoor ik de hele film dacht "Eh, ja, waarom moeten ze nou eigenlijk bij elkaar komen...?" Bij bijvoorbeeld Notting Hill denk je echt, jaaaa, ze moeten een stelletje worden, maar bij deze film ging ik echt met een whatever-gevoel de bios weer uit. En als er iets niet mag missen in een romantische comedy, is het wel het gevoel dat de hoofdpersonen toch echt wel bij elkaar moeten komen.
Sarcastische opmerkingen & clip = wel fantastisch :P |
Ik had dat gevoel wel. Ik vond Drew en Hugh erg leuk samen.
|
ik vond ook de aftiteling erg leuk (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Argh, een romcom. En dan ook nog met Hugh Grant en Drew Barrymore. (n)
|
Hehe, drie reacties van mannen en alledrie negatief. 28 reacties van vrouwen en eentje negatief.
Zo zie je maar weer welk geslacht meer smaak heeft. (y) |
:o
|
Citaat:
@ Juice: Hugh Grant hee ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |