![]() |
kangoeroewedstrijd
Wie heeft hem al gedaan en hoe ging die. ik had er 14 weet niet :bloos:
|
en trouwens de kangoeroe wedstrijd is een wiskundige wedstrijd
|
Nee en ik wilhet nooit van me leven doen :bloos: :bloos: :bloos:
|
Wat houd die wedstrijd in?
|
Hahah ja heb in de derde voor de grap meegedaan met een aantal vrienden.. Maar het was een zomerdag, snikheet buiten, en die wedstrijd was na schooltijd. Dus ik heb overal 'A' ingevuld en ben lekker gaan zwemmen. :bloos: :bloos:
Uiteindelijk had 2% het nog slechter gemaakt dan ik. |
Ik heb m gedaan toen ik in de tweede zat. Kreeg ik achteraf een medaille en een abonnement op kijk omdat ik tweede van nederland van die categorie was. Ofzoiets. Maar heb nooit meer behoefte gehad m opnieuw te doen.
|
Citaat:
Ik heb éen keer meegedaan, omdat ik wel is benieuwd was. Had net een voldoende. (y) En dan had je daarna geen les meer. :bloos: |
In de onderbouw moesten wij het altijd verplicht doen, niemand vond het leuk en deed daarom z'n best, ik weet mijn scores ook niet meer :)
|
Is het net zoiets als die wiskunde olympiade? Dat je een probleem krijgt en daar verschillende oplossingen voor moet aandragen?
|
Heb ik gedaan in de eerste of tweede, ofzo. Volgens mij scoorde ik gemiddeld.
|
Citaat:
|
Ik ben vorig jaar 17de van Nederland geworden met 75 pt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem dit jaar niet gedaan, omdat ik er niet tijdig van op de hoogte werd gesteld. Alle andere jaren heb ik wel meegedaan en ik vond dat er toen wel een paar aardige ''puzzels'' tussen zaten. :)
|
Een keer mee gedaan, het was zo saai, en het was zeer pittig :o
Nooit weer dus. |
Mijn broertje was met zijn groepje 5e geworden van de onderbouw :) (van de 34 teams :)).
|
Ik nooit, maar mijn klasgenoot is eerste van Nederland ermee geworden. Toen ik hem na afloop vroeg het ging, zei hij... Mwa, ging wel. :D (y)
|
ik heb zo'n t-shirt. maar die mag ik van mijn vriendin niet dragen, ik moet mijn nerdschap verborgen houden.
[SIZE=0.5](verder is ie gewoon niet heel mooi)[/SIZE] heeft iemand nog een kopie? ben dol op wiskunde :) |
ik heb in de 2de meegendaan omdat ik wiskunde leuk vond
was niet zo moeilijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |