![]() |
:d
Het lekkerste is, je penis lekker over de kutje van je vriendin lekker op en neer wrijven
super lekker voor jou, en ook heerlijk voor haar nog beter als ze mn pik vastpak, en mij handboeit, en blinddoekt, en mn pik lekker over dr kutje heen wrijft en lkker geil kreunt, tot ze klaarkomt hehehe |
Jemig. Hoe moet je op zoiets nou reageren? Dat ze dan maar beter geen stoppeltjes kan hebben? Of dat dat eruit ziet als een labrador die net yoghurt heeft gegeten? Of als een mexicaanse naakthond?(die overigens altijd nog een kuifje haar op hun kop hebben.) ;)
|
Citaat:
|
Kijk, als je nog honderd van dit soort stukjes schrijft en dat op papier laat printen, dan ben je 'schrijver' en kan je je meten met figuren als Van Royen.
Dit krijgt echter gewoon een slotje denk ik. |
Hij heeft wel een punt though.. :p
Slotje? |
Citaat:
|
Het lekkerste is je penis lekker hard in het gezicht van je vriendin duwen als ze slaapt.
|
Citaat:
|
Moet je je natuurlijk niet vergissen in het donker en het bij jullie zwarte labrador/mexicaanse naakthond doen, want die zeggen meteen "hap".
|
en hap is au en bloed
|
en bloed doet pijn en pijn is is zeer en zeer is naar.
|
Op dit subforum kan je tenminste met recht zeggen dat het een kuttopic is.
|
Citaat:
Bloed doet niet pijn :nono: Maar een labrador die hap doet, doet wel pijn :o |
Ik kan je wel vertellen dat het denkbeeld van die mexicaanse naakthond, die met zo'n kuifje op zijn kop, mij ernstig aan het inspireren is om het voortaan niet meer te scheren. Want nu kijk ik naar beneden en denk ik: het is potdomme net een mexicaanse naakthond, kijk maar, dit is het kuifje.
|
Citaat:
|
SLOTJE:cool:!
|
Hj ziet voortaan voor de rest van zijn leven ook alleen nog maar mexicaanse naakthonden. :D
|
Slotje maar huh, denk je zelf ook niet? :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |