![]() |
Een vriendin van mijn vriend.
Hey Hey,
Even kort stom gezeur van mij maar vraag me toch af of andere dit ook ooit hebben gehad.. Ik ken al een maand of 3 een vriendin van de vriendengroep van me vriendje. Gaan we regelmatig mee stappen en dan ist helemaal leuk enzo. Maar sinds ongeveer 2 maanden wil ik zelf met haar afspreken en denk ik vaak aan haar etc. Echt super vaag en ik snap er niets van want ik heb echt DE liefste vriend die je, je maar kan wensen...Maar toch kan ik Rachel (zo heet ze) niet uit mijn hoofd krijgen. Ik denk dan dat we samen films kijken en bijelkaar slapen en............zoenen. (meer niet hoor) Ik wil er vanaf maar tegelijkertijd ben ik ook mogelijkheden aant bedenken om haar weer te zien(alleen).. H€llup:p Liefs Rainn |
uhhhhhhhh gaaf ????
Niet echt want ik zit er wel erg mee ... xx Rainn |
Waar maak je je nou meer zorgen om: dat je denkt aan iemand anders terwijl je een vriend hebt, of dat die iemand een meisje is?
|
Beide..................
|
Alleen het eerste is fout.
|
je wil eigenlijk gewoon een goeie versiertruuk om dat meisje te versieren (y)
|
hahah, uhhh misschien wel...
|
Als je de liefste vriend ter wereld hebt, zou het nogal sneu zijn om hem te laten vallen.
Als blijkt dat je meer voor vrouwen valt dan voor liefste vrienden ter wereld zit je fout met je relatie, en kan je nog steeds eens horen of Rachel dezelfde interesses heeft in jou. En in bijna elk ander tussengeval zit je vrij veilig in je relatie, en kan je misschien eens uitkijken of daarbinnen ruimte is voor geëxperimenteer. Zo ja, go for it. Zo neen, hou het bij samen film kijken. |
Wat is je klacht?
|
Geen klacht, weet gewoon niet hoe ik hiermee om moet gaan en vroeg me dus eigenlijk af of andere dames dit ook wel eens hebben....Ik zou gewoon graag iets dichterbij haar komen/beter leren kennen, maar weet niet echt hoe ik dat kan doen, dat is alles..
Liefs Rainn |
Topic opgeruimd, béétje serieus reageren moet toch lukken mensen.
|
Citaat:
Zeg hem dat je misschien ook op meisjes valt, maar dat je het niet echt weet. En vraag hem of hij er bezwaar tegen hebt of je een ander meisje zoent (laat Rachel nog even buiten het verhaal). Ik zou het wel bezwaarlijk vinden, want je hebt gewoon gevoelens voor een ander (of dat nou een man is of een vrouw). Maar er zijn mannen die het helemaal niet erg vinden en jou je experimentje gunnen ;) En of Rachel dezelfde gevoelens heeft, weet je niet. Daar moet je dan wat vaker mee afspreken en kijken of er wat gebeurt ;) |
Thanks!!!
Ik zie mijn vriend morgen dus ja dan zal ik het wel zo subtiel mogelijk vragen. Maar weetje het is niet dat ik echt iets wil ( a la een relatie) met Rachel maar meer zoals jij t verwoord 'een experimentje' Want een relatie met een vrouw zit er voor mij echt niet in, heb toc liever mannen...Maargoed ik laat t nog wel weten hoe of wat ;) Liefs Rainn |
Nou heb t via een heeeeeeeeeeeele grote omweg gevraagd en uiteindelijk kwam eruit: "nou ik kan me voorstellen dat meiden misschien iets met elkaar willen uitproberen" zolang er maar GEEN relatie uit voortvloeit....
Hmmmmmmmmmm, oke dat is 1.... Liefs Rainn |
Als je nou een triootje voorstelt dan vindt hij het vast prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Probleem opgelost hoeraaaaaaaaaa :)
Ik was indd gewoon nieuwschierig maar na het experiment gewoon 100% hetero :P xx Rainn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel wat bartezz zegt |
Ja, jammer voor jullie, voor visuals
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |