![]() |
Vibrator kopen
Ha
Ik wil een vibrator kopen heb paar vragen: Waar Welke En waar verstoppen voor ouders |
Christine le Duc bijvoorbeeld.
Je hebt hele standaard vibrators, daar zou ik gewoon voor gaan. Kies een leuk kleurtje als je wil. En waar verstoppen? Pfoe... ehm, ergens waar ze niet kijken he. In je sokkenla, tussen je ondergoed, bovenop je klerenkast, in een doos met allemaal andere dingen... Verzin zelf iets :P |
website
|
www.pabo.nl :)
|
Ik wil een vibrator kopen heb paar vragen:
Waar - In de christine le duc, via internet, mediamarkt enz Welke - dat ligt eraan wat je ervan verwacht, wat je mooi vind En waar verstoppen voor ouders - in een kastje met een sleutel, in een tas met allemaal andere dingen er boven op, wees creatief Succes ermee :) |
Heb ff aparte vraag hier naast heeft er ook mee te maken
als ik masturbeer dan maak ik heel veel geluid omdat het zo lkkr is maar ik ben bang dat men ouders het horen wat moet ik doen |
:D Die is wel heel simpel. :p
Proberen je in te houden of wachten tot je ouders weg zijn. |
In een kussen bijten :o
En de website van Christine le Duc is, heel verrassend, www.christineleduc.nl :P |
Citaat:
En ik zou niet meteen met de megatarzan oid beginnen maar gewoon een simpel klein ding (is ook een stuk betaalbaarder). Let even op dat-ie niet te hard zoemt, bzzzzzz is niet sexy. En verstopplek, tussen je ondergoed ofzo? Of tussen oud speelgoed, valt niet op :P |
Citaat:
|
Of iets dergelijks
|
onder in doos
|
Citaat:
|
Ze vinden hem toch wel. Moeders hebben de neiging om je kamer op te gaan ruimen, of in jouw kast te gaan zoeken naar dat ene dingetje. E hela. Hola! Wat is dat?
Als je meteen begint met vibrators, zullen jongens daar later echt niet tegenop kunnen. Dus weet wat je doet. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar er zijn toch vast wel plekken waar je ouders nooit komen? |
Leg het op de onderste plank van je boekenkast, achter een volle rij met hoge boeken (die jij of je ouders nooit gebruiken).
|
in een oude schoenen doos ofzo
|
Citaat:
|
rare jongens die belgen :o
|
Citaat:
ik kende het ook niet vóór ik op fora kwam hoor |
Citaat:
Ze hebben ze nooit gevonden. :p |
Citaat:
|
Ik heb samen met de vriendin ook een vibrator bij Le Duc gehaald. Voor 9,99 heb je er een die zeer klein is. Die kun je praktisch in je broekzak houden.
|
En stel als ze 'm vindt? :confused: What is the fucking problem? Je bent 16 en ik neem aan dat je ouders niet zò naïef zijn en denken dat je je eigen lichaam nog niet ontdekt hebt. Masturberen is geen misdaad. Beter dan dat je met jan en alleman het bed in duikt toch?
Het beste kun je inderdaad langs Christine le Duc gaan: simpele dingentjes voor weinig geld en ze werken naar behoren. Tip van de dag: Klik. Nog waterproof ook, lekker meenemen onder de douche dat ding, hoef je gelijk niet moeilijk te doen als je geluid maakt: stromend water overstemt je gekreun wel mag ik hopen. Verstopplaatsen: kussensloop, onder je matras, sokkenla, achter de boeken in je boekenkast, of gewoon lekker pontificaal op je nachtkastje. Veel plezier ermee.(Y) |
ik verstop de mijne in een doosje van een langwerpig parfumflesje en zet het flesje ervoor zodat niemand een reden heeft om in het doosje te kijken. werkt perfect (y)
|
nog tips
|
hallo,
christine le duc is een leuke winkel om heen te gaan. Tip ga heen als het een beetje druk is dan worden er geen vragen gesteld door de verkoopster en kan je lekker rond kijken. deze is om aan te raden voor de eerste keer niet te duur en niet te groot.(Discretion vibr.) http://www.erotiekshop.net/images/pr...3000007610.jpg |
waar liggen die winkels eigenlijk
|
Citaat:
|
Hoi Iedereen,
Ik ben pas geleden naar zo'n lady's night toe geweest. De viberators waren zoooo giga duur. Zeker voor een goede kwaliteit: Je kunt de Fun factory toys voor redelijke prijs kopen: (deze zijn ook heel klein verkrijgbaar dus makkelijker te verstoppen haha als je klein zoekt) Aanrader site's: In de aanbieding: www.lovepresents.nl En anders: www.ero-goedkoop.nl/ Welke ook leuk is: http://www.megagadgets.nl/images/penguin.jpg van deze site (goedkoopste site waar ik hem op kon vinden) http://goedkoperonline.com (nog te duur? Kijk op pabo.nl alleen let op de verzendkosten en rotzooi die je achteraf toegestuurd krijgt. Optie's voor verstop plaatsen In een sok in je sokkenbak. In een handdoek of washandje. Sieraden doosje. (ja je moet een beetje creatief zijn) Brillenkoker en je kunt bij cristine leduc of andere site's ook zakjes kopen (kun je net zo goed een knikkerzakje pakken ofzo) Het hangt een beetje af wat voor een contact je met je moeder hebt. Mijn eerste heb ik zelfs met mijn moeder gehaalt haha dan weet je moeder ook dat ze hem tegen kan komen toch! Groetjes Mandy (20 jr) |
Hey MandyAngel.
Bedankt voor de tip! Ik heb de Fun factory dinky digger gekocht voor zeer weinig :D Bij ero-goedkoop.nl hebben ze nu alles tegen inkoopprijzen (y) |
Citaat:
Welke jij prettig vindt Op een plaats waar je ouders hem niet vinden, of bij je vriend. |
Media Markt verkoopt ze ook.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Stop de vibrator in een schoenen doos en leg hem op een goede plek.
Zorg er wel voor dat je hem goed schoon heb gemaakt na gebruik en voor de zekerheid ook schoonmaakt voor gebruik! |
Hallo, ik kwam dit (oude) topic tegen toen ik ging Googlen voor tips en heb inmiddels een vibrator gekocht. Het leek bij wel een goed idee om mijn ervaring even achter te laten aangezien vast meer mensen deze pagina vinden.
Ik heb eergisteren mijn vibo gekocht: Roze Siliconen G-Spot Vibrator (in de aanbieding, je blijft toch een Nederlander he). Ze leverden de volgende dag al en dat was handig want ik wist dat mijn ouders dan niet thuis waren (anders kan je 'm ook gewoon bij 't postkantoor of AH laten bezorgen en afhalen). Verstoppen doe ik 'm haast niet, omdat mijn ouders niet / nauwelijks in mijn kamer komen. Ligt gewoon in het nachtkastje. |
Je kunt bijvoorbeeld ook een dik woordenboek kopen en die van binnen uitsnijden zodat de vibrator er in past. Gewoon tussen je andere (woorden)boeken leggen en zorgen dat iemand niet de verkeerde leent door er bijvoorbeeld washi tape op te plakken zodat je weet dat dat je vibratorboek is! Beste verstopplaats voor alles wat je wil verstoppen!
|
Citaat:
Je zit nota bene achter een computer, want je reageert op dit forum, dus wat let je de website www.google.nl te openen en een zoekterm in te tikken? |
Goed, hier gaat een slotje op, want een 7 jaar oud topic uppen met reclame is niet het ideale soort activiteit. Als iemand een vraag heeft over vibrators of andere seksspeeltjes kan die een nieuw topic openen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |