![]() |
wat deed jij, gister/vorige week om dit tijdstop
wat deed jij gister en/of vorige week (zelfde dag) op dit tijdstip :)
|
Msn
|
gister, op de fiets heel hard liedjes zingen met mijn beste vriend!
vorige week: *kleine kindjes censuur* dat zegt wel genoeg |
gister: zeker slapen
vorige week: slapen... hoop ik :) of was ik the goonies aan het kijken? of mn fort alpha dvd.. geen idee eigenlijk :) (of was ik bij een concert... neej dat was donderdag... hmmm slecht geheugen hahaha) |
er zit een spelfoutje in je topictitel :o
ont : ik was op een feestje in Sassenheim. |
Citaat:
|
nee , te laat:
Forumregels: Je mag de titel van je onderwerp veranderen (voor leden geldt een tijdslimiet van 5 minuten). fb vragen :) |
Gister? Werd ik naar bed gestuurd door een boze moeder :o
|
werken, net als de week ervoor en de week daarvoor, en volgende week.
|
Gister zat ik bij Nederlands. Ik denk dat ik toen maatschappijleer aan het samenvatten was. :o
Een week geleden zat ik waarschijnlijk achter de computer. |
gisteren: bij cosmetische tandheelkunde meekijken
vorige week:forummen |
Vorige week: Wakker worden en thee zetten.
Gisteren: Wakker gebeld worden. |
gister: werken.
vorige week: toen was ik ook op weg naar mijn werk. alleen toen met de auto en nu zit ik in de trein :p |
gisteren: leervragen beantwoorden
vorige week: studiestof doorlezen |
Gisteren rond dit tijdstip hing aan de telefoon met een jongen uit de V.S. en was ik bezig met mijn verslagen voor school.
|
Gisteren? Slapen. Uitgeweest de avond ervoor, heb tot kwart voor 1 in bed gelegen :o
Vorige week? Eh, ontbijten/lezen/gezellig met lui aan tafel zitten, denk ik. |
Gisteren: leren voor een tentamen
Vorige week: hetzelfde als nu, nog ff internetten en dan zometeen naar mn werk |
werken.
|
Gisteren lag ik op de bank een boek te lezen en vorige week banjerde ik met mijn zussen door Groningen :)
|
Gisteren zat ik in de trein op dit tijdstip. Vorige week was de rond dit tijdstip in de winkel.
|
Gisteren was ik op stage in het ziekenhuis, vorige week probeerde ik desperatly mensen over te halen om MBRT te kiezen op de open dag van Fontys. :)
|
Gister zat ik op school en vorige week deed ik een middagdutje
|
Toen bracht ik lifters die meededen aan een liftwedstrijd naar een benzinestation. Onee dat was twee weken geleden. Vorige week was ik net wakker op dit tijdstip en zal ik wel aan het ontbijten/brunchen zijn geweest. Gisteren zat ik op dit tijdstip in de trein, ergens bij Zevenbergen gok ik.
|
ik was aan het werk.
|
Gister was ik op school de kangeroewedsttrijd aan het maken. Vorige week uhm, geen idee meer, waarschijnlijk computeren ofzo .
|
Gisteren: kwam ik net aan op een verjaardag
Vorige week: hetzelfde als nu. Computeren dus. |
Gisteren was ik aant flyeren
Vorige week was ik... waarschijnlijk aan het dweilen. |
Gisteren had ik grieks. Vorige week om deze tijd was ik waarschijnlijk hetzelfde aan het doen als nu.
|
Gister was ik nu naar huis aan het fietsen.
Vorige week weet ik niet meer. Maar vast ook. |
vorige week: toen werkte ik nog in de wereld winkel
gister : zat ik in beijum bij een vriend.. |
volgens mij was ik vorige week op dit tijdstip onderweg naar een volleybalwedstrijd. En gisteren was ik rond dit tijdstip aan het eten.
|
ik was precies op dit moment in een 'kroeg' waar ik nooit geweest was, verbaasd aan het zijn dat ik bijna iedereen daar kende!
en gister op t forum |
bier drinken, wiet roken en/of uitgaan
niet zo moeilijk, dat is mijn standaard recept voor de zaterdagavond/nacht :) oh en gister lag ik te slapen |
slapen
|
gister, slapen
vorige week, slapen |
Citaat:
|
Gister n boek lezen in bed, vorige week vriend smsen denk ik.
|
gister: leren + forummen
|
gister, omkleden, bellen, verslagtypen en rondronnen tegelijk :) *haast*
vorige week in de trein zitten |
Werken.
|
leeeeren, nu weer trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in de trein zitten.
|
Citaat:
|
Gister stond ik te coachen, vorige week was ik met m'n team in Dierenpark Amersfoort.
|
Citaat:
jij wint. |
gister was is aan het werken, vorige week zat ik op een verjaardag taart te eten.
|
Gister: leren
Vorige week: vast ook over het forum surfen, of lamballen voor de tv |
Gisteren: me paard poetsen buiten.
Vorigweek: winkelen in de stad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |