![]() |
Nellyville
Wie heeft hem en wat vinden jullie dr van??
ik heb um gekochtt (niet via kazaa :D) en ik moet zeggen hijs vele malen beter dan Country Grammar. Pimp Juice en CG2 vinnik wat minder maar de rest vinnik toch leuke nummers. Me favo nummer is : Say Now. |
Citaat:
Ik denk dat veel mensen nu gaan reageren met "nelly sucks" ofzo.... Er zijn hier iig niet veel euhm "R&B/rap/pop" fans |
Nee, ik heb em niet, maar om nou te zeggen dat Nelly Sucks, nee, die hits van d'r kan ik best aanhoren opzich op de achtergrond (radio of tv ofzo) maar ik zal 't zelf niet aanzetten...
|
Citaat:
hij bedoel Nelly niet Nelly Fortado toch? :confused: |
ik kan R&B wel waarderen maar van nelly echt helemaal niks sorry
|
Citaat:
|
Citaat:
sinds wanneer is hij dan RnB? shit hier is echt een grote verdraaing van het begrip RnB, mensen denken altijd aan Destiny's child e.d. maar nu ook nelly als RnB wordt gezien gaat het helemaal de verkeerde kant op zonde Rat |
country grammar werd al vrij snel saai enzo... nellyville is volgens mij nog een stuk slechter :p (en ja ik heb paar nummers gehoord)
|
Citaat:
Ik ben totaal onbekend hierin hoor :p |
Citaat:
|
nelly furtado is dat vrouwelijke mens dat kan vliegen
en nelly is dat mannelijke mens dat in auto's rondspringt enzo |
om ff op iedereen te reageren....
1: Je hoort iedereen WEER over het image van Nelly, ik zelf vind dat juist cewl zijn image maar oke daar kunnen meningen oververschillen, maar wat boeit dat image nou het gaat om de muziek die die maakt of niet dan... 2: nee hijs idd niet RnB maar Hiphop en om jullie voor te zijn misschien zelfs wel HipPop, maar wat boeit het nou wat voor stijl het is als het maar mooie muziek is. 3: nellyville is juist veel beter dan Contry Grammar, daar had je dr na 2 weken al genoeg van , maar hier is juist (bij mij tenminste) hoe vaker je em hoort hoe leuker de liedjes |
hele slechte clip en nog slechter nummer dat "hot in here".
|
Citaat:
2. Als het maar mooie muziek is ja.. en daar is het merendeel het niet echt mee eens blijkbaar 3. Hoe lang heb je die cd al? en btw JIJ vindt nellyville beter :o |
Ik vind z`n muziek best leuk, maar zou zelf geen cd van hem kopen
|
kheb de helft van de posts gedelete.
als je je niet voor deze muziek interessert blijf dan weg uit deze topic anders hebbe we binnen de kortste keren weer et probleem dat andere muzieksmaken weer niet gerespecteerd worden. niet dat dat nu wel altijd et geval is maar ok. ik citeer uit de announcement: "Als je een band/artiest niet goed vind is daar niks mis mee, maar geef dan redenen waarom, en blijf niet steken bij lege argumenten als "omdat het klotemuziek is". Beter nog : als je geen reply hebt, reageer dan helemaal niet, en laat het topic links liggen. Heb respect voor andere stijlen!!!" |
Citaat:
hadden hun niet zo die shit van POP ? RnB = rhytem and blues, en dat kom ik tegenwoordig echt niet meer tegen bij die schijtclipjes op tv Rat |
Citaat:
|
Nelly is een aap
|
Citaat:
en jij bent dom en aangezien ik dat moet argumenteren: KIjk naar je reply |
hot in here.....
sweet memories...........Was het nummer van mij en mijn meisje. maar goed die zie ik nooit meer. O ja ben weer terug in nl. Not that anybody cares.. |
Citaat:
|
Citaat:
ja joh daarom zeg ik ook ARRENBIE en niet R&B, zit een groot verschil tussen die 2.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
het word heet hier binnen , dus trek al je kleren uit.:rolleyes:
|
Citaat:
|
Me ex had altijd de nelly cd opstaan tijdens de lichte zeden :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Funk Disco G-Funk Gospel Soul 70s Soul Contemporary R&B Motown New Soul Quiet Storm arrenbie = Contemporary R&B oftewel, usher,nelly,sisqo arrenbie...... |
verschil maken tussen arrenbie en r&b vind ik eigenlijk belachelijk... nouja het verschil niet maar wel om het zo te noemen (arrenbie :confused: het is alleen maar een achterlijke manier om het te schrijven hehe)
(tuurlijk is die shit uit de top 40 geen ECHTE rnb... er zit geen soul in enzo dat snap ik :D ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |