Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Nellyville (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=155652)

rickert 11-07-2002 08:20

Nellyville

Wie heeft hem en wat vinden jullie dr van??

ik heb um gekochtt (niet via kazaa :D) en ik moet zeggen hijs vele malen beter dan Country Grammar. Pimp Juice en CG2 vinnik wat minder maar de rest vinnik toch leuke nummers. Me favo nummer is : Say Now.

bam 11-07-2002 08:37

Citaat:

rickert schreef:
Wie heeft hem en wat vinden jullie dr van??

ik heb um gekochtt (niet via kazaa :D) en ik moet zeggen hijs vele malen beter dan Country Grammar. Pimp Juice en CG2 vinnik wat minder maar de rest vinnik toch leuke nummers. Me favo nummer is : Say Now.

:rolleyes:
Ik denk dat veel mensen nu gaan reageren met
"nelly sucks" ofzo....
Er zijn hier iig niet veel euhm "R&B/rap/pop" fans

Thutshui 11-07-2002 08:43

Nee, ik heb em niet, maar om nou te zeggen dat Nelly Sucks, nee, die hits van d'r kan ik best aanhoren opzich op de achtergrond (radio of tv ofzo) maar ik zal 't zelf niet aanzetten...

bam 11-07-2002 08:47

Citaat:

Thutshui schreef:
Nee, ik heb em niet, maar om nou te zeggen dat Nelly Sucks, nee, die hits van d'r kan ik best aanhoren opzich op de achtergrond (radio of tv ofzo) maar ik zal 't zelf niet aanzetten...
van d'r???
hij bedoel Nelly
niet Nelly Fortado toch? :confused:

Zlatan tha man 11-07-2002 09:39

ik kan R&B wel waarderen maar van nelly echt helemaal niks sorry

Bluesummers 11-07-2002 09:50

Citaat:

Zlatan tha man schreef:
idd, hot in here 2 is echt helemaal nix, en die clip dan.. zo vreselijk standaard met die trutjes die in bikini's rondhuppelen.. bah, gruwelijk (n) (n) (n)

LeRatLuciano 11-07-2002 10:31

Citaat:

Zlatan tha man schreef:

sinds wanneer is hij dan RnB?

shit hier is echt een grote verdraaing van het begrip RnB, mensen denken altijd aan Destiny's child e.d. maar nu ook nelly als RnB wordt gezien gaat het helemaal de verkeerde kant op

zonde

Rat

Vinzz 11-07-2002 10:31

country grammar werd al vrij snel saai enzo... nellyville is volgens mij nog een stuk slechter :p (en ja ik heb paar nummers gehoord)

Thutshui 11-07-2002 10:32

Citaat:

bambix schreef:

van d'r???
hij bedoel Nelly
niet Nelly Fortado toch? :confused:

Oh, is dat niet hetzelfde dan ?

Ik ben totaal onbekend hierin hoor :p

TygerStyle2001 11-07-2002 10:33

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

sinds wanneer is hij dan RnB?

shit hier is echt een grote verdraaing van het begrip RnB, mensen denken altijd aan Destiny's child e.d. maar nu ook nelly als RnB wordt gezien gaat het helemaal de verkeerde kant op

zonde

Rat

als je clips met n'sync gaat maken dan word je vanzelf arrenbie....

Jerommeke 11-07-2002 10:34

nelly furtado is dat vrouwelijke mens dat kan vliegen
en
nelly is dat mannelijke mens dat in auto's rondspringt enzo

rickert 11-07-2002 14:10

om ff op iedereen te reageren....

1: Je hoort iedereen WEER over het image van Nelly, ik zelf vind dat juist cewl zijn image maar oke daar kunnen meningen oververschillen, maar wat boeit dat image nou het gaat om de muziek die die maakt of niet dan...
2: nee hijs idd niet RnB maar Hiphop en om jullie voor te zijn misschien zelfs wel HipPop, maar wat boeit het nou wat voor stijl het is als het maar mooie muziek is.
3: nellyville is juist veel beter dan Contry Grammar, daar had je dr na 2 weken al genoeg van , maar hier is juist (bij mij tenminste) hoe vaker je em hoort hoe leuker de liedjes

jnieuwelaar 11-07-2002 16:09

hele slechte clip en nog slechter nummer dat "hot in here".

Vinzz 11-07-2002 16:26

Citaat:

rickert schreef:
om ff op iedereen te reageren....

1: Je hoort iedereen WEER over het image van Nelly, ik zelf vind dat juist cewl zijn image maar oke daar kunnen meningen oververschillen, maar wat boeit dat image nou het gaat om de muziek die die maakt of niet dan...
2: nee hijs idd niet RnB maar Hiphop en om jullie voor te zijn misschien zelfs wel HipPop, maar wat boeit het nou wat voor stijl het is als het maar mooie muziek is.
3: nellyville is juist veel beter dan Contry Grammar, daar had je dr na 2 weken al genoeg van , maar hier is juist (bij mij tenminste) hoe vaker je em hoort hoe leuker de liedjes

1. Natuurlijk hoor je iedereen over z'n image ;) .. leg trouwens eens uit wat je er bij hem zo "cewl" aan vind?! ... Image is toch een beetje het gezicht van zijn muziek en daarom belangrijk!

2. Als het maar mooie muziek is ja.. en daar is het merendeel het niet echt mee eens blijkbaar

3. Hoe lang heb je die cd al? en btw JIJ vindt nellyville beter

:o

Main 11-07-2002 16:27

Ik vind z`n muziek best leuk, maar zou zelf geen cd van hem kopen

Master of Puppets 11-07-2002 21:13

kheb de helft van de posts gedelete.

als je je niet voor deze muziek interessert blijf dan weg uit deze topic anders hebbe we binnen de kortste keren weer et probleem dat andere muzieksmaken weer niet gerespecteerd worden. niet dat dat nu wel altijd et geval is maar ok. ik citeer uit de announcement: "Als je een band/artiest niet goed vind is daar niks mis mee, maar geef dan redenen waarom, en blijf niet steken bij lege argumenten als "omdat het klotemuziek is". Beter nog : als je geen reply hebt, reageer dan helemaal niet, en laat het topic links liggen. Heb respect voor andere stijlen!!!"

LeRatLuciano 11-07-2002 23:19

Citaat:

TygerStyle2001 schreef:

als je clips met n'sync gaat maken dan word je vanzelf arrenbie....

nee want dat is al helemaal geen RnB

hadden hun niet zo die shit van POP ?

RnB = rhytem and blues, en dat kom ik tegenwoordig echt niet meer tegen bij die schijtclipjes op tv

Rat

rickert 12-07-2002 08:10

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

RnB = rhytem and blues, en dat kom ik tegenwoordig echt niet meer tegen bij die schijtclipjes op tv

Rat

maar nelly is ook geen RnB maar Hiphop/Hippop duzzzzzz

Demiurge 12-07-2002 10:12

Nelly is een aap

rickert 12-07-2002 18:32

Citaat:

RazendeRoeland schreef:
Nelly is een aap
'

en jij bent dom en aangezien ik dat moet argumenteren: KIjk naar je reply

ReiN 13-07-2002 01:38

hot in here.....
sweet memories...........Was het nummer van mij en mijn meisje. maar goed die zie ik nooit meer.
O ja ben weer terug in nl. Not that anybody cares..

Demiurge 13-07-2002 08:38

Citaat:

rickert schreef:
'

en jij bent dom en aangezien ik dat moet argumenteren: KIjk naar je reply

Daar kan ik mee leven :)

TygerStyle2001 13-07-2002 09:54

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

Rat

ja joh daarom zeg ik ook ARRENBIE en niet R&B, zit een groot verschil tussen die 2....

rickert 13-07-2002 18:07

Citaat:

RazendeRoeland schreef:

Daar kan ik mee leven :)

je hebt iig wel humor :D

rickert 13-07-2002 18:08

Citaat:

TygerStyle2001 schreef:

ja joh daarom zeg ik ook ARRENBIE en niet R&B, zit een groot verschil tussen die 2....

vertel.....

Infaustus 13-07-2002 18:42

het word heet hier binnen , dus trek al je kleren uit.:rolleyes:

jnieuwelaar 13-07-2002 18:56

Citaat:

ReiN schreef:
O ja ben weer terug in nl. Not that anybody cares..
(y) oke dan! Eindelijk weer fatsoenlijke hiphop topics.

MCH 14-07-2002 04:12

Me ex had altijd de nelly cd opstaan tijdens de lichte zeden :o

jnieuwelaar 14-07-2002 08:08

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:
Me ex had altijd de nelly cd opstaan tijdens de lichte zeden :o
ja en? Ik heb dan meestal ook TMF opstaan ofzo, neukt lekker weg. Kun je mooi je frustratie wegstoten :D

TygerStyle2001 14-07-2002 11:02

Citaat:

rickert schreef:

vertel.....

R&B =

Funk
Disco
G-Funk
Gospel
Soul
70s Soul
Contemporary R&B
Motown
New Soul
Quiet Storm

arrenbie =
Contemporary R&B oftewel, usher,nelly,sisqo arrenbie......

Vinzz 15-07-2002 09:34

verschil maken tussen arrenbie en r&b vind ik eigenlijk belachelijk... nouja het verschil niet maar wel om het zo te noemen (arrenbie :confused: het is alleen maar een achterlijke manier om het te schrijven hehe)

(tuurlijk is die shit uit de top 40 geen ECHTE rnb... er zit geen soul in enzo dat snap ik :D )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.