![]() |
wijziging rekeningnummer no-claim
ik heb vandaag post gehad van zilveren kruis over de no claim die ik terugkrijg; bijna het maximale bedrag.
dit storten ze echter naar een rekeningnummer dat nog wel bestaat, maar ik verder niet meer bijkan. Is het, naar jullie mening, nog mogelijk dat rekeningnummer om te zetten of kan dat niet meer nu? |
Ik neem aan van wel. Neem ook aan dat ze je no-claim terug storten naar de rekening waar je verzekering vanaf geschreven werd?
|
dat is altijd met een acceptgiro gebeurd, zeker de laatste 8 keer vanaf een ander rekeningnummer.
Het nummer dat zij nu hebben, is het nummer dat ik in het begin nog wel gebruikte, vandaar :) |
Ja, maar dan moet je wel zo snel mogelijk even bellen.
|
maandagmorgenvroeg zijn ze de eerste :)
|
ff bellen lijkt mij.zal vast wel te regelen zijn.
|
http://www.zilverenkruis.nl/apps/zka...m?Opendocument
Citaat:
|
dank, die kon ik niet vinden op de site?
ik bel ze morgen even, en dan hoor ik het idd wel even. kunnen ze in elk geval even de betaling op pauze zetten hoop ik :) |
kon nog aangepast worden :)
al kon ik dmv mn oude klantnummer alles over de telefoon doorgeven. vind 't prima, maar ging wel erg makkelijk |
Citaat:
|
hoe dan?
(mogen ze hoor, klopt allemaal) |
Citaat:
|
:) ok. Maar ze vroegen me niet om daarvoor iets op te sturen, dus hoe komen ze daar dan achter?
(of zien zij het ook bij internetbankieren, als naam+nummer niet overeenkomen?) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |