![]() |
BoySetsFire gigs! En nu ècht voor de aller, aller, állerlaatste keer..
Incl. Josh!
May 11th - D - Wiesbaden - Schlachthof May 12th - D - Herten - T-Mobile Extreme Playgrounds May 13th - NL - Amsterdam - Melkweg May 14th - D - Nuernberg - Loewensaal May 15th - A - Vienna - Arena May 16th - CH - Zurich - Dynamo May 17th - D - Saarbruecken - Garage May 18th - D - Leipzig - Conne Island May 19th - D - Hamburg - Uebel & Gefaehrlich |
Oud nieuws.
|
Oud, nieuw, lekker interessant.
Vet! |
ik ben dr. RISE RISE RISE
|
ik ook natuurlijk, bsf gigs zijn altijd leuk
|
kan die ruftband niet eens gewoon dood gaan?
|
Citaat:
jaa ik ga erheen. |
ik MOET ook!
|
alleen mits gratis.
|
Citaat:
|
Ik ga er denk ik ook wel hee. Gewoon voor de aller, aller, allerlaatste keer dan.
|
ik ga ook, niet met zin maarrrrjaaaa.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kaartjes gewonnen dus ik ben er ook bij! Vanavond!
|
Citaat:
|
Jammer, vond het een matige show. Een 2e afscheidstour voelt sowieso een beetje als seks met je ex en gisteren ook nog eens alsof ze een rijtje met gigs moeten afwerken en dan lekker met pensioen kunnen.
Gelukkig heeft hun roadie een geweldig lekker kontje anders was ik helemaal voor niks naar de melkweg gegaan. |
Ik vond het ook NIET leuk.
|
Ik vond Boysetsfire niet zeer slecht maar het leek inderdaad écht een verplicht nummertje. Setlist was wel tof, veel oude nummers. Wel érg weinig van TCT trouwens. Verder heb ik me goed vermaakt met wat vrienden. Daarnaast véél bekende gezichten!
Geen spijt van, maar als ik de volle pond had moeten betalen had ik wel anders gepiept denk ik. Want godsallejezus wat waren die voorprogramma's verschrikkelijk zeg! Vooral die tweede! Een rommelige crustband op 50% pitch met het geluid van een varkensslachterij. Ik kon er écht he-le-maal niets mee! |
Ik snapte er geen ruk van, van die tweede band.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en later stonden er geloof ik meer mensen in de hal dan in de zaal. huhu. maar ik vond het verder wel tof, alleen gewoon niet zo super als het 'afscheid' in utrecht toen maarjaaaaa. |
Tja, ik vond het ook een beetje jammer, inderdaad heel weinig van TCT en.. t was gewoon saai. Gelukkig was de geile Duitser er weer (y) en omg die voorprogramma's, :(
|
Ze hadden iets te hard gefeest de avond ervoor en te weinig geslapen, was wel te merken.
Heb me alsnog prima vermaakt want bsf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik dat vergelijk met de NUFAN tour vorig jaar. Als je ziet hoeveel die een maand lang achter elkaar feesten en toch iedere avond er 200% voor gaan, dan valt BSF toch wel érnstig tegen inderdaad. En NUFAN zijn al een aantal jaren ouder en hebben er al wat meer jaartjes touren opzitten.
|
ik heb niks gemist, mooi. Opdoeken dat stel bejaarden.
|
Citaat:
|
Zo zie je maar, als je er zonder verwachtingen heen gaat valt het altijd mee want ik verveelde me niet eens zo erg. En op zich had die zanger er best lol in geloof ik.
Maar ach, ik heb verder niet echt een mening. |
Citaat:
Waar doe je het nou voor, om jezelf naar de kanker te zuipen of voor de fans die een kaartje hebben gekocht. Prutsers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |