![]() |
onverwachte trips?
Hey iedereen,
Ik heb een vraag over paddo's. Ik en een goede maat van me willen een keer paddo's gaan gebruiken, maar ik las dat een deel van de trip door LSD wordt veroorzaakt. Ik hoorde ook ooit lang geleden een keer dat LSD in je vetlagen opgeslagen kan worden en later (dat kan 10, 20 jaar later zijn maar ook enkele seconden voor je dood nog) weer in je bloed kan komen en voor onaangekondigde hallucinaties kan zorgen. Hoe gaan jullie hiermee om? Is de kans op onverwachte hallunicaties op latere leeftijd erg aanwezig of gebeurd dat maar zelden? alvast bedankt, Grz Peter |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Los van het verhaaltje:
Als ik stoned ben ervaar ik wel regelmatig flashbacks of 'trippende' ervaringen. Grappige ervaring, als je stoned als een zombie voor je uit zit te staren op een gegeven moment opmerkt dat je een wel heel trippend gevoel hebt en de omgeving weer een beetje raar aan het doen is. Dit gevoel kan ik wel meteen uitschakelen als ik dat wil (waarom zou je?). Meer mensen die dit af en toe ervaren? paar weken terug trouwens gepaddogetript (<- uhuuh) in een bos, WOW :D (y)! |
Ja, dat ken ik wel van de korte periode direct na n trip, bij paddo's tot ong 2 weken erna.
Maar ik zou het absoluut geen trip noemen, meer een state of mind die voor het grootste gedeelte suggestief is. Ook met substanties als mdma kunnen tot een een paar etmaal na uitwerken vergelijkbare effecten optreden. Maar met name harddrugs en hun sterke bewustzijnsveranderende eigenschappen kan je ook wel zien als een intensieve linguistische programmeersessie. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |