![]() |
Hard Candy
Film die je moet zien,
geweldige acteerwerk en een goede verhaallijn http://img155.imageshack.us/img155/9...yposterrk9.jpg (y) (y) (y) |
Ja die wil ik wel zien!
|
Oh ja dat schijnt zo'n rukfilm te zijn
|
Citaat:
voor mensen die em willen zien Pm me voor de film-link.. |
Vertel er eens wat meer over, waar gaat ie over?
|
Citaat:
Er zijn zat betere films uiteraard, maar it was good in its own right. |
als ik er over ga vertellen word ie echt minder verassend..
nou okej het gaat over een meisje(14) die een man ontmoet via een chat, ze spreken met elkaar af en uiteindelijk komt ze bij hem thuis...maar echt NIETS is wat het lijkt, dat maakt die film ook erg spannend. Zeker checken dus! |
ja toffe film (Y)
|
Citaat:
|
Moet 'm nog zien.
|
*kuch*overacting*kuch*
|
Citaat:
|
Ik vond het meer een toneelstuk. (Trouwens hét medium waar overacting jammer genoeg is toegestaan :s )
Volgens mij was het de bedoeling dat beide partijen eigenlijk even evil zijn en het op die manier dus echt "thinky-stuff"was. Maar ik zat me wel de hele tijd aan dat overdreven gezeik van dat meisje te ergeren zeg.:P |
Ik heb gehoord dat die goed is, maar mij lijkt het echt een kutfilm. :confused:
|
Citaat:
|
Toevallig, heb de film net een week geleden gekocht. Ben er nog niet aan toegekomen om hem te kijken.
|
ik vond the woodsman eigenlijk heftiger... en beter
|
Citaat:
|
Check versevis.com voor die film, te lui om iedereen een pm te sturen :p
(btw ze is best wel cute) |
Kuteinde.
|
Citaat:
|
Ik heb 'm gezien, vond m wel goed. Ik was tot het eind een beetje kritisch tegenover de houding van dat meisje, maar ze spelen echt met je gedachtes ofzo :o
|
Citaat:
|
Citaat:
De één gaat over een kat en muis spel tussen een bad-guy en het (ergens net zo evil) meisje dat een val voor hem zet. De ander gaat over een man die worstelt met een psychische aandoening, waar hij eigenlijk ook niets aan kan doen, waarvoor hij nooit medeleven zal ontvangen. Het enige wat de films verder gemeen hebben is dat ze een pedofiel als slachtoffer neerzetten. |
Citaat:
vond hard candy ook een beetje voorspelbaar. wist eigenlijk al hoe de film zou gaan voordat ik ook maar een trailer had gezien... |
coole film!
|
Citaat:
|
IK vond hem wel aardig, de acteerprestaties waren goed, maar ik vind hem wel erg cru. Ik vond het einde ook niet echt geweldig.
Spoiler
|
EN Darth Lotteke, je verraad wel een beetje de clue van het begin van de film
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Kben trouwens nog steeds een V hoor, xyz :p ) |
vreselijke but film.. ik heb hem afgezet na een uur ofzo nadat ze hem met die taser te grazen neemt.
een volwassen man die zoo gevat wordt door een kutwijf van 14? dikke lul het is een kutfilm met een kut verhaal en dat wijf kan ik wel schieten |
Citaat:
|
Citaat:
ik vond hard candy teh shit. best vergezocht ja, maar als "realistisch" een eis is waar een film aan moet voldoen kan de gehele filmindustrie net zo goed meteen zichzelf opheffen :) |
gave film.(y)
spannend en stoer. alleen het einde vond ik een beetje verwarrend
Spoiler
mooie spanningsopbouw, alleen hadden ze het gebeurde met
Spoiler
top (y) |
Net gezien,
snap niet goed hoe mensen aan het "open einde" idee komen. Lijkt me best af dacht ik zo :confused: Best knap om mensen te boeien met maar 2 acteurs. Geen slechte film hôr (y) |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
ze creeëren op een of andere manier genoeg sympathie voor die gast en dan wordt ie gewoon keihard gefragged door z'n eige stommiteiten. het lijkt laurel en hardy wel |
Citaat:
|
Citaat:
ik vond het een vermakelijke film, zou het niet erg vinden om hem nog eens te zien |
Citaat:
Spoiler
|
Dus als het niet direct met het plot te maken heeft telt het niet als zijnde een vraag? :confused: En idd, er is wel een einde aangebreid maar dan vraag ik me die dingen iig nog af.
Niet dat ik er wakker van lig, zo boeiend was die hele film niet. |
Wat een indrukwekkende film. Ik heb hem net gekeken. Ik vond het een goede film. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |