![]() |
Ik zoek films met een motief
Hallo allemaal,
Ik moet voor mijn studie mediaproducten vinden met het volgende motief er in, iemand in een heteroseksuele relatie zoent of heeft sex met iemand van het eigen geslacht. Bijv. Een man en een vrouw hebben een relatie, maar de man zoent met een andere man. Ik moet er in totaal 25 hebben. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt |
Citaat:
|
Bridget Jones: the edge of reason. Rebecca zoent Bridget.
|
dank jullie, met wie heeft bridget op dat moment een relatie? weet je misschien de scene waarin het gebeurd?
|
Wat een vervelende opdrachten moeten jullie maken zeg :D
Mag je het motief zelf kiezen, of wordt die je gegeven? (sorry ik weet zelf even niks, zal er over nadenken :)) |
Imagine Me & You.
Vrouw gaat trouwen met een man, maar nadat ze zijn getrouwd zoent zij met de bloemiste die ze op de bruiloft had gezien. @forumbaas: kunnen we geen apart topic maken ofzo voor dit soort dingen? Dit is nu al het 3e ik-zoek-25- mediaproducten-met-dit-en-dat-erin-topic. Wordt een beetje vervelend. |
Citaat:
|
We moeten het woensdag inleveren dus dan ben je er vanaf, en dan ben ik ook blij dat ik er vanaf ben want ik word er ook niet bepaald vrolijk van :)
Ik praat ook liever over tv series en alles wat met tv te maken heeft :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ging het eens checken, bij beiden groepen zowel even als oneven staat 21 maart voor 15.00 u, maar bij de een staat vrijdag 21 maart en bij de ander woensdag 21 maart,
Ik weet wel zeker dat tv vrijdag moet en de 21e valt op een woensdag |
Ergens in seizoen 1 van the OC, zoent Lukes pa onder het oog van Luke en Ryan (geloof ik) met een andere gast terwijl ie getrouwd is met een vrouw.
|
Dank je, ik was nog wel zo;n oc fan en dan vergeet ik dat helemaal :)
|
Citaat:
|
werkgroep > inhoud van week tot week
|
Citaat:
Ze gaat hem op dat moment juist vertellen dat ze een fout heeft gemaakt en hem terug wil/ |
Hmm dan geldt dat dus niet jammer
|
Wordt het niet eens tijd voor een Mass Revolt Against Silly Exercises?
|
Kinsey, The Hours, American Beauty. Zijn er daar niet heel veel van?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet of je die filmpjes kent die ze s`nachts uitzenden op de publieke omroep. "In beeld" heet het geloof ik, dan laten ze zien wat programma`s te bieden hebben e.d.
In het filmpje van ONM, zit een stukje waarin je ziet dat een meisje met een homo zoent, dan roept nog iemand"je hebt de verkeerde" oid... Madonna/Britney/Christina is ook een voorbeeldje. succes! |
Kan dit niet gewoon op Huiswerk > Culturele & Maatschappelijke vakken ?
|
zoent Marissa in the OC op een gegeven moment ook niet met een vrouw?
|
Begint ze daar niet gewoon een relatie mee?
|
heeft zij op dat moment een relatie met ryan?
|
Far from heaven.
|
Citaat:
|
American Pie 2
( :( ) |
De film "The Next Best Thing" met Madonna en Rupert Everett heeft wel zoiets, net als "The Object Of My Affection" met Jennifer Aniston en Paul Rudd. :)
Hmm, en misschien "In & Out" met Kevin Kline ook. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |