![]() |
Wetenschap deel 36836093: mediaproducten met het getal 23
Als motief. 25 moeten het er zijn. Ik heb er 22.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wanneer is het een motief?
|
In dit geval: als het erin voorkomt maar geen thema is. Je moet de plot kunnen vertellen zonder het motief te noemen.
|
Eeeh, kun je het niet gewoon op het symbolische aantal van 23 houden?
Ik weet trouwens niks. Wie verzint deze rare motiefjes? |
Citaat:
|
In een episode van One Tree Hill heeft Hailey het getal 23 op d'r rug laten tattoëren, het basketbal rugnummer van d'r vriend, Nathan. Wanneer Nathan dat ziet, wordt ie boos.
Weet niet precies welke episode dat ook alweer is. Kan het wel voor je opzoeken als je wilt. Als dit een goed motief is dan :p |
Citaat:
|
Godallemachtig, komt er uberhaupt iets wetenschappelijks in die studie aan de orde of is het continue een gezellig koffieleutclubje?
|
Nou nou, moet dat nou weer zo denigrerend? "algemene bioscoopkunde" en "filmfeitjes opdreunen" zijn toch echt wetenschappelijk verantwoorde vakken. Bovendien moet je de diepgang van de klassieke popcorntheorie niet onderschatten.
|
Citaat:
|
Nou, daar stop ik m'n lul niet in.
|
Citaat:
|
Maar Juice, heb je wel eens aan zo'n self proclaimed PROFESSOR gevraagd wat het academische nut van een dergelijke opdracht is? Dit gaat toch helemaal nergens over, het is gewoon bezigheidstherapie voor mensen die niet weten wat ze aan moeten met hun vakgebied én leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
of Citaat:
maar dan in films van verschillende regisseurs. Kortom dat je mediaproducten op basis van een gedeeld thema met elkaar in verband kunt brengen. |
Dat kan elke lamlul.
|
Maar filmstudenten nog niet. Vandaar.
|
Citaat:
Maar om te helpen, wikipedia is een uitstekende bron voor dit soort trivia: In visual media 23 is:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Shakespeare en ik zijn beiden geboren op 23 april. Dezelfde dag dat de dichter Wilfred Owen overleed trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
En sowieso moet je maar net dat ene thema hebben gedaan om de link te leggen. Praktisch is het dus niet. :p |
Citaat:
Mhohaha, intussen wil ik even kwijt dat ik nu al negen uur lang naar vingerende vrouwen aan het kijken ben, dat het begint te vervelen en dat ik me niet kan voorstellen dat ik het ook maar tien minuten had uitgehouden als ik had moeten zoeken naar films met het getal '23' er in. |
Ben je geinspireerd door de film 'the number 23' ofzo?? Als je maar geen seriemoordenaar wordt..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |