![]() |
Weerwolfspel #30 deel 2
;)
|
Muahahahaha. Ik heb de lijst met kleurcodes gered :cool:
Deelnemers 1. Neiu 2. Lisaaah 3. sterrenmeisje 4. light fighter 5. Skilly 6. Roos (dorpeling) 7. Dukko 8. Tink* 9. Maxwell (dorpeling) 10. Majel (ziener) 11. Hanneke (dorpeling) 12. Flyaway 13. Elpida (tovenaar) 14. TopDrop 15. femic (cupido) 16. drukknoopje (dorpeling) 17. Leekah 18. Dark Phoenix (dorpeling) 19. Spectrum (dorpeling) 20: Gaming Champion (wolfsbane) blauw = gedood rood = opgegeten |
Citaat:
Nog 10 mensen, 3 wolven, een verader, een heks, een leerling-ziener en twee geliefden. Nog maar 2 gewone dorpelingen dus. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
omg dit gaat niet goed!!! succes dorpelingen!
|
omg, ik geloofde echt heilig dat Dark Phoenix de leerling-ziener was!
|
Dit is niet goed... Het is 5 tegen 5 nu.
Kan de leerling-ziener niet wat bedekte hints geven :( Gezien mijn eerdere fouten (3x Elpida gestemd) wacht ik nog even met uitspraken doen, dan kan ik ook meteen het laatste stuk van het vorige topic goed doorspitten. |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens heb ik me heel bewust voor gedaan als leerlingziener op het einde, in de hoop dat jij gespaard zou blijven.. :o |
Citaat:
Lightfighter is nu wel het meest logische, toch? Ik weet het niet meer, ik dacht echt dat Dark Phoenix een slechterik was. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Verrader :( |
Citaat:
Of was het niet tegen mij bedoeld :o |
Citaat:
|
Citaat:
ik ga dus op voor één van de mensen die jij aangaf als verdachten, al twijfel ik lichtelijk ook over Tink* |
Citaat:
Jij begon :o :D Maar wel lullig voor je * klopje tegen schouder* |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien: de verrader weet wie de weerwolven zijn, ik zou dus duidelijk iemand moeten beschermen, want bijna iedereen is genoemd nu. En dat heb ik niet gedaan. |
*krijgt draai om zijn oren van Leekah*
oke, Leekah ik vind dat er teveel gespamt wordt. stop daar eens even gauw mee. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar we moeten ophouden zie ik net, we spammen teveel :o |
Citaat:
Maar goed. Ik ben wel blij dat je geen ziener was DP, ik was er ook echt van overtuigd dat je dat was. Die zit er in ieder geval nog in. Maar wel weer een dorpeling eruit :( We moeten nu echt even goed nadenken wie we eruit stemmen volgende ronde. We kunnnen geen fouten meer maken. |
Topdrop zei:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we random mensen eruit stemmen dan moeten we statistisch gezien toch op een gegeven moment wel een wolf te pakken hebben.. :o Dus zitten inderdaad mensen ons dik te foppen. Wel een spannend spel deze keer :cool:
|
Nog even een compliment Twinkebel voor het voortreffelijke verhaal. Met Tink*'s personage probeerde ik een beetje sympathie te kweken voor de 'slechte' oosterlingen, omdat deze in feite niet echt slecht zijn maar meer misleid. Ik vind het goed gevonden van je dat je precies het tegenovergestelde doet: laten zien dat niet alle Gondorianen dapper en nobel zijn. Hoewel je Dark Phoenix's personage wel een heel andere richting op hebt gestuurd dan ik van plan was :cool:
Ik heb nu al weer allerlei ideeën voor het verhaal van morgen, dit word zo vet :evil: |
Bedankt EoS. Ik zat inderdaad even met de handen in het haar toen ik zag wie ze op aten. Immers wou ik jouw lijn van het verhaal niet teveel doorkruisen. Maar dat is volgens mij zo redelijk gelukt. :)
|
Ik zou op TopDrop stemmen als ik jullie was. Weet niet precies waarom, is meer een gevoel. Anders is er ook helemaal geen wolf in het onderste deel van het rijtje (alleen Leekah zou ook nog kunnen). :p
|
En jouw bericht is er van 1 Soija. Niet meer doen. :nono:
|
jemig wat een snelle gespam :p
edit:liefie, 1 post maakt niet uit :nono: en jouw post is er 2 van :nono: |
Hmmmja, ik stem wederom op Leekah, sterrenmeisje lijkt me gewoon onschuldig en Leekah doet schijnheilig (maar dat kun je in alle posts lezen als je ze verdenkt :o), maar gewoon omdat er waarschijnlijk bij dat rijtje een wolf bij zat, en we moeten nu toch wel een keer op het goede spoor zitten.
|
we waren nog een link naar het vorige topic vergeten volgens mij...
en ik heb nog steeds geen idee waar ik op ga stemmen... (op wie ik ga stemmen, pardon). ik twijfel tussen zo veel mensen dat het eigenlijk gewoon de hele lijst is hahahaha |
Citaat:
|
Ik vind Dukko trouwens veel te stil. En lightfighter ook, zeker als je net een stemronde hebt overleefd. Dan kun je toch wel iets zeggen :confused:
|
Ik stem op light fighter, moet zo weg. Verder geen theoriën, sorry mensen.
|
ik ga voor sterrenmeisje, die doet veel te onschuldig en dat ze zichzelf er bij mij iig verdachter mee maakt
|
het is zo makkelijk nu meteen te zeggen dat ik op lightfighter ga stemmen, maar dat zou echt sneu zijn... ik geloof wel in de theorie dat er onderaan de lijst iig een wolf of een andere slechterik moet zitten... flyaway is denk ik onschuldig, geen idee, maar dat denk ik al sinds ronde 1 en ze heeft nog niks gepost wat me daar vanaf heeft kunnen brengen. dus dat wordt dan TopDrop of leekah.
maar vorige ronde werden light fighter en skilly ook keer op keer genoemd. wat is er met die verdenkingen gebeurd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sterrenmeisje is iemand die ik dus echt totaal nooit verdenk.
Dr gaat dus iemand voor light fighter? Zelf vind ik, als ik nu mn gevoel volg, lisaaah erg verdacht. Maar ik wil geen gelijk spel dus ik ga misschien mee voor light fighter, even nog aankijken. |
ik ga ook maar gewoon voor light fighter
ik weet dat er wolven bij zitten die zo onze keuzes kunnen sturen, maar gelijkspel is erger idd *frustratie* |
Ik stem ook op Light Fighter.
[edit] Ik ben de komende dagen weinig online, erg druk :( dus ik zal minder posten. Ik hoop in ieder geval dat we nu een goede keus hebben gemaakt! |
Nog steeds geen uitslag :(
|
t is toch niet weer gelijkspel? dat kan niet hoor!
[edit] ben ook al half uur F5 junkie :) |
F5 ... F5 ... F5:(
Ik heb lightfighter gestemd trouwens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |