![]() |
Onm # 1
Ik vind het eigenlijk wel een grote schande dat er nog geen topic was over ONM, ofwel Onderweg naar Morgen.
Daarom kunnen de liefhebbers het in dit topic over ONM hebben (met de nadruk op 'liefhebbers' dus ;)). |
Volgens mij zijn er al verschillende ONM topics geweest. Maar deze stranden op de een of andere manier altijd al snel. Zijn geloof ik zat mensen die het volgen, ik kijk het ook dagelijks. Maar denk dat er gewoon niet zo heel veel over te vertellen is.
|
Waarom zou er niet veel over te vertellen zijn? Je kan toch gewoon afleveringen bespreken etc.
Maar stiekem kijk ik het ook altijd (als ik tijd heb). :o |
:D :D :D :D kutchris
|
tis gewoon een kutserie, vandaar dat niemand hier post :)
|
Yolanthe! :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
1) Julia 2) Eva 3) Sanne |
ik vind dat er daar zo´n niveauloos acteertalent wordt gepromoot. als je er op let halen ze echt het bloed onder je nagels vandaan. het is bovendien intens zinloos tijdverdrijfamusement.
|
Maar, maar, maar ze snijden toch actuele thema's aan?!?!1!!!111!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. tis wel waar :p 3. je hebt een nieuwe ava :eek: repelsteeltjuh heeft die ook :o :p |
^Yolanthe is Julia in ONM. ;)
|
Ik kijk het meestal elke dag! Veel leuker dan GTST. Dat is zoon gezwemel vind ik. Deze gebeurtenissen gaan een stuk sneller, daar wordt niet zo over doorgezeurd. Vind de mensen die erin spelen ook allemaal leuk!
Ik vind Chris nu eigenlijk wel een beetje zielig. Maar hij loopt ook wel erg hard van stapel met Kyra. Ik denk dat Imani uitgezet wordt, want haar rol is volgens mij maar tijdelijk dus moet ze eruit. |
Citaat:
Eva word gespeeld door Sarah Chronis en Sanne door Annelieke Bouwens. Beide mogen er ook wezen (y) Hij is vet he die ava, kwam 'm toevallig tegen gister. Bedankt dat je ff zei dat repelsteel hem ook had, want die van hem is beter (daar zijn de letters wel leesbaar) |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest ben ik het met je eens, ik kijk het ook elke dag, in tegenstelling tot GTST. Bij ONM is het veel geloofwaardiger, en dan kun je wel zeggen dat het zinloos tijdverdrijfamusement is en weet ik veel, maar dat kun je alleen weten als je het volgt. Zolang je het niet volgt en niet in het programma zit, weet je ook niet hoe leuk het is. |
Elif! :eek:
|
Jaah! (n) Ze werd juist steeds leuker.
|
Wat!? Gaat ze uit de serie? Ik vond haar karakter juist leuk.. Beetje sjansen met twee mannen. :D
|
Wow.. Elif...dat was onverwacht!
|
Citaat:
|
hahah, dat was wel erg nep heej:p
|
Citaat:
|
Kut dat Elif dood is. (N)
En GTST vind ik leuker dan ONM :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe is Elif dan zo plots gestorven???
Ik kijk al maanden niet meer, maar nu ben ik toch wel benieuwd :o |
Citaat:
Het kwam ook echt uit de lucht vallen want van tevoren was niet aangekondigd dat ze eruit zou gaan. (dat is vaak al uitgelekt) |
Citaat:
Daar zit dan denk ik ook wel het verschil van ONM met GTST, want haar dood lijkt me vrij permanent. In GTST zou er over drie weken een tweelingzus op de stoep staan, of zou ze eigenlijk helemaal niet dood zijn. |
ggggggtttttttt.
kijk je 2 dagen niet, is elif dood :confused: |
:o
Ik kijk altijd ONM; nu heb ik het even niet gezien en dan gebeurd er iets :o |
jezus ik keek die shit toen Jan en Ed nog ruzie hadden over Aafke. En toen Pim nog leefde.
|
Citaat:
|
Cor de Zeeuw is zeker ook al dood?
|
Citaat:
|
Ik voel me te goed voor onm en mensen die het kijken.
|
Citaat:
Nee, die is niet dood. Hij zat in de bak en toen heeft ie een ontsnapping geregeld. Dat is gelukt en toen is ie met de noorderzon vertrokken...zo'n 7 jaar geleden. Toen ONM nog cool was en niet saai politiek correct. Ik kijk het eigenlijk alleen nog maar om de babes die erin zitten. :bloos: |
eva zal wel misbruikt zjin door d'r vader oid:S
|
Citaat:
|
Ik kijk wel regelmatig op de site van onm, maar had toch nergens gezien dat Elif eruit zou gaan.
|
Ik ook niet.
|
Citaat:
ik vond het echt grappig dat de grootste slet in ONM aafke was. Eerst Jan, toen ging die dood in dat ongeluk, toen ed, die werd vermoord door zn zoon, toen die kale dude die werd ingevroren omdat ie kanker had of zo, en daarna nog 1. vanaf daar word het me allemaal een beetje te vaag. en hoe heet ie, victor, zit die er nog in? Die vond ik altijd wel grappig met zn kutgrijns. |
haha die kon ik nooit uitstaan, victor.
maar nee, die was toen doorgedraaid oid. |
ha net als zn chick. damn dat was echt lang geleden.
en hoe was dat ook al weer met die rooie met die krullen... ehr. in het echie heette ze bettina de vries. ze was een keer ontvoert of zo :D |
Renee ;)
En in de serie zijn JP en Bettina de enige die er al vanaf het begin in zitten. (y) |
Ahhh, bettina is cool.
Heeft ze nu al een vriend ofzo? |
Citaat:
|
Ik zag al bij het preview stukje op het einde dat ik het morgen niet moet missen.
Yolanthe onder de douche...yum. :D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |