![]() |
Ik zoek de naam van een spel
(volgens mij had ik dit ook al eens gevraagd in een ander topic maar die kon ik niet terugvinden :( )
Het was een PC spel, in de jaren '90, en ik geloof dat het iets met wolf heette en 3d??? doel van het spel weet ik niet meer je liep rond, dan zag je jezelf niet zegmaar alleen het geweer dat je vasthield. Je was in een gebouw waar je eigenlijk niet mocht zijn en als van die labmensen je tegenkwamen gingen ze schreeuwen 'intruder, intruder'. verder weet ik het echt niet meer... Ik hoop dat iemand hier wat mee kan want ik zou het graag weer eens willen doen. |
wolfeinstein 3d.
|
oeh jij bent goed (y)
|
wolf + 3d op google = 10+ pagina's op google.
Het is ook zo lastig. |
Citaat:
|
Dit was toch geen serieuze vraag??
|
Har har.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
mocht het niet van mijn vader spelen vawege die hitler dinge (n) |
:cool: dat is lang geleden
|
Citaat:
Binnenkort maar weer 's draaien. |
Citaat:
|
Dat spel speel ik nog vaak via mijn mda.
(doom 1 + 2 en hexen ook!) |
Citaat:
|
Ik heb laatst Doom I en II weer eens uitgespeeld, <3.
|
mein leben!
|
omg hexen xD (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
IDDQD - godmode IDKXA - Ammo shit ff uit het hoofd Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heretic. (Y)
Typ daar maar eens iddqd en idkfa in. ;P |
Ik zoek nog een steeds een spel wat ik ook in de jaren negentig speelde. (PC) Het was een platform game met verschillende kleuren robots en floppies die je moest verzamelen (maar misschien waren het sleutels) en ik vond het redelijk dope!
Ik weet alleen niet hoe het heet. Bummer. |
doe witchhaven 2 is :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Of commander keen. |
Citaat:
idspispopd idclip <3 Overigens had je ook foute Wolf3d aftreksels zoals Blake Stone (Y). |
"ilm" toch ook? Of welk spel was dat dan weer?
|
de l de i en de m tegelijkertijd, dat was wolfenstein 3d, 99 ammo, 100 health en alle wapens. wel alle punten kwijt :P
|
:D ohjuist, alweer zo alng geleden :cool:
Punten herinner ik me niet eens meer. Sowieso, ik meen me wazig te herinneren dat ik dat spuel vanaf level 3-4 al niet meer haalde ofzo. Lang geleden allemaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |