![]() |
Wat voor vervolgstudie kiezen jullie?
Ik was benieuwd naar wat voor type vervolgstudie jullie keuze uitgaat. Vandaar deze poll.
|
Mijn studie (Rechten) borduurt niet echt voort op een middelbare schoolvak.. Heb maar Maatschappij gestemd.
|
De combinaties slaan nergens op :o .
Scheikunde en Natuurkunde wel als één optie maar Economie en M&O niet? En waarom staan Nederlands apart en niet gewoon als 'talen' bij Duits, Engels, Frans, enz. Nouja.. zal wel. Ik heb scheikunde/natuurkunde gestemd dan maar.. (y) Eigenlijk Al wil ik het liefst zo weinig mogelijk met de (klassieke) natuurkunde te maken hebben :o . |
Taalwetenschap borduurt niet voort op een vak van de middelbare school.
|
Geschiedenis!
|
hmmm biomedische wetenschappen is een combinatie van scheikunde, natuurkunde, biologie en wiskunde .....
|
Ik doe een combi van rechten / politicologie / geschiedenis...overig?
|
Onderwijskunde borduurt niet voort op een vak van de middelbare school.
|
Gezondheidswetenschappen is niet echt onder te verdelen in één van de categorieen.
|
Overig, namelijk: Letterkunde
|
Nou ja Nederlands, maar dit is veel veelzijdiger dan het middelbare schoolvak.
|
Uh, van natuurkunde/scheikunde meer richting de bio-hoek en nu zit ik nog steeds wel in de bio-hoek.
Eigenlijk had je meerdere antwoorden aankruisen mogelijk moeten maken en had de vraag meer moeten zijn "welke middelbare schoolvakken die je gevolgd hebt hebben direct/het meest te maken met de vervolgstudie die je gaat doen/wil gaan doen?" |
Citaat:
|
Combi van geologie, wiskunde, natuurkunde en beetje scheikunde. Ik ga maar aardrijkskunde aanvinken dan ofzo.
|
Heb maar biologie gekozen (Geneeskunde)
|
Pedagogische Wetenschappen borduurt niet voort op een vak van de middelbare school.
|
Citaat:
ik heb maar op natuurkunde/scheikunde gestemd; de toegepaste versie daarvan komt het meest in de buurt van wat ik doe. en daarnaast eigenlijk nog wiskunde. |
Technische natuurkunde borduurt niet voort op een vak van de middelbare school.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M&O hotelmanegment
|
Gym, oftewel het CIOS
|
"Latijns" :(
|
Nederlandse Gebarentaal borduurt niet voort op een vak van de middelbare school.
|
Citaat:
|
Godsdienstwetenschappen :).
|
Citaat:
Het lijkt mij ook wel wat om iets te gaan studeren in wat in de baan van Letterkunde verder loopt. |
Citaat:
Voor overige prive gesprekken kun je een privebericht sturen. :) |
Citaat:
Ontopic: Ik wil graag verder met het vak Nederlands, Letterkunde óf Spaans. |
Citaat:
|
Als je het nog niet weet kijk eens op Kiesim.nl. Een economische studie met een ICT inslag die erg in opkomst is!
|
Mephostophilis: Technische natuurkunde borduurt niet voort op een vak van de middelbare school.
Precies dit ga ik kiezen:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik studeer criminologie...
het enige vak dat ik heb gekregen dat enigszins lijkt op een vak dat ik in het middelbaar heb gehad is statistiek. oh, en Frans ook natuurlijk. religie misschien ( ~ godsdienst ) en filosofie ... heb maar 'maatschappij' geklikt, dus :) maar 'maatschappij' oid heb ik nooit gehad op het middelbaar. |
Biomedische wetenschappen borduurt vooral voort op biologie en scheikunde. Deels ook natuurkunde en zelfs een beetje wiskunde, maar vooral biologie en scheikunde.
|
politiek&internationale betrekkingen. Had alleen het vakje 'maatschappij' niet gezien, en daardoor maar op geschiedenis geklikt.
|
Wat voor crappy poll is dit joh haha
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |