Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Studeren (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=88)
-   -   Studeren in Maastricht (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1557563)

wouter098 19-03-2007 20:42

Studeren in Maastricht

Hoi,
Ik wil misschien Moleculaire Levenswetenschappen studeren in Maastricht. Weet iemand misschien uit ervaring hoe die stad qua uitgaan en mensen is? En weet iemand toevallig of er veel meiden de studie M. Levenswetenschappen (wat een woord ook echt) doen?

Miracle 20-03-2007 09:09

Ik studeer in Maastricht. Mol. levenswetenschappen is een soort zusje van mijn studie (gezondheidswetenschappen). Ik ken niet veel mensen die deze studie doen en ik heb geen idee wat de verhouding m/v is. Maar als je op zoek bent naar veel meiden, dan kun je die ook bij GW vinden. :p

Ik vind het een leuke stad en ik vind het leuk om met vriendinnen de stad in te gaan. Maar dat is erg persoonlijk en hangt er ook vanaf met wie je gaat en waar je van houdt.

Pater Noster 24-03-2007 20:27

Citaat:

wouter098 schreef op 19-03-2007 @ 21:42 :
Hoi,
Ik wil misschien Moleculaire Levenswetenschappen studeren in Maastricht. Weet iemand misschien uit ervaring hoe die stad qua uitgaan en mensen is? En weet iemand toevallig of er veel meiden de studie M. Levenswetenschappen (wat een woord ook echt) doen?

Ik heb er zelf gewoond, het is een erg leuke stad. Heel erg sfeervol, veel leuke studenten(-tes ;)). Leuke uitgaansgelegenheden, veel vertier te vinden! Ik studeerde toen overigens zelf in Weert, maar das egt een kutstad, en ben toen in Maastricht gaan wonen.

stout! 28-03-2007 14:49