![]() |
Julia's Tango
Plot:
Als de 32-jarige advocate Julia Marsman samen met haar beste vriendin Marjolein een weekje in Argentinië verblijft, besluit ze langer te blijven om op zoek te gaan naar haar Argentijnse familie. Samen met haar vriendin, haar achternichtje en de al jaren in Argentinië wonende Jacqueline probeert ze een huis om te toveren tot een Bed & Breakfast. Gisteren was de eerste aflevering. Ik was best benieuwd wat het zou worden, aangezien ik het normaal niet zo op nederlandse dramaseries heb. Maar ik vond het zeker niet tegenvallen, ben benieuwd wat het gaat worden |
Heb flitsen gevolgd, maar wel gewoon opgenomen, en ziet er veel beter uit dan de standaard nlse series. (y)
Wrs ga ik het volgen. :) |
heb gister gekeken, vindt het super leuke serie
nu al (!) |
Ben op de helft in slaap gevallen, maar wat ik er van gezien heb vond ik leuk en ga het zeker volgende week weer kijken. (y)
|
Lijkt me wel een leuke serie, maar ik heb het gister niet gezien en ik ga het ook niet volgen.
|
Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar vond het best wel leuk tot nu toe. Ben benieuwd wat het gaat worden.
|
Ik wilde gisteren zo graag kijken, maar sinds casema de frequenties heeft veranderd van alle zenders doet net5 het nauwelijks meer hier..heel de tijd strepen door het beeld, zwaar irritant (n)
|
Citaat:
Want het lijkt me niet dat ze Net 5 gaan schrappen of verslechteren :| Ik vond het wel leuk trouwens, maar weet nog niet of ik het ga volgen (/er tijd voor heb) |
Ik vond het wel leuk, maar ik zal er niet voor thuis blijven of het opnemen. Als ik thuis ben, ga ik wel kijken. :)
|
ik ben blijven hangen na GA en vond het wel een leuke serie. Ik denk dat ik het wel ga volgen... :)
|
Ik had geen tijd om het te kijken, maar komt er nog een herhaling ofzo?
Of kun je het stiekem op internet kijken dat iemand weet. |
morgen 23:25 herhaling :o
|
Leuk, maar soms heeft Kim Pieters zo'n zweem van arrogantie over zich heen en kan ik haar niet zo goed hebben. Maar Buenos Aires, het verhaal, de acteurs, heel goed te doen (y)
|
Citaat:
Cool, dan ga ik het kijken. Komt mooi uit dat ik volgende week tentamens heb dus ben morgenavond toch wel thuis denk ik. :p Huh? Toch een film? http://net5.sbs.nl/modules.php?name=...0324&tijd=2325 |
volgens reclame van net5 én volgens teletekst vanavond 23:20 hh julia's tango :p
|
Ja ik zag het ook op mijn 'teletekst', jippie. Nu hopen dat ik het volhou. *gaap*
|
:p
|
De eerste nederlandse serie die ik wél leuk vind. :)
|
Ik heb het gezien en ga het denk ik wel volgen. Ik volg bijna niks meer dus dat kan niet hè. :p
Vond het leuk! |
Ik vind Freek Brom leuk :bloos:
|
Citaat:
|
Ik vind Raoul leuk. :o
|
Citaat:
http://www.kroll-fotografie.nl/modul...hp?a=1&id=7401 Zo ziet ie er uit. Maar hij ziet er vaak mooier uit. :) (Hij speelt ook in 'Wilde mossels' trouwens) |
Citaat:
|
Jaa, hij is sexy :o
& verder vind ik het ook echt tof, ook door het hele sfeertje van het buitenland. |
Zo niet boeiend:(
|
ja, leuk!
|
spoilerrrrr hihi
Spoiler
en verder vind ik de serie wel leuk. alleen de muziek: wel leuk, maar kan beter, ze kiezen vaak voor te bekende liedjes! |
gister leuke ep weer :) :cool:
|
Heeft er iemand zin om mij even te vertellen wat er in de aflevering vóór gister gebeurde (dus van vorige week maandag)?
:o |
was een mooie laatste ep (y)
en james stenbeck van atwt als fotograaf :eek: |
heb gehoord dat er een 2e seizoen komt.
Dat had voor mij niet gehoeven :( vind het wel leuk maar dit was toch wel genoeg. En die gene die julia speelt (kim pieters???) vind ik maar niks :bloos: |
tweede seizoen, toe maar. dacht niet dat t zo succesvol zou zijn. Ik vind het matig...
|
Citaat:
|
Citaat:
Kim Pieters is leuk en heet. :bloos: (y) |
Citaat:
|
Ik had een vraagje voor de mensen die het volgen.
Ik heb een week of 2 terug (denk ik) een keer een aflevering gezien waarin oa. die donkerharige vrouw haar man vertelt dat ze een affaire had, waarna ze het huis uit geschopt werd en de roodharige met haar ex in een garage belandt en later met hem en haar huidige scharrel/vriend(?) in het restaurant. Anyway, om die mensen gaat het me niet. :P Er zit ook een blond doosje in dat te erg aan haar moeder hangt. Zij heeft een vriend/scharrel(?) die haar moeder niet zo ziet zitten. Op een gegeven moment geeft die vriend haar moeder de telefoon en legt zijn ex uit, waarom het uit is tussen hen en ineens is mams heel schappelijk en welwillend richting vriend/scharrellief. Maar... In de hele aflevering wordt niet duidelijk waarom het nu precies uit gegaan is tussen die vriend en zijn ex. En dat frustreerde ons. We kwamen zelf niet veel verder dan van friendslike plotjes als 'ze bleek lesbisch' of 'ze was zelf eerder vreemdgegaan'. Is er een die-hard kijker die het ons wel kan vertellen of is het een mysterie gebleven? (Ik wil het gewoon weten, maar ik vind de serie niet boeiend genoeg om te gaan volgen :bloos: ) |
Ik vond dat gedeeelte ook een beetje vaag ja. :s :p
Maar in één van de eerdere afleveringen werd al duidelijk gemaakt, dat de ex van Pieter vreemd ging. ;) :p |
Aah, dank u. Het meest voor de hand liggende antwoord dus. :)
|
Vanaf maandag 10 maart terug op de buis.
Na Grey's Anatomy dacht ik. |
Vanavond, niemand die het nog kijkt? :o
|
Heb het gezien. Het was heel leuk vond ik, alleen wel erg lang. Ik hoop niet dat het iedere week 2 uur duurt. Marjolein was weer (y)
|
Nee alleen eerste ep was dubbel. Vond het ook leuk. (Y)
|
Het zo'n serie waar je niet superlang over na hoeft te praten:) daarom is dit topic zo rustig denk ik.
Ik vind de chemie tussen Kim Pieters en haar ex wel mooi. Ik denk dat hij ook wel iets voor haar voelt stiekem. Ben benieuwd hoe het vanavond loopt;) |
bas heeft in het echt iets met die frederique, las ik ;o
|
Die Frederique is Lotte toch!!!!
Die Bas heeft wel eng haar zeg. :o |
Pieter. :eek:
|
:'(
zo zielig!!!! :'( |
Ja het was echt veel te zielig :(
Ik moest huilen.. |
Jeetje wat een gejengel haha... wel zielig ja!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |