![]() |
geen voorvocht...
Ik denk dat ik gn voorvocht heb allez er komt voor ik klaarkom geen ander vocht uit, misschien is dit omdat ik me snel ruk, of veel 1 à 2 keer per dag...
heeft er da nog iemand of weet iemand er raad mee |
Ja
Er is niks met je aan de hand gewoon doorrukken jong ;) dan komt het allemaal goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb bij masturbatie ook geen voorvocht,
bij andere handelingen wel. |
Citaat:
|
ahja, ik heb nog geen ervaring met andere dingen, misschien dat ik dat daar wel heb
|
Nou ja het is idd wel zo dat ik bij mezelf veel minder voorvocht produceer vergeleken met als ik met seks bezig ben.
|
Citaat:
... :confused: |
Beste Alias,
een topic wat veel mensen over het hoofd zien als ze hier komen is 'Regels en Veelgestelde vragen', en ik denk dat dit voor jou (en vele anderen) toch een handig hulpmiddel is om je met je vele kleine maar vast lastige problemen te helpen. Vooral omdat je nog niet helemaal op de hoogte bent van het reilen en zeilen op het gebied van jouw sexualiteit (getuige ook de puberale reacties van diegenen die dat zogenaamd wel denken te zijn). Ik raad je vooral aan om de links onderin het voorgenoemde topic eens te bekijken. Ik durf te wedden dat je dingen tegenkomt die je nog niet wist (waarschijnlijk ook niet zozeer wilde weten) maar die je bijster interessant zult vinden. Geen dank! |
Citaat:
|
Voor dit uit de hand loopt: ik heb een prachtig mooi glimmend slotje. En dat gebruik ik dan maar ook.
@ TS: geen zorgen om maken, komt allemaal goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |