![]() |
Enquête burkaverbod.
Voor maatschappijleer maken moeten we PO maken. Ons onderwerp is het burkaverbod zoals jullie zien. We willen onderzoeken of de meningen van verschillende nationaliteiten over dit onderwerp veel verschillen. Als je dus een andere nationaliteit hebt dan Nederlands of je half-half bent zou ik graag willen dat je deze enquête voor ons invult. Alvast bedankt!
Nationaliteit: …………………….. Leeftijdscategorie: o 15 t/m 25 jaar o 26 t/m 35 jaar o 36 t/m 45 jaar o 46 t/m 55 jaar o 56 t/m 65 jaar o 66 t/m 99 jaar Kent U iemand in uw omgeving die een burka draagt? o Ja o Nee Ziet U vaak mensen op straat die burka’s dragen? o Ja o Nee o Soms Vindt U het dragen van burka’s gevaarlijk, omdat je niet kunt zien wie of wat eronder zit? o Ja o Nee Vindt U dat je een burka kunt vergelijken met een bivakmuts (waar al een verbod op is)? o Ja o Nee Vindt U dat een burka hoort bij het geloof? o Ja o Nee Vind u dat het volk zijn mening moet kunnen geven (dmv. een referendum bijvoorbeeld) over deze kwestie? o Ja o Nee Bent U voor of tegen een burkaverbod? o Ik ben voor een verbod o Ik ben tegen een verbod |
Nationaliteit: Nederlandse
Leeftijdscategorie: o 15 t/m 25 jaar Kent U iemand in uw omgeving die een burka draagt? o Ja Ziet U vaak mensen op straat die burka’s dragen? o Soms Vindt U het dragen van burka’s gevaarlijk, omdat je niet kunt zien wie of wat eronder zit? o Nee Vindt U dat je een burka kunt vergelijken met een bivakmuts (waar al een verbod op is)? o Ja Vindt U dat een burka hoort bij het geloof? o Ja Vind u dat het volk zijn mening moet kunnen geven (dmv. een referendum bijvoorbeeld) over deze kwestie? o Ja Bent U voor of tegen een burkaverbod? o Ik ben tegen een verbod |
crosss.
|
Nationaliteit:
- Nederlandse Leeftijdscategorie: o 15 t/m 25 jaar Kent U iemand in uw omgeving die een burka draagt? o Nee Ziet U vaak mensen op straat die burka’s dragen? o Soms Vindt U het dragen van burka’s gevaarlijk, omdat je niet kunt zien wie of wat eronder zit? o Nee Vindt U dat je een burka kunt vergelijken met een bivakmuts (waar al een verbod op is)? o Nee Vindt U dat een burka hoort bij het geloof? o Ja o Nee Vind u dat het volk zijn mening moet kunnen geven (dmv. een referendum bijvoorbeeld) over deze kwestie? o Ja Bent U voor of tegen een burkaverbod? o Ik ben tegen een verbod |
Nationaliteit: NL
Leeftijdscategorie: o 15 t/m 25 jaar Kent U iemand in uw omgeving die een burka draagt? o Nee Ziet U vaak mensen op straat die burka’s dragen? o Nee Vindt U het dragen van burka’s gevaarlijk, omdat je niet kunt zien wie of wat eronder zit? o Nee Vindt U dat je een burka kunt vergelijken met een bivakmuts (waar al een verbod op is)? o Nee Vindt U dat een burka hoort bij het geloof? o Ja Vind u dat het volk zijn mening moet kunnen geven (dmv. een referendum bijvoorbeeld) over deze kwestie? o Ja Bent U voor of tegen een burkaverbod? o Ik ben tegen een verbod |
Voor maatschappijleer maken moeten we PO maken. Ons onderwerp is het burkaverbod zoals jullie zien. We willen onderzoeken of de meningen van verschillende nationaliteiten over dit onderwerp veel verschillen. Als je dus een andere nationaliteit hebt dan Nederlands of je half-half bent zou ik graag willen dat je deze enquête voor ons invult. Alvast bedankt!
Nationaliteit: nl Leeftijdscategorie: o 15 t/m 25 jaar Kent U iemand in uw omgeving die een burka draagt? o Nee Ziet U vaak mensen op straat die burka’s dragen? o Soms Vindt U het dragen van burka’s gevaarlijk, omdat je niet kunt zien wie of wat eronder zit? o Ja Vindt U dat je een burka kunt vergelijken met een bivakmuts (waar al een verbod op is)? o Ja Vindt U dat een burka hoort bij het geloof? o Ja Vind u dat het volk zijn mening moet kunnen geven (dmv. een referendum bijvoorbeeld) over deze kwestie? o Ja Bent U voor of tegen een burkaverbod? o Ik ben voor een verbod |
Dankjulliewel voor de reacties! Jullie kunnen het topic laten zakken. :)
|
Leeftijdscategorie: o 15 t/m 25 jaar Kent U iemand in uw omgeving die een burka draagt? o Nee Ziet U vaak mensen op straat die burka’s dragen? o Soms Vindt U het dragen van burka’s gevaarlijk, omdat je niet kunt zien wie of wat eronder zit? o Nee Vindt U dat je een burka kunt vergelijken met een bivakmuts (waar al een verbod op is)? o Nee Vindt U dat een burka hoort bij het geloof? o Ja Vind u dat het volk zijn mening moet kunnen geven (dmv. een referendum bijvoorbeeld) over deze kwestie? o Nee Bent U voor of tegen een burkaverbod? o Ik ben tegen een verbod (maar wel voor een verbod in publieke functies, zoals bij de overheid of als docente). |
Leeftijdscategorie: o 15 t/m 25 jaar Kent U iemand in uw omgeving die een burka draagt? o Nee Ziet U vaak mensen op straat die burka’s dragen? o Soms Vindt U het dragen van burka’s gevaarlijk, omdat je niet kunt zien wie of wat eronder zit? o Nee Vindt U dat je een burka kunt vergelijken met een bivakmuts (waar al een verbod op is)? o Nee Vindt U dat een burka hoort bij het geloof? o Ja (ookal vind ik het vrouwonteerend maargoed) Vind u dat het volk zijn mening moet kunnen geven (dmv. een referendum bijvoorbeeld) over deze kwestie? o Ja Bent U voor of tegen een burkaverbod? o Ik ben tegen een verbod |
Leeftijdscategorie: o 15 t/m 25 jaar o 26 t/m 35 jaar o 36 t/m 45 jaar o 46 t/m 55 jaar o 56 t/m 65 jaar o 66 t/m 99 jaar Kent U iemand in uw omgeving die een burka draagt? o Ja o Nee Ziet U vaak mensen op straat die burka’s dragen? o Ja o Nee o Soms Vindt U het dragen van burka’s gevaarlijk, omdat je niet kunt zien wie of wat eronder zit? o Ja o Nee Vindt U dat je een burka kunt vergelijken met een bivakmuts (waar al een verbod op is)? o Ja o Nee Vindt U dat een burka hoort bij het geloof? o Ja o Nee Vind u dat het volk zijn mening moet kunnen geven (dmv. een referendum bijvoorbeeld) over deze kwestie? o Ja o Nee Bent U voor of tegen een burkaverbod? o Ik ben voor een verbod o Ik ben tegen een verbod |
Citaat:
Bij deze! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |