![]() |
Favoriete eten?
Wat vinden jullie nou het aller lekkerste om s'avonds te eten :D ;) ?
Ik zelf vind aardappelpartjes (met schil), met een stuk gestoofde kabeljauw en groenten echt heeeeerlijk (y) |
De macaroni van mijn ma. Of eigenlijk alles wat mijn ma kookt. :o
|
de spaghetti bolognaise van m'n mams is al 22 jaar m'n favoriete dish :o
hmmm http://www.smileyhut.com/signs/drool.gif |
Lasagna! Of pizza. <3
|
gegrilde vis uit de oven van mijn pappa :)
|
spinazietaart
|
Tortellini met roomkaas en spinazie. Erg makkelijk te maken, maar ook erg lekker!
|
afwisseling eigenlijk :) maar alles met kaas is bij mij wel favoriet
|
Spinazie, Witlof , Sperzie Bonen , Sla , Spaghetti , Pizza , Patat , vind ik allemaal erg lekker :)
|
Citaat:
jummie :) m'n mams maakt ook héééérlijke risotto (met erwtjes, of champignons, of met zalm&scampi ... ) :o (y) en lasagne met spinazie ( ;) ) en zalm ook :o (y) |
Zelfgemaakte lasagna en spinazietaart <3
Pasta met ratatouille Alles wat Jaap maakt :o |
In olijfolie gebakken spitskool met geraspte worteltjes en stukjes ui, samen met biologische volkorenpasta, quorn dipps en een klein omeletje uit één ei. Overgoten met kaas-bechamelsaus. En een Grolschje erbij.
Het is dat 't zo veel moeite kost om het te maken, anders at ik het elke dag. En dat quorngebeuren verkopen ze bijna nergens meer dus ik vervang het meestal noodgedwongen door tofu ofzo. |
Citaat:
|
Afwisseling inderdaad, hoewel ik een voorkeur heb voor pasta's. En inderdaad, alles met kaas is altijd goed.
|
Alles zonder kaas, zou ik zo zeggen (Y)
|
Citaat:
Heb jij nou een eigen keuken(tje), Esther? |
ik vind de kip kerry van mn moeder erg lekker , of de kippensoep van mn oma (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rijst <3
|
(Thaise) kip cashew, met lekker veel chili's
|
Citaat:
|
spaghetti bolognese. En anders nasi met heel veel sambal.
|
echte italiaanse pizza van de pizzeria!
maar eigentlijk vind ik alles lekker: spruitjes, boerenkoolstamppot, lasagne... |
Mn nieuwe favo eten >> ECHT Thais eten :D
|
op een of andere manier eet ik zo'n 3 van de 5 keer per week dat ik kook broccoli, dus dat is wel favoriet :D
een echt lievelingsgerecht heb ik niet. Lasagna of kip-kersentaart met kerrie en gember zoals mijn moeder dat maakt <3 |
Barbeque'en
Chinees (Babi panggang ofzo) Gruwelijk gewoon xD |
Chinees & Surinaams
&verder alles wat mijn vriendje maakt. Hij kan echt zo goed koken! :D |
Kaas (met paneermeel) gebakken in de koekepan <333
|
Ik ben niet zo van het warme eten, doe mij maar brood!
Het liefst meergranen met lekker veel pitjes enz. Of een maaltijdsalade af&toe vind ik ook lekker (sla, gekookte aardappeltjes, stukjes Quorn, tomaat, komkommer) |
Hmm ik kan niet kiezen :) Lasagne, tortillia's, quiche, zelfgemaakte pizza, salade met kip, allerlei groenten en roquefort...
Ik vind bijna alles lekker :) Vooral zomerse gerechten die mijn moeder vaak buiten in de tuin serveerde toen ik nog thuis woonde. |
Rauwe andijviestamppot.(y)
|
De koude pasta-salade van mijn moeder.
En tagliatelli met room-spinazie en zalm. Zooooo lekker! |
Lasagne met veel champions. :)
|
Courgette met fetakaas, ui en knoflook.
|
biefstuk, door een van mijn ouders gebakken <3
mijn eigen gerecht : uitgeholde courgette met geitenkaas,aubergine en prei en tijm uit de oven. gerookte zalm en carpacio vind ik ook goddelijk. |
Citaat:
met schilfers parmezaanse kaas, goede olijfolie, geroosterde pijnboompitjes, balsamicoazijn en rucola * liefde * :bloos: |
Spinazietaart, met Veel knoflook. (y) En tagliatelle met spinazieknoflookcremefrechespul. Eigenlijk gewoon alles met spinazie, knoflook en kaas. (y)
|
satè, basmatirijst en pindasaus!!! :D
en pizza (die kan ik echt op elke moment van de dag eten) |
Citaat:
Heb geen eigen keuken helaas.. gedeeld. Maar goed. Ben benieuwd wat je zaterdag gaat brouwen :p |
M'n grootste voorkeuren:
- Nasi met kip en sate saus en een gebakken ei. En wat van dat krakerige spul erbij, hoe heet het ook weer? :o - Patat met sla en een hamburger, ijs toe En natuurlijk spare ribs met saus :D |
Citaat:
I LOVE LASAGNE!!!! :eek: |
Lasagne inderdaad. Of pizza. Of echt hele lekkere pasta met saus, of een pasta salade. Of gewoon het verrassingsmenu in een heel goed restaurant :P
|
oh nou ik vind eigenlijk heel veel dingen lekker. Lasagne, pizza, pasta, bami, rijst, gebakken aardappels (aardappel idee!), tofu.
maar een afbakbroodje met chevre, pijnboompitjes, honing, sla en cherry tomaatjes is wel érg favoriet. En oja; wat ik net ondekt heb gevulde champignons! Steeltje er af uithollen en lekkere roomkaas er in! |
Lasagne, ik zie dat dat bij een hoop hier erg populair is:)
En preischotel(Y) En allerlei lekkere soorten aardappel, ik ben een aardappelpersoon:) Witlof met ham en kaas uit de oven is denk ik mijn échte favoriet:cool: |
uuhl bah nee ik houd echt nie van aardappels, dat wordt hier thuis te vaak gegeten :P doe mij maar lekker pasta!!
|
goulash zonder vlees :D
|
Pizza, salade en pasta...de saus doet er niet zo toe, als het maar geen tomatensaus is... :o (Dit niet allemaal tegelijk natuurlijk.) Maar eigenlijk ben ik meer van de desserts: ijs. ;)
|
Haricots rouges en jus des pommes.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |