![]() |
Cup?
Aangezien er voor piemels ook eentje is. :) Wat is jou cupmaat, en wat is voor jou de ideale cupmaat?!
|
Prachtige firstpost!!!
:rolleyes: [edit]Nou vooruit, voor het geval je oprecht bent enzo, zal ik je even netjes vragen; Wat is jou cupmaat, en wat is voor jou de ideale cupmaat?! TS hoort namelijk altijd netjes te beginnen |
ideaal lijkt mij 75 c
zelf 75 b |
De vriendin heeft de ideale cupmaat: 75 C :)
|
mijn beste vriendin heeft de perfecte borsten, 70D (Y)
|
80 D wel tevreden mee
|
Ik vind 75C denk ik het mooiste. Heb zelf eh, 70B? Maar die is er nooit (N)
|
ik zit te wachten tot iemand gaat miepen over foto's....
|
Liggend aan het figuur persoon: van A tot aan C
|
ideaal is idd 75 B/C, heb zelf 70B (en dat is hetzelfde als 75A idd, maar 70B klinkt leuker)
|
Citaat:
En de ideale cupmaat ligt natuurlijk aan je figuur. Ik heb cup E en dat is wel best met mijn figuur, maar als je maatje 34 hebt zou het er behoorlijk belachelijk uitzien. |
Citaat:
|
70A.
En nee, ik vind het niet heel erg mooi. Maar ik heb en krijg denk ik nooit hangtieten ;) Mooiste cupmaat denk ik: 75 B of C |
zelf 70e. wel tevreden mee, je hoor vaker dat sommige dan echt last van hun rug krijge, zelf gelukkig geen evaring mee.
|
Citaat:
|
Ik vind een C wel mooi, helaas heb ik 80D En dat is me echt te veel.
|
Ideaal: Alles wat netjes in verhouding staat. Zelf heb ik 70C/D en daar ben ik heel tevreden mee. (y)
|
Ik snap cupmaten nooit :(
Ik heb het ooit laten opmeten en ik heb 70F, maar zo groot zijn ze helemaal niet. Omdat er in 70F niet echt mooie & goedkope bh's te vinden zijn draag ik altijd 80C. Dat is iets te klein maar zit verder prima. 75E pas ik ook Wat ik mooi vind, ehm 75C lijkt me perfect, ik ben ook zeer tevreden met m'n eigen cupmaat maar af en toe kan ik een shirtje niet aan omdat het te ordinair staat :( |
kvind een 70/75 d het mooist denk ik. bij een meisje wat een normaal postuur heeft. (dus geen magere tak)
|
Citaat:
70B is dus hetzelfde als 75A omdat het B of A afhangt van het verschil tussen de omvang onder je tieten (de 70 of 75 dus) dan zou dus denk ik 85B hetzelfde moeten zijn als 80C (dit worden gokjes hoor, ik weet het alleen bij mijn eigen maat) en 80F en 90C komen dan dus nieteens bij elkaar in de buurt maar ik weet iig dat ik beide maten pas, dus voor mij is het hetzelfde |
Citaat:
|
Het klopt sowieso niet helemaal hoewel ik wel snap hoe je eraan komt.
Het getal staat voor de omvang van je lichaam net onder je borsten. De letter staat voor het verschil tussen de omvang van je lichaam met borsten en de omvang 'zonder' borsten (dus die daaronder). Een 75 A is dus een lichaamsomvang van 75cm. Cup A houdt in dat het verschil zonder en met borsten ongeveer 12 (tot 13) centimeter is. 70 B is lichaamsomvang van 70cm. En de B houdt in dat het verschil zo'n 14 (tot 15) cm is. In totaal houdt het in dat de omvang van het lichaam met borsten van iemand met cup 75A rond de 87/88 ligt. En van iemand met cup 70B rond de 84/85. Dat zou je als vrijwel gelijk kunnen zien, maar dat houdt nog niet in dat het dezelfde maat is want de verhoudingen zijn anders. (dus precies wat Morgan al zei maar dan uitgelegd :p) |
ik heb niets te klagen wat betreft mijn vriendin :bloos: (y) (y)
zelf heb ik cup AAA |
Ik heb 70A en vind dat oke, dus is dat voor mij de ideale cupmaat :p
bij andere meisjes vind ik cup C vaak wel mooi |
ik vind een 70 c of d wel erg mooi. ik heb nu zelf 80/85 D neigend naar E, en dat is wel eens irritant..
|
75b/c
|
heb 75b, 75c lijkt me perfect maar dit is geen ramp.
|
75D vind ik denk ik, over het algemeen genomen, het mooiste.
|
wat beschamend dat dit topic onder "seksualiteit" valt.
|
75C lijkt me bij iemand van mijn lengte wel mooi. Maar met m'n 75B ben ik tevreden. :)
|
Ik heb ook 75B (standaard :o)
Ik zou wel iets grotere borsten willen, maar ik denk dat dat dan weer te groot zal worden voor mijn lichaam. |
Ik vind groot lelijk.
En aan verdere opmerkingen waag ik me maar niet. Vrouwenmaten bij kleding zijn voor mij moeilijker dan Latijn ;) |
Citaat:
Ik schijn, na meten bij een duur boutiqueje, 70B te hebben. Kocht altijd 75A, maar dat paste niet altijd goed. Nu snap ik waarom. Ik had liever wat meer gehad. |
Als ze maar niet hangen en niet kleiner dan een B zijn.
|
t schijnt beter voor je rug te zijn als je een bij een keuze tussen 75a en 70b waarbij ze allebei passen voor die laatste zou kiezen, dat ondersteunt beter.
|
Citaat:
|
ik heb 75E of F, ligt een beetje aan het model bh. En tja, dat vind ik wel eens wat veel. Maar zolang ik nergens last van heb, mooi laten zitten.
|
@ grl: Volgens de mevrouw in de Hunkemöller was een 70B qua cupgrootte wel precies hetzelfde als een 75C. :confused:
Nou iig ik heb 75B meestal of 70C of 70B of 75C. Maar mééstal 75B en ik ben er wel tevreden mee maar het zou wel iets meer mogen zijn. :o |
Ideaal is 75B, ben ik toch blij dat mn vriendin die heeft..
Het gaat toch van als ze in je hand passen ,dan is het goed? nou, en deze passen perfect :D (y) |
Ik heb zelf 75D.
Maar ik geloof dat ik bij mezelf iets groters had gewild, het ziet er in verhouding heel raar uit. Ideaal vind ik een mooie volle niet hangende 70D. |
Bij mijn postuur lijkt me 75B het mooist. Ik heb 75A. Kan er niet zo mee zitten, al lijkt me stiekem groter wel leuker.
|
Citaat:
|
ik heb zelf 75b en soms 75c.
Ik vind het niet mooi als borsen heel groot zijn, 75b/75c vind ik wel mooi, maar ik vind de vorm belangrijker dan de grootte. |
Citaat:
Al verschillen de cupmaten wel sterk qua merk en winkel (vooral de H&M heeft erg vage maten), maar ik koop meestal bij de hunkemoller en ga dus ook van die maat uit. |
80C, zelf vind ik het prima bij mijn figuur. Wat ik ideaal vind is dat het mooi in verhouding staat met elkaar, dus dunne vrouwen met kleine borsten en dikkere vrouwen met ook grotere borsten.
|
Citaat:
|
Citaat:
En speciaal voor Magican, dan: http://www.007b.com/images/tubular-small-breast.jpg |
We kunnen wel gaan cupmaat raden :rolleyes:
Ik gok 80A |
75C en dat vind ik eigenlijk ook wel de ideaalste maat (Y)
ach zolang het er iig maar niet uitziet als dat plaatje van Morgan.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |