![]() |
(TK) Een SE k800i en iPod nano 1 GB
Omdat ik een nieuwe telefoon heb, wil ik deze graag verkopen. Hij is een half jaar oud, hier en daar een krasje.
Headset is kapot gegaan, incl. oplader en software voor pc en nog een half jaar garantie. Doe een goed bod en hij is van jou! Ik heb tevens een iPod nano 1 gig liggen. Deze is wit. Er zit verder niks bij, dus oordopjes/usb-kabeltje en software zal door de koper zelf moeten worden aangeschaft. Hier en daar een krasje, verder in prima staat. |
waar is de usb kabel om fotoos op je pc te zetten en heb je fotoos van het toestel en de beschadigingen en hoe het scherm is als ie aanstaat?
[edit]en hoe zit het met de joystick, doet die het nog? |
Issie simlock vrij?
|
Alles is in zeer goede staat. usbkabeltje heb ik inderdaad ook nog! was ik even vergeten :bloos:
Het beeldscherm werkt perfect, er zit een klein krasje op maar is niet storend. Alles doet het dus prima. Hij is inderdaad simlockvrij, dat heb ik van de week geregeld. |
ow.. deze heeft geen joystick hè... domme vraag van mij :o
heb je een lijstje met wat ie allemaal heeft (aantal megapixel van de camera, geheugen enzo.. kan t niet vinden omdat mn computer stom doet zag wel dat er in de doos een bon zit voor een gratis memorycard, zit die hier ook bij of heb je die al gebruikt? |
hij heeft wel een joystick hoor :P
camera is 3,2 megapixel, de beste camera volgens mij wat je in een telefoon kunt krijgen. 64mb interne geheugen geloof ik, er zit geen kaartje bij want dat kon niet toen ik em kocht. verder zit er dus een usb bij en een oplader :P maar dat had ik al vermeld. ! |
1 topic per persoon, zet je iPod ook in dit topic :)
|
welke kleur heb je hem? en wat is je richtprijs?
|
Hij is zwart! :)
De winkelwaarde van de telefoon ligt ongeveer rond de 430 euro en ik heb em pas een half jaar. Helemaal geen gezeik mee gehad ofzo. Er zit ook nog een half jaar garantie bij, dus mijn richtingsprijs gaat wel naar de 300 euro denk ik. Ik wil er echt minimaal 250 euro voor. |
de waarde van telefoons daalt echt met de dag, modellen verouderen en ze slijten relatief snel... 250 euro ga ik dus niet betalen voor een al een half jaar oude telefoon, sorry.
|
Citaat:
jij bent optimistisch..... dat ga je er never voor krijgen (y) |
Citaat:
(overigens is de richtprijs bij verschillende sites net iets boven de 300 euro) |
40 euro voor die ipod?
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |