![]() |
Desperados
Ja, dat nieuwe bier ja, "tequila flavored beer"..
Knappe jongen die daar tequila in proeft. Alhoewel, de nasmaak is wel lekker :) Wat vinden jullie?:) |
das niet nieuw..ze zijn gewoon begonnen met een imago stunt... dus ze wille een soort breezer ervan make.. :D nee grapje..
desperados bestaat al heel lang . ik vind et wel lekker.. |
Corona lijkt er toch op? Ik vind die drankjes maar onzin (n)
geef maar bier ;) |
Bestaat al heel lang, heb t een jaar geleden ook al op bij de mexicaan.. :o
Is best lekker, hoor.. Maar volgens mij is t duurder dan gewoon bier :p |
Ongeveer even duur als wit bier en t smaakt wel beter dan gewoon bier maar niet als Palm of wit bier.
|
volgens mij kan je voor de prijs van 4 flessen van die desperado's 6 flessen hoegaarden halen :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het ontzettend smerig.
|
niet te zuipen
|
ik drink het eigenlijk alleen als ik op vakantie ben, als ik al een beetje ver heen ben. dan is het wel lekker
|
Je moet wel erg desperate zijn om zulk slootwater te nuttigen.
-Desecrator |
ik vind het in nederland echt niet te drinken maar als ik op vakantie ben en het is warm is het best wel te drinken
:cool: |
Citaat:
Even alle gekheid op een stokje; 't smaakt naar Shandy, maar dan bitterder/zuurder. Ach, ik heb wel ergere dingen gehad, maar om nou te zeggen 'jeuj, dit ga ik vaker drinken'; nee. Overigens is de reclame van Desperados wél erg koel (ook de reden waarom ik zo'n flesje gekocht heb). |
Corona vind ik best lekker als ik dorst heb ofzo. Maar niet om 'flink veel van te zuipen'. Geef me dan maar een palmpje.
|
Het moet egt heel heet zijn (boven 30 graden) en dan een emmre met ijs en desperados en een schaaltje limoenschijfjes om in de hals te proppen. Dan issut zooooooooo lekker.
Voor gewoon een avondje uitgaan issut niks, doe dan maar gewoon Heineken. |
Ik vind 't naar shandy smaken :eek:
|
Ik vind het erg lekker, ik ben niet zo´n `bier-typje´ maar desperados vind ik wel errug lekker hoor, vooral met warm weer
|
Kvinnut wel lekker :)
Maja ik vin zowat alles lekker.. |
Desperado is ok bij mexicaans eten :) Corona drink ik niet omdat dat merk het stierenvechten sponsort
|
hoe kom je erbij dat het nieuw is?
|
Bah, vind het vies! Maar ja, ik ben ook niet gek op bier dus dan zal het wel logisch zijn!
|
Ach ja, Desperados, dat nieuwe drankje wat ik twee jaar geleden eens heb gedronken.. :S
wat zal ik zeggen... tis op zich wel te drinken, maar dat is karvan cevitan ook. |
Nog niet geprobeerd en ook geen behoefte aan.. al die nieuwe (of niet nieuwe) biertjes met smaakjes.. "zodat bier ook bij vrouwen en net beginnende bierdrinkertjes in de smaak kan vallen" stond er in de krant.. :rolleyes:
|
geef mij maar palm..
dat desperados is helemaal niet zow geweldig en oowk nog duur.. |
tis gewoon het mexicaanse bier...bestaat al tientallen jaren..?
Tis ongeveer tzelfde als corona. Leuk om is te proeven maar daar blijft het bij. |
Zulk soort drankjes drinken vooral in een oververhitte disco makkelijk weg. In Spanje betaalde we voor een fles Coronita minder dan voor dingen als Heineken, dan was de keuze snel gemaakt. Ik vind het erg lekker, is alleen wat wateriger...
|
wel lekker , is wel al redelijk oud , maar ik zou het nooit tijdens het uitgaan bestellen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |