![]() |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #18
|
In de planning voor vandaag:
Ontbijt: - boterham pindakaas - boterham appelstroop - appel Tussendoor: - rijstwafel caramel - boterham appelstroop Lunch: - boterham pindakaas - boterham appelstroop - boterham vlokken Tussendoor: - rijstwafel caramel of een lange vinger Avondeten: - weet ik nog niet [Edit:] waarschijnlijk ongezond. vriendje krijgt wrsch vandaag vast contract en misschien dat dat een pizza wordt. Nou goed, hoef ik natuurlijk ook niet helemaal op te eten :) Tussendoor (22u, na het sporten) - bakje yoghurt |
2 volkorenboterhammen met 30+ kaas en mosterd
1 mini-krentenbolletje vanmiddag: Geen idee, lunchafspraak met mn moeder:s. Misschien iets van salade of zo. Werd dus: Italiaanse bol met kaas - tomaat, paprika, tuinkers en fruit. 2 kleine chocoladekoekjes, 2 ministukjes chocola. Vanvond: Geen idee, eet ik bij mn vader. Als ik eerder thuis ben iets met roerbakken en rijst ofzo. Als hij kookt waarschijnlijk iets vets. Werd inderdaad hartstikke vet.. gebakken aardappels in teveel olie :| en hollandse groente en een paprikarondo. verder nog vier scheppen muesli met magere yoghurt en een handje vlokken. |
tot nu toe:
1 bb ham chocolaatjes:o straks nog meer brood en als avondeten bietjes. |
Tot nu toe:
Ontbijt: - banaan - beker melk Tussendoor: - breaker kers - appelkoek - beker melk |
Ontbijt:
paar grote plakken ontbijtkoek met boter. glas sinaasappelsap Middageten: 1 boterham met kaas en pesto. 1 beker yogurt met een banaan. Tussendoor: paaseitjes en thee. |
ontbijt: fruitpap (banaan, appel, sinaasappel en koekjes)
tussendoor: 200 gr druiven middag: croque monsieur met een eitje tussendoor: zeven granen koekjes avond: weet ik nog niet goed, was van plan: graantjes + quorn + paprika + blik tomaten met extra groenten door |
grote bak smacks met beetje yoghurt
banaan, appel kipfilet, met krieltjes en boontjes 2 schuimkransen <3 |
Ontbijt
2 meergranen boterhammen met halvarine (1x appelstroop, 1x speculaasje) 200 gram Optimel yoghurt 1 grote beker thee met een zoetje Tussendoor 1 sinasappel 1 pakje Liga milkbreak Lunch 4 meergranen boterhammen met halvarine (2x speculaasje, 2x appelstroop) 0.75 L water Komt nog: Tussendoor 1 appel 1 pakje Sultana hartig Diner 150 gram spaghetti 75 gram Quorn 100 gram roerbakgroente 200 gram Optimel yoghurt Tussendoor 1 sinasappel 1 plakje kruidcake |
- kom yoghurt met fruit oats en jam
- klein zacht broodje met crêmespul en een paar rozijnen - 1/2 pannenkoek met pijnboompitten en maïs, paar stukjes gekruide soja - paar stukjes groententempura - 2 kleine krakelingen - 1 kleine mango - verschillende Aziatische vegetarische gerechten en notenrijst - thee, water, 1 glas cola, 1 beker walnootmelk |
ontbijt:
* 2 bruine boterhammen met plantaardig smeersel en jam * sinaasappelsap * thee tussendoor: * water lunch: * 2 tosti's van 2 bruine boterhammen met mozarella en spinazie tussendoor: * water * waterijsje vanavond: * lasagne met extra paprika en Italiaanse roerbakgroenten * stracciatellayoghurt |
Blurred, je lijstjes <3
2 Crackers met kaas Yoghurt met muesli en een appel 2 Volkoren boterhammen met kaas Dubbele beker hot chocolate 2 Crackers met kaas 2 Liter thee Vanavond spaghetti met groentjes en nog een beker melk. |
Ontbijt
- 2 volkorenboterhammen (kaas & runderrollade) - snee roggebrood met light jam - glas optimel drink Tussendoor - flesje actifruit framboos Lunch - 2 volkorenboterhammen (kaas & runderrollade) - glas optimel drink Tussendoor - magere kwark met muesli en aardbeien Avondeten - paella (met zilvervliesrijst, kipfilet en snijbonen) |
Ontbijt:
- bruine boterham met smeerkaas - beschuitje met Goudse kaas - beschuitje met vlokken - beker melk Tussendoor: - 4 kaakjes - thee Middag: - boterham met ham - boterham met kaas - melk Tussendoor: - sprits - klein bakje buggles met alpenkruidenkaas - ice tea Avondeten: geen idee :p Ziek zijn is stom, dan is eten niet lekker. :( |
Yoghurt met cruesli, wat0rz, zes paaseitjes, een banaan, een appel met yoghurt, twee boterhammen met kaas, twee met pindakaas & hagelslag, twee met kaas en ei, eeh dat was het wel. :confused:
|
Ontbijt:
+ kom muesli met yoghurt en een banaan erdoor Lunch: + 250 gr. rauwe worteltjes + stroopwafel Avondeten (straks): + half bakje ananas + aardappeltjes uit de oven + sla met feta + bitterkoekjespudding Tussendoor: + zakje chips + 5 spekjes + 6 tarwekaakjes + melkliga Drinken + water + glas cola |
ontbijt:
- 2 boterhammen met appelstroop - breaker kers met zonnebloempitten lunch: - 0,5 l water - 1 bruin pistoletje gezond tussendoor: - rijstwafel met pindakaas - 2 boterhammen met smeerkaas - kiwi - water avondeten: - broodje groentekroket met veel mosterd - patat met mayo/satésaus - water tussendoor (straks na het sporten): - grote appel - rijstwafel met pindakaas |
Laat ontbijt:
1 grote bak chocolade cruesli met yoghurt tussendoor: wat chips een bak pitloze groene druiven Avondeten (zometeen): Rijst met kalfsragou |
3 boterhammen, 2x rosbief, 1x jam
cruesli met magere vruchtenyoghurt kipfilet, erwtjes en wortelen, meergranenrijst en sla schaaltje licht & lekker framboos |
@ kleedje: mooi lijstje!(y)
ontbijt: 2 boterhammen appelstroop peer kop koffie tussendoor: pakje sultana's appel lunch: 2 boterhammen met roerei, ui, tomaat tussendoor: 500 ml yofu (vanille) avondeten: 4 boterhammen met sandwichspread en een bakje sla |
Citaat:
|
soort krentenbol met spijs erin en kaneelsuiker erop
snee roggebrood met rauwe ham glas optimel 2 boterhammen met slankie smeerkaas komijn 2 boterhammen met omega3-boter+jam glaasje optimel appel wokroll met heel veel roerbakgroenten en noten schaaltje vanilleyoghurt met perzik smaak strakjes nog een stuk fruit en chocola |
Vandaag >>
Ontbijt 2 beschuitjes (beide met aardbeien en een klein schepje suiker) 1 glas halfvolle melk Tussendoor handje aardbeien (helaas zijn ze nu op :( ) Lunch 4 boterhammen (2 met filet americain met ui'tjes, 1 met achterham, 1 met belegen kaas) 1 glas halfvolle melk Tussendoor 3 chocolade paasei'tjes Diner Rijst met chilli con carne (gehakt/groenten/tomaat/bruine bonen) Toetje Kommetje (van ongeveer 200 gram) boer'n kokosmacronenvla (y) Later op de avond Glas vers-geperst sinasappelsap 2 mandarijntjes |
Ontbijt:
Ontbijtkoek 2 Rijstewafels Chocomelk Middageten: 4 crackers met hagelslag Roosvicee Avondeten: Chinees (Nasi enz) Roosvicee tsja vandaag heb ik weinig gegeten he (n) |
Ontbijt:
- kom sojamelk met Brinta, aardbeien en mandarijnenpartjes - 2 boterhammen met halvarine en gestampte muisjes Tussendoor: - appel Lunch: - 2 tosti's met jonge kaas - halve tosti met chocopasta Tussendoor: - schaaltje aardbeien en mandarijnenpartjes met wat muesli - 3 bonbons Avondeten: - mie & Mexicaanse doperwtjes - schaaltje Optimel karamelvla met chocovlokken Zonet na het sporten: - knackebrod met jonge kaas - kiwi |
Twee boterhammem met kaas
Drie boterhammen met philadelphia light Twee appels en een sinaasappel Cup a soupje Couscoussalade met tomaatjes en sla Klein paaseitje Thee Water ice tea light |
yoghurt met muesli
appel kom borstj couscous/quinoa met bonen-ananas stoofpot sla met balsamicodressing chocolatechipcookie + stukje brownie mandarijn verder thee, koffie, water, sinaasappelsap |
Citaat:
|
ontbijt: all bran + melk + banaan
tussendoor: bioyoghurtje met aardbei middag: weet ik nog niet zo goed, 'k denk misschien rijst, blikje tonijn en blikje maïs ofzo :confused: heb niet veel meer in de kast staan. Misschien haal ik wel een pastasalade ofzo tussendoor: zeven granen koekjes avond: zweedse broodjes met lentesalade/eiersalade (trein-food ; 't is of dat, of een warme wafel :o ) |
Voor vandaag staat in de planning: (en ik ga me er nu ook écht aan houden!)
Ontbijt: - boterham pindakaas - boterham appelstroop - appel Tussendoor: (of als ik dan nog niet thuis ben -> bij de lunch) - rijstwafel caramel - boterham vlokken Lunch: - boterham pindakaas - boterham appelstroop - appel Tussendoor: - rijstwafel caramel - boterham appelstroop Avondeten: - halve pizza met veel groenten of pasta met groenten (wederom uit eten..) Tussendoor: - waarschijnlijk niks -> schouwburg. |
3 paaseitjes en een kop koffie.
Jeej. |
Vandaag tot nu toe, net mn lunch op >
Ontbijt 2 boterhammen (1 met chocopasta, 1 met achterham) 1 glas halfvolle melk Lunch 4 boterhammen (2 met filet americain met ui'tjes, 2 met kip-kerrie salade) 1 glas halfvolle melk Wat we vanavond eten weten we nog niet :o |
11:30
2 volkorenboterhammen met chocoladepasta 1 knackebrotje met pindakaas 2 eetlepels muesli planning: :confused: Vanmiddag misschien nog één à twee boterhammen. Het werd: 2 knackebrotjes met pindakaas voor het fietsen en drie plakjes ontbijtkoek na het fietsen. Avondeten iets van..sla of prei. Kan ik helaas niet alleen beslissen. |
Tot nu toe...
3 bruine broodjes 1 appelstroop en de andere twee met duo pasta 1 keer melk 1 keer appelsap wicky |
tot nu toe
- 2 plakken ontbijtkoek - een trosje druiven - een krentebol (en zo nog een broodje) - glas optimel drink |
Citaat:
|
Niet kunnen ontbijten (niets in huis, kon geen boodschappen doen wat er zou iemand langs komen), maar wel een enorm gezonde lunch gehad;
Kwark met daardoor stukjes fuji appel (die zijn heel lekker zoet) en rode grapefruit (bitter-zoet en vooral heel sappig). En nu zit ik propvol (y) (En ik merk dat mijn buik het ook lekker vindt, hij knort tevreden :D ) |
Ontbijt:
2 kleine sneetjes brood met rosbief Middageten: 1 bruin triangelbrood met ham Tussendoor 1 beschuitje met jam 1 sinaasappel 1 plakje ontbijtkoek bak vanilleyoghurt Avondeten: gekookte aardappelen spitskool gehakt |
ontbijt:
2 bruine boterhammen met blueband en aardbeienjam roosvice thee lunch: 2 bruine boterhammen met plantaardig spul en jam 2 bruine boterhammen met chocopasta thee tussendoor: 1 liter water bakje vanillevla met aardbeiensiroop |
Citaat:
ontbijt: - 2 boterhammen gestampte muisjes - rijstwafel met honing - half glas sinaasappelsap tussendoor: - stuk taart lunch: - ciabattabroodje met veel rosbief en wat komkommer/sla/tomaat - glas sinaasappelsap |
2 bb hagelslag
banaan mie met kip ketjab zo appel en wat brood |
:eek: veel aangekomen deze week :(
Maja, Ontopic: O: glas melk + 2 volkorenboterhammen (appelstroop, kaas) + 1 roggeboterham (kaas) T: jodenkoek M: Heldere Vermicellisoep+ Gekookte aardappels + Andijvie + 3 Vega-balletjes + amandelvla T: appel + mini-ontbijtkoekje Komt nog: A: glas melk en 3 volkorenboterhammen (2x vega-ham, bebogeen) en 1 roggeboterham (vegaham) T: halve snelle jelle rozijnenkoek T: 2 kiwi's + glas chocomel Light |
Een boterham met jam , 150 mL optimel drink
kiwi + appel Een bruin hard broodje met tonijn (moest omdat ik in het ziekenhuis was, en ik moet per se wat eten) Vanavond: valless balletjes met wat groenten, misschien een beetje spaghetti 125 gram magere kwark beschuitje met jam |
Citaat:
(ik snap wel dat het moeilijk is, maar toch (}) |
Citaat:
Maar we hebben ook oliebollen gegeten, beetje stom in maart! We zijn geen kermisklanten, maar we kwamen langs op de fiets en zagen de oliebollenkraam (die staat strategisch dus goed...!). Die krengen kostte nog duur ook, 11 voor 7 euro. Is dat normaal ?? Het lijkt mij vrij duur, voor zo'n klein balletje. Ik ga vandaag nog maar ff flink wat bewegen, want ik voel me nu echt VOL!! Oja, ik geloof dat we vanavond boerenkool met worst eten |
Ontbijt
- 2 volkorenboterhammen (hazelnootpasta & rollade) - snee roggebrood met jam - glas optimel drink Tussendoor - appel - volkorenboterham met pindakaas Lunch - 3 volkorenboterhammen (rollade, kokosbrood & kaas) - glas optimel drink Tussendoor - frambozen + aardbeien - magere kwark met cruesli Er staat voor zometeen een hartige zuurkooltaart in de oven (y) |
twee boterhammen met eiersalade
ibakje salade met zalm kibbeling met snijbonen (y) 2 koppen anijsthee 1 glas cola |
krentenbol met omega3-boter
snee roggebrood met jam glas optimel 2 boterhammen met pindakaas 2 boterhammen met ham appel sinaasappel allerlei indische gerechtjes en rijst (geen idee wat het allemaal was, maar t was erg lekker) schaaltje lekker en licht yoghurt |
Citaat:
Was in de middag met me ma en mn zusje weggegaan, zijn we onderweg even bij de zaanse ... (ben even de naam kwijt) gestopt om even rond te kijken en wat te gaan drinken. Ze laten daar zien hoe ze vroeger brood, klompen en kaas maakten en je kan het dan ook gelijk proeven. Was wel gezellig en daarna even in het restaurant wat gedronken. Jappanners zijn toch grappige mensen, stond daar een jappaner die had een klein bolletje kaas gekocht en begon ervan te eten alsof het een appel was :D Ontbijt 2 boterhammen (1 met chocopasta, 1 met achterham) 1 glas halfvolle melk Lunch 4 boterhammen (2 met filet americain met ui'tjes, 2 met kip-kerrie salade) 1 glas halfvolle melk In de loop van de middag Paar oudhollandse snoepjes (boterdingetjes ofzo), 2 blokjes kaas, stuk speciaal brood. Beker warme choco Diner Patat met veeeeel ketchup, spercibonen en een haaskarbonade Toetje Kommetje (van ongeveer 200gram) boer'n kokosmacronenvla (y) |
Ontbijt:
2 beschuitjes met aardbeien 1 beschuitje met smeerkaas 2 plakjes ontbijtkoek met boter Tussendoor: 2 paaseitjes Middageten: 2 en een half klef broodje met te veel boter en kaas. Tussendoor: glas port, wat paaseitjes, plakje ontbijtkoek, trosje druiven. Avondeten: beetje friet met heel veel sla en komkommer en chilisaus Later: nog wat drop-winegums, mandarijn. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |