![]() |
Daft Punk: Openingsact 5 Days Off
Daft Punk komt weer een keer naar Nederland.
Ik ben er zeker, want ik vond het optreden op Pukkelpop meesterlijk. Ik kan verder geen informatie over de act vinden. Weet iemand toevallig als dit dezelfde setting gaat worden als tijdens hun 2006 tour? Zijn er verwachtingen dat ze op Lowlands gaan komen? En wie gaat de support act verzorgen? Zijn er meerdere mensen die hier van gaan genieten? |
bron?
en zijn er al meer namen bekend voor 5 days off? Daft punk boeit me niet btw. |
Bron: Metro d.d. 22-03 JL + Spits d.d. 22-03 JL
http://mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1166 http://www.heinekenmusichall.nl/evenement.php?id=451 Ik meen niet dat er meer over 5 days off bekend is. Ik heb wel iets gelezen over Dr. electroluv o.i.d. |
Citaat:
Op 5 days off ga ik sowieso met de voetjes van de vloer. |
5 days off is idd een 'sowieso'tje'
|
ik ben er zeker :D ik zit al 5 jaar te wachten tot ik hen een keer kan zien. vanwege fincancien nooit doorgegeaan.
ik blijf hier checken voor verse info |
Op de franse Ebay-site gaan de kaartjes voor het concert in Parijs voor ongeveer 50 euro p.stuk de toonbank over.
Ik ga NU naar de stad om er een te kopen voor in Amsterdam, want ik heb zo'n vermoeden... Ik hoop wel dat Mojo snel meer informatie loslaat. Wil deze keer Daft Punk kunnen genieten met iemand anders samen, dat was op Pukkelpop wel ander... iedereen zat toen op Lowlands :| |
op pukkelpop was het echt supergaaf. vrij geniale 'band'
|
ben stiekem wel een daft punk fan, dus als er geld over is...
|
tijdens koninginnenacht Vitalic, Tiefschwarz, Lektroluv en Dominic Eulberg in Melkweg (y)
|
Ik heb me kaartje :)
Rond 14:00 was er al 10% (volgens de verkoper) verkocht. De 50% kortingsactie die je via je kaartje kunt krijgen is WEL voor dezelfde datum, maar voor andere locaties in Amsterdam. Jammer, anders had ik goedkoop iemand mee kunnen nemen naar Daft Punk |
Citaat:
Ik ben benieuwd naar de line-up van 11 tijd koninggenacht. |
Citaat:
Maar ontopic: Daft Punk is leuk. |
Op de Daft-Musique.com site staat als news omschreven dat ze in Amerika/Canada ook een aantal concerten gaan geven.
Ik moet zeggen dat op deze manier de exclusiviteit er vanaf gaat, zeker als je bedenkt dat de summer tour 2006 oorspronkelijk voor maar 10 plaatsen was gereserveerd ( Pukkelpop was de laatste ) Zou het dan toch wezen dat het dezelfde concerten zijn? |
tof (y)
|
Citaat:
28, 29 en 30 April is er ook Static-Weekender: Live on stage: Paul Kalkbrenner (Bpitch, Berlin) Samim (Tuning Spork, Berlin) Marc Houle (M-nus, New York) Polder (Intacto, Amsterdam) DJ’s Mathias Kaden (Freude Am Tanzen, Jena) Steve Bug (Pokerflat, Berlin) Onur Ozer (Vakant, Istanbul) Sebo K (Mobilee, Berlin) 2000 And One (Intacto, Amsterdam) Boris Werner (Remote Area, Amsterdam) Bart Skils (100% Pure, Amsterdam) Niet bepaald kut :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kaartjes besteld godverdomme (Y)
|
(y)(y)
|
Citaat:
Heb trouwens ook mn kaartje voor daft punk. |
Citaat:
|
Waarom is het nog niet uitverkocht? :eek:
|
Citaat:
|
Up
Reeds al een tijdje uitverkocht. Voor de DP fans, vrijdags draait Electroma. Al de 2007 filmpjes op youtube gezien? ff doen dus, (y) |
ik zou graag willen gaan op de woensdag als er nog kaartjes zijn maar nog even kijken whuuutzup
|
Citaat:
Alleen kan je je beter laten verrassen. |
Te laat :). Ik kon me in 2006 al niet laten verassen.
|
Daft punk op lowlands?....
|
?
|
daft punk (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |