![]() |
Hoe stel jij de forummer boven je voor?
nou zeg, vertel
|
Klein, druk, irritant.
|
bijdehand :o
|
lang, dun, en puisterig, met lang vies haar.
edit: te laat emm, dreads. |
Ik ben alleen dun!
|
en ik ben niet klein, niet druk, en niet iritant.
het gaat er niet om wie het is, maar hoe je die persoon voorstelt. |
Oh werkelijk?
;( |
Ik denk dat hij vaak grappen maakt over andere mensen.
en kwa uiterlijk : smalle schouders, een bril en donkerblond haar. Maar geen nerdy typje. edit : te laat, deze was voor mepsteen. |
ik had haar voorgesteld:
1.80 meter, beetje breder, blond haar zonderlaagjes en stijl! meestal in een halflange rok met hakken of 1.65, spijkerbroek, chineseprint shirtjes, ook hakken: te veel make-up |
jong, speels :o
|
lang, met een heel bijdehande uitstraling, maar stiekem veel stiller en meer op zich zelf dan verwacht
|
1,70. Heel serieus. Met een goed observerende blik naar mensen.
|
Citaat:
omg :D ik kan niet op hakken lopen en ik heb niet eens make up in huis :D ont : Skilly meisje van 1.60m met halflang kastagne kleur haar. Lief gezichtje met kuiltjes in haar wangen. Slank van postuur. |
Beetje verlegen. ;)
|
zo'n slim iemand die weet dat hij slim is
dun, ook dun haar donker haar,.., en zeker wel lang! |
Beetje suffig type met een minderwaardigheidscomplex.
|
Autistisch. ;)
|
@Metho
Een filosoof typje. Lang zwart haar. Slank van postuur. Zwarte schoenen met te lange shirt. Een gezicht die zegt: don't mess with me. was laat @ Sylph Blonde jongen die zich nogal stoer vind maar een aardig gezicht heeft. 1,75. Serieuze typje. |
oh, grapje, volgende.
Lief meisje denk ik, dat zich groter voor doet dan ze is. |
Stil.
|
Citaat:
|
Rustige spontane meid. Bruin met grote lokken. En van make-up houd maar niet overdreven. Een typje die voor alles in is.
|
Iedereen negeert mij! Skilly lijkt me heel zorgzaam.
|
Citaat:
|
Niet, P-apple zei dat ze hetzelfde over jou dacht als kunst, dat quotte ze en daar voegde ze iets aan toe.
Oh ik ben te laat, Mushu lijkt me iemand met bruin/zwart haar en tegen iedereen aardig, zelfs al moet ze degene tegenover haar niet. |
Trass: lijkt mij iemand die heel erg van zichzelf bewust is, een mooie meid en lief, maar je moet haar wel eerst kennen.
|
@Trass
super cool meisje! iets jonger dan ik denk ik, maar dat weet ik niet zeker onwijs aardig en enthousiast, met een te vol rooster! heeft hier misschien fam. op het forum, maar weet dat niet zeker en wil het ook niet weten een groot mysterie :D OT: foutje, doet mij denken aan een champion.. |
Iemand waar je een hele nacht humorfilms mee kan kijken, en de dag erop alle serieuze dingen van de wereld mee kan bespreken.:D:D
|
vrolijk zorgeloos persoontje, die als je haar wat beter kent ook onder de oppervlakte heel veel moois heeft zitten, maar dat ziet niet zomaar iedereen
|
Rustig en spiritueel, en kan lachbuien van langer dan een uur hebben om helemaal niks.
|
diep vanbinnen \sexueel ingesteld persoon
maar uiterlijk heel heilig en netjes |
Citaat:
Wordt volgens mij heel snel verliefd, en is een beetje alternatief. |
hoe bedoel je alternatief?
is heel erg bezig met wat anderen van der vinden |
Ik weet niet hoe ik alternatief bedoel, gewoon alternatief als in niet standaard.:)
|
fris en dynamisch :o
|
grappig en energiek
|
patserig
|
Een beetje sarcastisch en heel gevat, maar super lief voor zijn familie.:)
Edit: Aan Mr. Soija |
lief, verslaafd aan eten :o
Citaat:
|
super cool persoon
kan heel serieus zijn maar is volgens mij niet saai! btw..waarom ben ik alternatief en wat bedoel je er mij |
iemand met een...creatieve spelling. Direct denk ik, makkelijk in omgang ook
|
Nou, door je naam dacht ik dat je van Aziatische afkomst was, dus klein, donker steil haar, en getint, ook al weet ik dat het niet klopt, ik blijf je echt zien als de Azian dude.:p
Edit: weer aan Mr. Soija |
een slim meisje, modebewust en populair.
|
Citaat:
|
seksueel gefrustreerde man van 67 die door zijn kleindochter (die hij graag op schoot heeft ;)) uitleg heeft gekregen over de wereld van het internet :P
|
een heel bijzonder iemand
veelzijdig en een beetje chaotisch wel vaak vrolijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo'n bijdehand..
altijd praten maar eigelijk te veel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |