![]() |
Probleemwijk!
Zat ik zojuist Elsevier eens te lezen, kom ik erachter dat ik in een probleemwijk woon! :eek: (Korrewegwijk in Groningen). Dat wordt handje ophouden voor subsidie natuurlijk. :D 10 miljoen per wijk per jaar! Kortom, wie woont er in een probleemwijk en nog belangrijker, wat zou jij met het geld gaan doen?
|
Binnenstad van Roosendaal: je wordt 's avonds belaagd door mensen die in gebrekkig Engels of Frans vragen waar ze drugs kunnen halen.
Ik zou zeggen: volg je neus... :D Met die 10 miljoen: geurisolatie in coffeeshops ;) |
met 10 miljoen?
Een wereldreis maken en een mooi huis kopen. Verder mijn vrienden en vriendinnen helpen die dat nodig hebben en de rest aan een goed doel geven en dan denk ik aan KWF en Kika |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een paar maanden in een probleemwijk gewoond. Stond idd bekend als slechte wijk, maar nooit wat gemerkt..behalve wat allochtonen :eek: :eek: :eek:
oh en "had je 10 miljoen, wat zou jiij dan doen? een feestje bouwen en je geld opdoen. ik zou een kermis laten maken, en schreeuwen van de daken: kom maar allemaal bij me spelen" :) |
zie je luchtballon denkt het ook. :o
|
Citaat:
|
oy gevalt, stelletje niet lezers :D
|
Citaat:
|
Maar dat feestje blijft hoor! iedereen uit de wijk mag komen, en al mn vriendjes en vriendinnetjes en de kindjes in afrika die hulp nodig hebben :bloos:
|
Citaat:
|
Rotterdam heeft de meeste probleemwijken. WIN :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Korrewegwijk:confused: daar wonen alleen maar studenten. Ik ben wel benieuwd naar de criteria.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://members.home.nl/langsdezijlij...p03taximap.png
:D niet ver, ik schat 1,2 cm, onder het rode stipje stond tot pakweg 4 jaar terug een school, die na leegstand eerst verkocht en vervolgens omgebouwd zou worden tot plaatselijk azc, alwaar de bewuste wijkbewoners zonder pardon het voormalig bouwwerk der educatie tot op de grond toe afgefikt hebben. Er staan nu derderangs hokappartementen, meen ik te weten adhv mijn gewezen pizzakoeriercarriëre. :p |
Citaat:
|
Ik woon in een probleemwijk.
|
Citaat:
Wel lachen, ik stond laatst op straat, komt mijn buurman van de hoek (Afghaanse kapper) naar me toe: 'gaan weg jai? Ish teveel buitenlander hier? Haha, klopt, ish herrie, niet goed voor zaken'. Redelijk hard :D |
Zwolle heeft niet eens probleemwijken :cool:
|
Ah, ik woonde al in een urgentiewijk, maar het is nu geüpgrade naar een probleemwijk. Het wordt ook steeds moeilijker om al die kogels te ontwijken.
Citaat:
|
Pas als pizzakoeriers met kogelvrijevesten en kluizen ipv kisten pizza's bezorgen, dan is het erg.
|
Citaat:
|
Mijn stad kent geen probleemwijken. Nette burgers. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soija weet het ook niet eens :@ |
Citaat:
het hele forum weet dat ze in de achterstandsprovincie woont :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoewel er vandaag in de krant stond dat het aantal inbraken in mijn week de laatste tijd sterk gestegen is, woon ik niet in een probleemwijk. Wel in de stad met de meeste probleemwijken...
|
Vandaag stond er in de Almere Vandaag, dat de wethouder Smeeman het toch wel erg jammer vond dat Stedenwijk-Noord niet als probleemwijk werd gezien, want de situatie was daar zo ontzettend verschrikkelijk ernstig. :rolleyes:
Sneu, Almere en Probleemwijken, volgens mij valt het redelijk mee :p |
Citaat:
|
Ik begrijp trouwens niet waarom Oud-Krispijn in Dordrecht er niet tussenstaat..
|
Citaat:
Nieuw-Krispijn is ook leuk ;) |
Taallessen en dan in het bijzonder het afleren van zo'n walgelijk wollahaccent.
|
Tja, het was te denken dat Rotterdam zoveel probleemwijken heeft... :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |